021 44342032
طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

در طراحی سایت ارزان قیمت، باید به این نکته توجه داشت که قیمت پایین، دلیل بر عدم کیفیت وب سایت و یا کمبود خدمات آن نیست. شرکت طراحی سایت با این نگرش، یکی از محورهای اصلی خود را بر روی طراحی سایت ارزان قیمت بنا نهاده است. در نگاه ما طراحی سایت با قیمت های متعادل و ارزان قیمت می تواند برای واحدهای صنفی و بنگاه های کوچک و کم درآمد  نیز مقرون به صرفه باشد و هر واحد تجاری می تواند با استفاده از چنین خدماتی یک شعبه از فعالیت خود را در دنیای اینترنت باز کند.

پیام آوا با در نظر گرفتن طراحی سایت صرافی بعنوان سایت های لوکس و پول ساز پیشنهاد دارد برای کسب درامد بیشتر نگاهی به این حوزه داشته باشید.

البته قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت تهران و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد. خب بگذارید در خصوص امکانات و نحوه ایجاد یک وبسایت حرفه ای و مقرون به صرفه با هم بیشتر صحبت کنیم.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

طراحی سايت ارزان قیمت

از آنجایی که شرکت ها و فروشگاه ها جهت معرفی محصولات و یا خدمات خود در عرصه  اینترنت نیاز به داشتن یک وب سایت دارند لذا طراحی سایت ارزان برای تمام شرکت ها یک خدمات لازم و ضروری به حساب می آید. امروزه می بینیم که حتی اشخاص نیز تمایل دارند برای خود یک وبسایت تخصصی و شخصی داشته باشند تا توانایی ها و فعالیت های خود را به معرض نمایش دیگران بگذارند بنابراین اشخاص برای چنین کاری ابتدا طراحی سایت ارزان قیمت را انتخاب می کنند و قطعا دوست ندارند برای داشتن یک سایت شخصی هزینه های گزافی پرداخت کنند. از سوی دیگر این را هم می دانیم که مشاغل کوچک به دلیل محدودیت های ذاتی آنها در کسب درآمد توانایی هزینه کردن برای ساخت و طراحی سایت حرفه ای و پیشرفته با هسته اختصاصی را ندارند و در نتیجه طبیعی است که به دنبال خدمات طراحی سایت ارزان می گردند. بنابراین ماهیت بنیادین خدمات طراحی سایت ارزان قیمت بصورت پکیج ها یا بسته های آماده ای ارایه می گردد تا بتواند اقشار کم درآمد را نیز به سمت داشتن یک وبسایت تخصصی سوق دهد.

ساخت سایت ارزان

قیمت مناسب

هزینه راه اندازی وب سایت ارزان با توجه به هزینه های رایج سایت های حرفه ای و گرانقیمت، بسیار مقرون به صرفه بوده و به شما این امکان را می دهد تا در زمان اندکی وب سایت خود را راه اندازی کنید. بر روی همه بسته ها هاست با حجم محدود و دامنه با پسوند .ir بصورت یکساله رایگان ارایه می گردد. دامنه به نام صاحب وب سایت ثبت شده و اطلاعلات ورود به کنترل پانل دامنه و هاست در اختیار وی قرار می گیرد.

ورود اطلاعات صفحات سایت

ورود محتوای اولیه تا چندین مورد بر روی سایت به صورت رایگان انجام می شود. پس از تحویل سایت و پنل مدیریت، امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت توسط مدیر سایت با استفاده از پانل کاربری سایت به راحتی قابل انجام خواهد بود.

قالب های متنوع و زیبا

صاحب سایت این امکان را دارد که با توجه به سلیقه خود قالب ظاهری وب سایت را از بین قالب های متنوع موجود انتخاب کند. همه قالب ها بر روی اکثر مرورگرها بهینه شده و در حالت مناسب و سریع ترین زمان ممکن لود می شوند.

آموزش های ویدئویی به زبان فارسی

آموزش های کامل و جامع به زبان فارسی به مدیر سایت این امکان را می دهد تا بدون نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی در مورد طراحی سایت، با ورود به بخش مدیریت سایت از طریق هر کامپیوتر متصل به اینترنت نسبت به افزودن محتوای جدید و یا ایجاد تغییرات و ویرایش در اطلاعات قبلی در سایت خود اقدام نماید.

پشتیبانی آنلاین

این امکان فراهم شده تا در صورت مواجه با هرگونه مشکلی در حین کار با بخش مدیریت سایت و یا کنترل پانل هاست، از طریق بخش پشتیبانی سایت مشکلات خود را مطرح نموده تا نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

آماده سازی سریع در طراحی سایت ارزان

دامنه و هاست وب سایت یکروز پس از سفارش بسته فعال شده و ایمیل های وب سایت نیز قابل استفاده خواهند بود. برای نصب قالب و ایجاد صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در اسرع وقت انجام می گیرد.

شرکت پیام آوا ارائه دهنده خدمات طراحی سايت ارزان

همانگونه که در ابتدا ذکر گردید شرکت پیام آوا در رده های مختلف قیمتی طراحی سایت را تنظیم نموده تا هر شرکت و قشری بتواند با توجه به بودجه خود از خدمات طراحی سایت توسط پیام آوا بهره مند شده و برای خود صاحب وب سایتی گردد. از اینرو بسته ها و قالب های آماده ای جهت طراحی سایت ارزان قیمت مهیا شده است تا شرکت ها یا افرادی که تمایل به استفاده از آنها را دارند نیز بتوانند با دارا بودن وب سایتی برای خود در دنیای اینترنت حضور بیابند و برخی از این بسته های آماده نیز بنا به نیاز و درخواست مشتری قابلیت توسعه و ایجاد تغییرات را دارند.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *