021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس یکی از پرطرفدارترین روش ها و مقرون به صرفه ترین راه برای داشتن یک وبسایت حرفه ای است. ما در شرکت پیام آوا پردازش بر روی دو نوع خدمات منحصر به فرد برای مشتریان تمرکز کرده ایم، طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با لاراول. طراحی سایت وردپرس این امکان را به شما می دهد که در یک زمان نسبتا کوتاه با هزینه های کمتری نسبت به طراحی سایت با لاراول صاحب یک وبسایت حرفه ای و مدرن شوید. از سوی دیگر طراحی سایت وردپرس قابلیت های منحصر به فردی در کل دنیا دارد که ما در این مقاله سعی داریم جوانب مختلف طراحی سایت وردپرسی را برای شما بیان کنیم.

ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوای اپن سورس است که قابلیت های منحصر به فردی برای توسعه و گسترش طراحی سایت در سراسر دنیا در اختیار کدنویسان و کاربران وردپرس قرار می دهد. یکی از مهمترین مزیت های سایت های وردپرسی این است که اگر شما در مدیریت و آپدیت کردن این سایت ها دچار مشکل شوید با چند جست و جوی ساده بدون داشتن دانش فنی زیاد در حوزه کد نویسی می توانید مشکل خود را حل کنید. همچنین به دلیل اینکه این سیستم مدیریت محتوا در سراسر دنیا برنامه نویسان زیادی را به خود مشغول کرده است از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

شرکت پیام آوا با متخصصين حرفه ای خود علاوه بر سیستم های وردپرسی میتوانند از صفر تا صد طراحی سایت ارز دیجیتال را بر بستر لاراول و nodejs پیاده. سازی نماید.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس، جومولا و دروپال به عنوان سه سیستم مدیریت محتوای معروف و متن باز جهان که همگی تحت زبان برنامه نویسی PHP توسعه یافته اند. در میان این سه سیستم مدیریت محتوا وردپرس در سالهای اخیر به شکل چشم گیری رشد و توسعه بیشتری یافته است و امروز نزدیک به ۴۰ درصد وبسایت های جهان با وردپرس طراحی می شوند.

همانطور که گفته شد یکی از گزینه های اصلی وردپرس در کل دنیا سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. بسیار منعطف و راحت برای کدنویسی به شکلی که اگر دانش نسبتا کافی در زمینه PHP داشته باشید هر نوع وبسایتی را می توانید تحت وردپرس طراحی کنید. برای مثال طراحی صفحه اول وبسایت یکی از مهمترین و حساس ترین موضوعات در خصوص یک طراحی سایت موفق است. در طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی تحت کدنویسی وردپرس شما می توانید هر طرحی را با انواع انیمیشن ها و یا قابلیت های منحصر به فرد گرافیکی دیگر پیاده سازی کنید.

ما در شرکت پیام آوا پردازش با ده سال سابقه در زمینه طراحی سایت با بهترین مهندسان در زمینه کدنویسی و طراحی یک وبسایت زیبا و کاربر پسند همکاری می کنیم تا خیال شما از آینده و موفقیت وبسایتتان راحت باشد.

معرفی سایت های معروف دنیا که با وردپرس طراحی شده اند

قطعا وقتی ما از طراحی سایت با وردپرس و قدرت، کیفیت و امنیت آن صحبت می کنیم باید نمونه های موفق سایت های طراحی شده توسط سیستم وردپرس در ایران و جهان را به شما معرفی کنیم. وقتی شرکت های معتبری مانند مرسدس بنز یا شرکت شاتل در ایران وبسایت خود را تحت وردپرس طراحی کرده اند می توان ادعا کرد که وردپرس از یک اعتبار سطح بالای جهانی برخوردار است.

شرکت پیام آوا ارائه دهنده خدمات طراحی سايت وردپرس

همانگونه که در ابتدا ذکر گردید شرکت پیام آوا در رده های مختلف قیمتی طراحی سایت را تنظیم نموده تا هر شرکت و قشری بتواند با توجه به بودجه خود از خدمات طراحی سایت توسط پیام آوا بهره مند شده و برای خود صاحب وب سایتی گردد. طراحی سایت وردپرس این امکان را به شما می دهد که با هر بودجه ای اقدام به طراحی سایت کنید. یک وبسایت معمولی با قالب آماده با قیمت بسیار ناچیز طراحی کنید یا یک وبسایت فوق حرفه ای و مدرن با هزینه های بالاتر برای خود داشته باشید.

شرکت طراحی سایت پیام آوا انواع پروژه های طراحی سایت با هسته های اختصاصی تحت فریم ورک لاراول را نیز در اختیار شما می گذارد. پیشنهاد ما این است که قبل از هر چیز با مشاوران ما در شرکت پیام آوا تماس بگیرید تا شما را به سمت بهترین مسیر طراحی سایت هدایت کنیم.

مزیت های کاربردی طراحی سایت با وردپرس

همانطور که گفتیم سیستم مدیریت محتوای وردپرس توسط تعداد بسیار زیادی از برنامه نویسان PHP در سرتاسر دنیا در حال توسعه و بروز رسانی هست و هر روز افزونه های بسیاری چه به صورت تجاری و یا به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد. بنابراین اگر باگی در قسمتی از وردپرس بوجود بیاید سرعت رفع این مشکل به مراتب بیش تر از سیستم های دیگر است. در ادامه به چند مزیت مهم طراحی سایت وردپرس اشاره می کنیم.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.