021 44342032
طراحی سایت موزیک

طراحی سایت موزیک

طراحی سایت موزیک یا طراحی وب سایت موسیقی می تواند به دو صورت گروهی و انفرادی انجام گیرد. در طراحی سایت انفرادی هنرمندِ موزیسین ، آهنگساز و یا خواننده می تواند آثارش را در وب سایت خود ارایه دهد که برای معرفی هنرمند و ارتباط با مخاطبان خود در فضای مجازی بسیار کارساز و موثر است.

همچنین قابلیت داشتن یک سایت شخصی برای اینگونه از هنرمندان باعث افزایش اعتبار و جایگاه بالا آنان در فضای مجازی خواهد شد،در طراحی سایت موزیک گروهی مجموعه ی آثار هنرمندان مختلف در زمینه موزیک و آهنگ بطور طبقه بندی شده قرار داده شده و بصورت دانلود رایگان یا دانلود پولی برای مخاطبان قابل استفاده است.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت صرافی و  طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

خدمات و امکانات طراحی سایت موزیک گروهی

طراحی سایت موزیک گروهی می تواند بخش های مختلفی را شامل گردد و خدماتی را به مخاطبان ارایه دهد از جمله:

ساخت وب سایت موسیقی

طراحی صفحه بیوگرافی

زندگینامه و شرح احوال، سوابق هنری و کارها و فعالیت های انجام شده موسیقی دانان و هنرمندانی که آثارشان بر روی سایت قرار گرفته در این قسمت بیان می شود.

طراحی بخش اخبار داغ

برای انعکاس خبرها و رویدادهای عرصه موسیقی همچون اخبار کنسرت ها و …، خبرهای جدید و جذاب در مورد هنرمندان، اخبار جشنواره ها و گردهمایی های موسیقی این بخش در طراحی سایت موسیقی تعبیه شده است.

طراحی سایت موزیک : صفحه آلبوم ها

آلبوم های خوانندگان و آهنگسازان به ترتیب الفبایی یا بر اساس معیارهای دیگر مانند از قدیم به جدید در این صفحه طبقه بندی شده و نام هرکدام به همراه تصویری از آلبوم قرار گرفته و کاربر با وارد شدن به هر کدام از آلبوم ها به آهنگ ها و موزیک های مربوطه دسترسی پیدا می نماید. در زیر هر کدام از آهنگ ها توضیح مختصری در مورد سال تولید، گروه همنوارزان یا ارکستر و مواردی از این قبیل ارایه می شود.

طراحی سایت موزیک : صفحه سبک ها

سبک های مختلف موسیقی از جمله : سنتی ، پاپ، محلی، راک، جاز، کلاسیک، ریتم، موسیقی فیلم، بین المللی و … در این صفحه پیاده سازی شده و داخل هر یک از دسته ها آلبوم ها و یا تک آهنگ هایی مربوطه طبقه بندی شده اند.

طراحی صفحه آهنگ های جدید

آلبوم ها و آهنگ های تازه منتشره همراه با نام آهنگساز یا خواننده و نام آلبوم و عکس آلبوم در این صفحه قرار گرفته و برای کاربر بصورت رایگان قابل پخش بوده و یا بصورت دانلود پولی قابل استفاده است.

طراحی صفحه متن آهنگ

کاربر با وارد شدن به این صفحه با انتخاب هر کدام از آهنگ ها فقط می تواند به شعر و متن هنگ و ترانه دسترسی پیدا کند.

طراحی صفحه خوانندگان / آهنگسازان

در این بخش تمامی آهنگسازان و خوانندگان بصورت الفبایی همراه با عکسشان قرار گرفته که نام هنرمند و تعداد آلبوم های موجود وی بر روی سایت، زیر عکس نوشته شده و کابر با انتخاب هر کدام به آلبوم های خواننده یا آهنگساز دسترسی پیدا می نماید.

طراحی وب سایت موزیک : بخش برترین آهنگ ها

ترانه ها و آهنگ های پُر بازدید و منتخب از دیدگاه مخاطبان در این قسمت قرار گرفته و طی بازه زمانی معینی بروز رسانی می گرد.

اشتراک گذاری

برای به اشتراک گذاشتن آهنگ ها و یا مطالب سایت در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، تلگرام ، فیسبوک و … این قسمت می تواند مورد استفاده کاربران قرار گیرد.

طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با مدیر و یا گردانندگان سایت در این صفحه درج می گردد.

خدمات طراحی وب سایت موزیک انفرادی

در ساخت وب سایت موزیک انفرادی موارد ذیل اجرا و پیاده سازی شده و این موارد تنها بخشی از خدماتی است که می توان در سایت موسیقی تکی ارایه داد :

طراحی سایت موسیقی

طراحی صفحه بیوگرافی

شرح حال و زندگینامه، روند آغاز و ادامه فعالیت هنری ، کارهای انجام شده از جمله شرکت در جشنواره های موسیقی و برگزاری کنسرت ها، آثار منتشره و اجرا شده توسط هنرمندِ موزیسین در این بخش قرار می گیرد.

طراحی صفحه اخبار و مقالات

اخبار رویدادها و جشنواره های موسیقی، آثار تازه و یا در دست تولید و اجرای هنرمند و معرفی آثار جدید در ان صفحه ذکر می شود.

طراحی سیستم فروش آلبوم

از طریق این سیستم هنرمند می تواند آلبوم های خود را در معرض فروش اینترنتی بگذارد؛ بدین صورت که کاربر با عضویت در سایت و پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی موجود در سایت، آلبوم خریداری شده را بصورت فایل زیپ در ایمیل خود دریافت نماید.

طراحی وب سایت موزیک باشگاه هواداران

این قسمت جهت عضویت مخاطبانِ طرفدار هنرمند ایجاد شده که با عضویت در آن به باشگاه هواداران می پیوندند. برای اعضای باشگاه امتیازات ویژه ای می توان قائل شد مثلا: ارسال یک آهنگ رایگان و جدید بصورت هفتگی به ایمیل آنها ، ارسال خبرنامه ، ارایه تخفیف و …

امتیازات شرکت پیام آوا در طراحی سایت موزیک

طراحی ظاهر سایت به شکل گیرا، زیبا و هنری، گرافیک اختصاصی، قالب بندی اصولی و پیاده سازی و ایجاد امکانات مختلف و متناسب با فعالیت سایت های موسیقی، معماری کامل اطلاعات، بهینه سازی سایت بر طبق اصول موتورهای جستجو که وب سایت شما در جستجوی کلمات کلیدی توسط کاربران مانند : آهنگ جدید، موزیک شاد، بهترین آهنگ، موسیقی فیلم، آهنگ های سنتی و … در رتبه اول موتورهای جستجو قرار گیرد.

همچنین مشاوره و ارایه راهکارهای نوین برای پیاده سازی و اجرای وب سایت های هنری و موسیقی و وب سایت های دانلود آهنگ از جمله ویژگی ها و امتیازات پیام آوا در طراحی سایت موزیک می باشد.

پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل  را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *