021 44342032
سالن زیبایی

طراحی سایت سالن زیبایی

اگر سالن زیبایی دارید، بی‌شک مشتریان، شما را براساس رنگ و بوی سایتتان قضاوت خواهند کرد.

 

وب‌سایت سالن زیبایی و آرایشی در حکم چهره دیجیتالیِ صاحبان این کسب و کارهاست، بنابراین باید تمام تلاشتان را برای زیباتر ساختن آن به کار ببرید. وقتی دنبال سالن آرایشی خوب هستید، اکثرا عبارت «آرایشگر خوب در فلان شهر» را در گوگل سرچ می‌کنید.

پس از بررسی وب‌سایت‌های زیبایی، اگر از سایتی خوشتان بیاید، روی شبکه‌های اجتماعی آن مثل اینستاگرام کلیک می‌کنید. یا اگر ابتدا با صفحه اینستاگرام آنها آشنا شوید، پس از بررسی دنبال وب‌سایت هستید تا به اطلاعات کامل دست پیدا کنید. نداشتن وب‌سایت برای صفحه اینستاگرامی در کسب و کارهای زیبایی و آرایشی، یک امتیاز منفی محسوب می‌شود.

مشکل اکثر سایت‌های زیبایی، نداشتن یک الگوی استاندارد برای شخصی‌سازی وب‌سایت است. اکثرا سایت‌های زیبایی را با یک قالب آمادۀ غیراستاندارد بالا می‌آورند. در حالی که یک سالن زیبایی معروف را با طراحی حرفه‌ای وب‌سایت آن می‌شناسند.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

مزایای طراحی سایت سالن زیبایی

  • یکی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت سالن زیبایی، آماده‌شدن بستری مناسب برای ارائه نمونه کارهای شماست. افراد با دیدنِ آنها ترغیب به استفاده از خدمات شما می‌شوند. نمونه کار نشان‌دهنده سبک کاری و پرستیژ شماست.
  • زمان آن دوره که افراد باید تراکت‌ها را کوچه به کوچه در مناطق نزدیک به سالن زیبایی خود پخش می‌کردند، گذشته است. امروزه می‌توانید تبلیغات خود را از ویترین وب‌سایت خود شروع کنید.
  • بدون هیچ محدودیتی می‌توانید اطلاعات زیادی را درباره تخصص و مهارت خود در فضای مجازی گسترش دهید.

طراحی سایت سالن زیبایی

قابلیت های طراحی سایت آرایشگاهی

طراحی سایت آرایشگاه کمی تا قسمتی از بقیۀ طراحی سایت‌ها حساس‌تر است. چرا؟

چون یک سایت آرایشگاهی باید از دو جنبۀ زیبایی و فنی، منحصربه‌فرد باشد. ما در پیام آوا پردازش، قابلیت‌های ویژه‌ای را برای سالن‌های زیبایی در نظر می‌گیریم که در ادامه به بیان آنها می‌پردازیم.

قابلیت رزرو آنلاین و تعیین وقت قبلی

رزرو نوبت آنلاین، امکان جذب مشتری از سراسر کشور را برای شما ایجاد می‌کند. سالن‌های زیبایی از سراسر کشور می‌توانند مشتری داشته باشند. با فرم رزرو قابل تنظیم، امکان صرفه‌جویی در زمان، انرژی و برنامه‌ریزی را برای مشتری ایجاد می‌کنید. با افزودن تکنیک‌های جدید بازاریابی از قبیل گیمیفیکیشن مثل کوپن و کد تخفیف می‌توانید مشتریان خود را چند برابر کنید. با گزینۀ پرداخت آنلاین، مشتریان توانایی مدیریت هزینه‌های خود را براساس بودجه مالی پیدا می‌کنند. با پیش‌بینی هزینه‌ها ذهن ما کمتر دچار استرس و نگرانی می‌شود. گاهی مشتریان، رزرو وقت خود را به‌صورت تلفنی انجام می‌دهند، اما با بدقولی، قرارشان را همان روز کنسل می‌کنند یا حتی هیچ تماسی برای کنسلی هم نمی‌گیرند. با داشتن پرداخت آنلاین و قطعی کردن وقت، مشتریان به وقت شما و خودشان اهمیت می‌دهند. حتی می توان گزینه بیعانه را برای گرفتن وقت ها فعال کرد.

گالری نمونه کارهای خدمات مختلف سالن

چگونه مشتریان جدیدی را برای سالن زیبایی جذب کنیم؟ اگر استراتژی‌های رقبای خودتان را به کار ببرید، قطعا موفقیت کمتری را تجربه خواهید کرد. یک سالن آرایشی برای موفقیت بیشتر نسبت به رقبا باید استراتژی‌های جدیدی را مخصوصا در دنیای دیجیتال به کار ببرد. دنیای دیجیتال یعنی شما و وب‌سایتتان! ایجاد نمایشگاه مجازی با درجه یک‌ترین آثار، شما را به رهبرِ حوزۀ خود تبدیل خواهد کرد. نمایش مدل‌های مو، مدل‌های آرایشی، خدمات کاشت ناخن یا هر چیز دیگری در دنیای مجازی برای شما حکم رگ اصلی کسب و کارتان را دارد. بارگذاری تعداد زیادی از عکس‌های باکیفیت در وب‌سایت تاثیر شگفت‌انگیزی در رشد و دیده شدن سالن‌های زیبایی دارد. ما در پیام‌آوا پردازش، شما را از طریق طراحی UI/UX مناسب (رابط کاربری و تجربه کاربری) به‌صورت منحصربه‌فردی، یک سر و گردن از رقبای خود جلوتر قرار می‌دهیم. نمونه‌های کاریِ طراحی‌شده را از کارشناسان ما دریافت کنید.

معرفی آرایشگران مختلف سالن زیبایی

بخش معرفی آرایشگران و خدمات آنها یکی از قسمت‌هایی است که غالبا در طراحی سایت‌های زیبایی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. اگر بخش معرفی آرایشگران به‌صورت حرفه‌ای طراحی شود، درصد تبدیل مخاطب به مشتری بالاتر می‌رود. دسته‌بندی آرایشگران، دسته‌بندی خدمات و زمان‌بندی مناسب از گزینه‌های این بخش است که باید در طراحی وب‌سایت در نظر بگیرید.

گالری عکس و فیلم از آرایشگاه

بخش عکس و فیلم از محیط آرایشگاه باعث افزایش همذات‌پنداری مشتریان می‌شود. همه ما در محیط ناآشنا دچار استرس و نگرانی می‌شویم. شاید کمی غیرقابل باور باشد، اما همین عکس و فیلم از محیط آرایشگاه باعث آشنایی بیشتر با محیط و کاهش استرس می‌شود؛ مخصوصا اگر مشتری از شهرهای دیگر باشد! به این ترتیب اعتماد مخاطب جلب می شود.

معرفی خدمات سالن با عکس و توضیحات هدفمند

خدمات آرایشی متنوع‌اند و برخی از آنها ناآشنا! در طراحی سایت آرایشی باید قسمتی را برای معرفی خدمات به‌صورت شفاف قرار داد. توضیحات خدمات باید با تصاویر باکیفیت و توضیحات کامل درج شوند. با داشتن یک سایت می توانید خدمات مختلف سالن آرایشی خود را به مخاطبان ارائه دهید.

ایجاد فروشگاه برای محصولات آرایشی

با شناسایی مخاطبان خود، قسمتی از سایت را به فروش محصولات آرایشی اختصاص دهید. سالن‌های آرایشی در شناخت محصولات زیبایی متخصص هستند و مردم بیشتر از هر کسی به آنها اعتماد دارند. بیان ویژگی‌های محصولات، عکس محصولات، دلیل انتخاب آنها و طراحی حرفه‌ای آن توسط طراح سایت، منبع فروش بزرگی را برای شما ایجاد می‌کند.

فروش پکیج های آموزشی

با همه‌گیری آموزش آنلاین، فرصتِ تجارت آنلاین را از خود نگیرید! سالن زیبایی با داشتن مشتریان زیاد، علاوه بر مشتریان جدید، آرایشگران و کارآموزان را نیز به خود جذب می‌کند. با قرار دادن قسمت فروش پکیج‌های آموزشی در طراحی سایت سالن زیبایی می‌توانید آنها را در سایت خود به فروش برسانید. صرفا داشتن محتوا و قرار دادن آن در سایت برای فروش کافی نیست. بخش فروش پکیج‌های آموزشی باید با طراحی حرفه‌ای، مخاطب را ترغیب به خرید کند. این هنرِ طراحِ سایت است!

نظرات مشتریان

بخش نظرات می‌تواند مشتریان شما را دو برابر کند. ما با سرچ در گوگل و خواندن نظرات مختلف کاربران، تصمیم به انتخاب آرایشگر و سالن زیبایی می‌گیریم. با درخواست از مشتریان خود، آنها را ترغیب به بازدید از سایت و ارائه نظراتشان کنید. امتیاز بالا و نظرات مثبت نشان‌دهنده رضایت بیشتر کاربران و در نتیجه، تشویق افراد دیگر برای استفاده از خدمات شماست. همچنین درج نظرات کاربران باعث می شود که اعتماد مخاطبان جلب گردد.

طراحی سایت سالن زیبایی در شرکت پیام آوا پردازش

داشتن وب‌سایت حرفه‌ای، یک عامل تعیین‌کننده در اعتبار تجارت شماست. بنابراین پیام آوا پردازش با پذیرش این حساسیت، وب‌سایت‌های شما را براساس اصول طراحی حرفه‌ای از قبیل استفاده مناسب از کدها، رفع خطاها، طراحی واکنش‌گرا  و تجربه کاربری خوب ایجاد می‌کند.

زمان طراحی سایت سالن زیبایی

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:
4/5 - (2 امتیاز)

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

2 نظر در مورد “طراحی سایت سالن زیبایی

  1. سلام خسته نباشید
    طراحی سایت برای مرکز ناخن یا همون نیل بار هم انجام میدید؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله طراحی سایت حوزه های زیبایی از جمله خدمات ناخن هم انجام میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *