021 44342032

در تاریخ 22 آبان 1402، شرکت پیام آوا با افتخار سالگرد 11 سالگی تاسیس خود را با یک مراسم ویژه جشن گرفت. این رویداد با حضور تیم‌های اجرایی، مدیران و همکاران برگزار شد و به عنوان یک فرصت برای بازنگری در دهه‌ی گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده‌ی روشن شرکت محسوب شد. در طول مراسم، ...

در تاریخ 22 آبان 1402، شرکت پیام آوا با افتخار سالگرد 11 سالگی تاسیس خود را با یک مراسم ویژه جشن گرفت. این رویداد با حضور تیم‌های اجرایی، مدیران و همکاران برگزار شد و به عنوان یک فرصت برای بازنگری در دهه‌ی گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده‌ی روشن شرکت محسوب شد.

در طول مراسم، مدیران شرکت از تلاش‌ها و دستاوردهای حاصل از 11 سال فعالیت پی در پی در زمینه طراحی سایت، توسعه وب و ایجاد بستر ها و پلتفرم های مختلفی از جمله سرمایه گذاری، صرافی و … گفتند و همچنین از کارمندان و تیم های مختلف شرکت، تشکر و قدردانی به عمل آمد. همچنین از مشتریانی که در این دوره به شرکت پیام آوا اعتماد کرده و با همکاری فعال خود به پیشرفت این شرکت کمک کرده‌اند، به‌عنوان همراهان ویژه تقدیر و تشکر شد.

این جشنواره به عنوان یک فرصت برای نگاه به آینده‌ی روشن‌تر شرکت پیام آوا در حوزه‌های نوآوری و خدمات به مشتریان شناخته شد و اعلام شد که شرکت در سال‌های آینده با ارائه خدمات بهتر و توسعه فناوری‌های پیشرفته به راهنمایی مشتریان خود ادامه خواهد داد.

سالگرد 11 سالگی پیام اوا

 

11 سالگی شرکت پیام آوا

به این خبر امتیاز دهید:
4.9/5 - (32 امتیاز)
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.