021 44342032
چک لیست سئو وردپرس 2021
زمان مطالعه: 15 دقیقه

سئو عملیاتی برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است، بطوری که سایت شما در صفحات اول گوگل دیده شود. تهیه چک لیست سئو وردپرس (SEO Checklist)  کمک می‌کند که هر گونه افت ناگهانی در ترافیک را شناسایی، و با حل مساله، رتبه سایت بازیابی و افزایش ‌یابد.

انجام آنالیز سئو با کمک چک لیست سئو وردپرس

با انجام آنالیز سئو با کمک چک لیست وب‌ سایت معلوم می‌شود که آیا سایت شما در نتایج جستجو گوگل بهینه است یا نه.  با نتیجه ای که از این آنالیز بدست می آید، استراتژی سئو نوشته میشود و این استراتژی شما را در مقابل رقبای خود مصلح می‌کند. بطور معمول در سایتهای ورد پرسی  برای انجام آنالیز سئو وردپرس از افزونه Rank Math استفاده می‌شود. نسخه پرو این افزونه تحلیل سئو را، از مخزن وردپرس دانلود و در داشبورد وردپرس قرار دهید. با رنک مث، ترافیک سایت و رتبه‌بندی کلیدواژه، افزایش می‌یابد. نحوه کار به این صورت است که با فعال نمودن افزونه Rank Math  امکان دیدن سئو سایت در داشبورد وردپرس مدیریت افزونه، افزایش می‌یابد. امتیاز 70 به بالا در این افزونه به معنی بهینه بودن سایت است. این چک لیست سئو وردپرس، بهتر است دوبار در سال انجام گردد تا از هر گونه مشکلات سئو که امکان دارد به رتبه‌بندی‌ و ترافیک سایت آسیب برساند، آگاه شد.

 

بررسی گزینه ایندکس وب‌سایت در موتورهای جستجو

یکی از مراحل چک لیست سئو وردپرس ثبت نام سایت در موتورهای جستجو است. اگر وب سایت شما تازه است مدتی طول می‌کشد تا توسط موتورهای جستجو ایندکس شود. طراحان سایت معمولا، تنظیمات وبسایت را در حالت نوایندکس (Noindex) قرار می‌دهند. بعد راه اندازی لازم است دسترسی موتورهای جستجو به صفحات سایت باز شود، تا محتوای شما در نتایج، نمایش داده شود. وردپرس گزینه‌ای برای جلوگیری از خزیدن خزنده‌های گوگل در وب سایت دارد که اگر این تیک را بزنید، گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری سایت شما را ایندکس نمی‌کند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که دربخش «تنظیمات» در قسمت «خواندن» در داشبورد وردپرس، این گزینه فعال نباشد. گوگل، یاهو، بینگ از محبوب ترین موتورهای جستجوی هستند و ثبت نام در این موتورها کافی است تا سئو سایت را تا حدود زیادی بهبود بخشد.

چک لیست سئو وردپرس با آنالیز رقبا

آنالیز رقبا یکی از مهمترین بخشهای چک لیست سئو وردپرس است که باعث میشود کلمات کلیدی که رقبای شما در آن رتبه کسب کرده اند، آشکار شوند. کپی استراتژی سایتهای مشابه راه حل خوبی در سئو نمی‌باشد. اما تجزیه و تحلیل رقبا می تواند برای انتخاب استراتژی سئو راهکار مناسبی باشد. یکی از سریعترین راهها برای پیدا کردن کلمات کلیدی، ابزارهایی مانند ahrefs  یا SEMrush  هستند که با این ابزار می توان به راحتی بررسی کرد که رقبای سرسخت شما با چه کلماتی رتبه گرفته و بالا آمده اند.

آنالیز سئو با استفاده از گواهی SSL

SSL مخفف SECURE SOCKET LAYER یا همان لایه اتصال امن است و وظیفه اش برقراری ارتباط ایمن میان سرویس دهنده و سرویس گیرنده است. کار گواهینامه  SSL این است که ارتباط بین مرورگر کاربر و سرور وب‌سایت را رمزگذاری کند. داشتن گواهینامه  SSL یکی از قدم های دیگر چک لیست سئو وردپرس است. اگر وب سایت شما تحت SSL نباشد، ممکن است کاربران را قبل از دسترسی به سایت با مشاهده هشدار امنیتی از دست بدهید. موتورهای جستجو از جمله گوگل اولویت را به سایتهایی می‌دهند که از HTTPS استفاده می‌کنند. اما سایتهایی که از پروتکل HTTP استفاده میکنند در رتبه پایینتری از دید گوگل قرار دارند.

توجه به آدرسهای URL  جهت رجوع به یک سایت مشترک

آیا نسخه‌های www و بدون www یا نسخه‌های HTTP و HTTPS به وب‌سایت شما برمی‌گردد یا خیر؟ اصولا با وارد کردن  https://payamava.net ، http:// PayamAva .net، https://www. PayamAva .net یا http:// PayamAva .net در مرورگر، باید همان وب سایت لود شود. برای دیدن سئو سایت، آدرس اصلی وردپرس خود را با رفتن به بخش «تنظیمات» و زیربخش «عمومی» بررسی کنید. آدرس را در قسمت‌های «نشانی وردپرس (URL) » و« نشانی سایت (URL)»  وردپرس مجددا ملاحظه کنید. اگر آدرسها و نسخه های مختلف URLهای سایت شما به یک مکان ارجاع داده نشود، گوگل دو آدرس اینترنتی را به عنوان دو وب‌سایت‌ مجزا در نظر می‌گیرد. اگر این بند چک لیست سئو وردپرس را ندید بگیرید، گوگل هنگام ایندکس کردن نمیتواند تشخیص دهد که کدام URL اولویت‌ دارد. در نتیجه یا ارور محتوای تکراری میدهد و یا اینکه امکان دارد به اشتباه، به سایتی که رتبه چندانی در گوگل ندارد، اولویت داده شود.

چک لیست سئو وردپرس

چک لیست سئو ورد پرس به کمک رتبه‌بندی کلمات کلیدی

یکی از مهمترین گامهای چک لیست سئو 2021 آنالیز مکرر کلمات کلیدی است. رتبه‌بندی کلمات کلیدی سایت خود را برای کاهش ترافیک همیشه دنبال کنید. برای آنالیز کلمات کلید واژه از ابزار Google Search Console استفاده می‌شود. البته لازم است ابتدا سایت وردپرس خود را به Google Search Console  معرفی کنید. وقتی به حساب Google Search Console  وارد شدید به سراغ  Performance بروید. با وارد کردن آدرس دراین ابزار رتبه بندی اطلاعات سایت شما قابل مشاهده است. در نهایت، مهم است که هنگام انجام آنالیز چک لیست سئو وردپرس، با مشاهده رتبه‌بندی کلمات کلیدی خود، در صورت کاهش ترافیک، دلایل آن‌ها را تحقیق و راه حل مورد نظر را اعمال کنید.

برای دیدن سئو سایت در سایتهای ورد پرسی از یک ابزارسئو دیگر به نام Semrush  برای ردیابی رتبه‌بندی کلمات کلیدی نیز استفاده می‌شود. برای نصب آدرس سایت خود را در بخش Organic Research وارد کرده و دکمه Search را کلیک کنید. قابل ذکر است توجه به رتبه‌بندی کلیدواژه ها، نه ‌تنها  موقعیت افرادی که از طریق کلمات کلیدی به سایت شما ارجاع داده شده اند را نشان می‌دهد، بلکه با مشاهده کلمات کلیدی رتبه دار، فرصت‌های مهمتری را برای ترافیک بیشتردر اختیار شما قرار می‌گیرد.

برطرف کردن ارورلینک‌های شکسته

لینک‌های شکسته به دلیل خروج آنی کاربر از سایت، سئوی سایت  شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. بررسی لینک‌های منسوخ شده نیز بخش دیگری از چک لیست سئو وردپرس است. لینک‌های خراب گره هایی هستند ک به صفحاتی ارجاع داده میشوند که درآنها نشانی اینترنتی وجود ندارد. خطای 404 یکی از دلایل این لینکهای شکسته می‌باشد که گاها مشاهده می‌کنید. علت اینکه این خطاها رخ می‌دهد این است که سایت وردپرسی یا به دامنه جدیدی انتقال یافته، یا صفحه مورد نظر حذف شده و یا اینکه به مکان جدیدی منتقل شده است. وجود لینک‌های شکسته از آن جهت که موتورهای جستجو و کاربران وب‌سایت صفحه مورد نظر را پیدا نمی‌کنند، می‌تواند تاثیر منفی زیادی بر رتبه‌بندی کلمات کلیدی و تجربه کاربر داشته باشند.

چک لیست سئو ورد پرس با بررسی Meta Tagها

متای توضیحات در نتایج گوگل، زیر نام و عنوان مطلب می‌آید و مخاطب با مشاهده این توضیحات و برای خواندن ادامه مطالب ، برای کلیک تصمیم می‌گیرد. متا تگ‌ها قطعاتی از کد HTML هستند که به موتورهای جستجو کمک می‌کند بفهمند صفحه در مورد چه موضوعی صحبت می‌کند. متا تگ‌ها انواع مختلفی دارند، اما دو برچسب مهم که در چک لیست سئو وردپرس ذکر شده اند، تگ « عنوان» و «توضیحات متا» هستند. موتورهای جستجو از این اطلاعات برای درک محتوای صفحه استفاده می‌کنند. اگر از سیستم وردپرس استفاده می‌کنید حتماً افزونه سئو وردپرس (Yoast SEO) را نصب کنید و از امکاناتی که این پلاگین (چه نسخه اصلی چه فارسی‌شده) برای زبان فارسی پشتیبانی می‌کند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: چک لیست امنیت وردپرس

چک لیست سئو داخلی

این چک لیست دارای 33 فیلتر مهم است.

1-برای تقویت سئو داخلی تحقیق کلمه کلیدی انجام دهید تا به بهترین کلمات کلیدی دست پیدا کنید. بهترین کلمه کلیدی کلماتی هستند که اولا مرتبط با صفحه محتوا  و موضوع اصلی محتوا هستند و ثانیا درون محدوده قدرت رقابتی داشته و از سوی بازار هدف ایده آل، مخاطب را جذب سایت کنند.

2-چک لیست سئو منوط به این است که هر محتوا تنها یک کلمه کلیدی اصلی داشته باشد. و برای هر صفحه محتوای جدید یک کلمه کلیدی هدف تعیین گردد.

3-از منحصر بفرد بودن کلمه کلیدی هدف مطمعن شوید. چرا که اگر یک کلمه کلیدی در بیش از یک صفحه سایت لحاظ شود، هیچ یک از صفحات در رتبه‌های بالا قرار نمی‌گیرد.

4- در پیاده سازی چک لیست سئو داخلی، برای تولید هر محتوا از سه تا پنج کلمه کلیدی مرتبط یا هم‌خانواده، تحت عنوان کلمات کلیدی مرتبط (LSI)استفاده کنید.

5-در چک لیست سئو وردپرس برای هرکلمه کلیدی اصلی، برنامه‌ای ایجاد کنید که از رتبه محتوای فعلی شما بهتر بوده و حاوی مطالب به روز باشد و با هدف جستجوی کاربر انتخاب شده باشد.

6-عنوانی جذاب بنویسید که حاوی کلمه کلیدی اصلی بوده و نیاز خواننده را با توضیحی مختصر و مفید، بصورت ارزشمند جوابگو باشد.

  • از تگ H1 برای عنوان مقاله استفاده کنید. این تگ تکه کد HTML است که توضیحی مهم از محتوا می‌دهد.

8-محتوای کمتر از 300 کلمه ننویسید چرا که نوشته های با جزییات بیشتر شانس بیشتری در قرار گرفتن بر روی صفحه اول گوگل را دارند.

9-برای رعایت چک لیست سئو در بخش داخلی از تولید محتوای یونیک استفاده کنید.

10- کیفیت محتوا را از جهت رعایت نکات نگارشی بیمه کنید.

11-برای بالارفتن سئو محتوا، جملات مقاله را ساده و کوتاه انتخاب کنید.

12-چگالی کلمه کلیدی را بین 2 تا 3 درصد قرار دهید.

13- کلمه کلیدی مرتبط را در بدنه محتوا بطور یکنواخت پخش کنید.

14-برای پیاده سازی چک لیست سئو داخلی محتوا را با زیرعنوان‌ها به بخش‌های طبقه بندی شده تقسیم کنید.

15-زیرعنوان‌ها را با تگ H2 منتشر کنید، تا به موتورهای جستجو بگویید که متن مهم است و با موضوع اصلی صفحه مرتبط است.

16-در چک لیست وب سایت بهتر است کلمه کلیدی اصلی محتوا در یک یا دو زیر عنوان استفاده شود.

17-کلمه کلیدی اصلی در اولین و آخرین پارگراف متن، به موتورهای جستجو اعلام می‌کند که صفحه تولید شده کاملاً به موضوع مورد بحث مرتبط است.

18-از انکر تکست مرتبط، برای لینک کلمه کلیدی، در لینک دهی داخلی استفاده کنید.

19-در لینک دهی خارجی از سایت‌های با کیفیت معتبر و مرتبط کمک بگیرید. برای این کار رتبه الکسای سایت را برای بک لینک بررسی کنید.

20-لینک‌های خارجی نباید طوری باشد که با هدایت کاربر به لینک مرتبط از سایت شما خارج شود بلکه لازم است این لینک خارجی در پنجره جدید باز شود.

21-محتوای بدون تصویر از جذابیت سایت می‌کاهد. حداقل یک تصویر به محتوا اضافه کنید

22- در چک لیست سئو وردپرس به تصاویر توجه می‌شود. فایل تصویری باید بهینه سازی شده وبا نام کلمه کلید ی اصلی در سایت آپلود شود.

23-برای اختصاصی سازی تصویر لازم است کلمه کلیدی اصلی را به عنوان آن اضافه کنید.

24-برای  سئو و بهینه سازی تصاویر، از کلمه کلیدی اصلی با تگ alt کمک بگیرید.

25-ابعاد تصویر را قبل از بارگزاری مناسب سایت تنظیم کنید و فایل های بزرگ را فشرده سازی کنید.

26-آدرس صفحه (URL) باید از لحاظ سئویی با کلمه کلیدی اصلی سازگار باشد.این نکته هم از موارد مهمی است که در چک لیست سئو داخلی مورد توجه است.

27-در پست‌های وبلاگی از برچسب استفاده کنید، دسته بندی‌ها و برچسب‌های هر محتوا باید با موضوع محتوا مرتبط باشند.

28-متادسکریپشن عنوانی است که در صفحات نتایج موتورهای جستجو ظاهر می‌شود و عنوان صفحه را به موتورهای جستجو می‌گوید. این عنوان را در کمتر از 60کارکتر به کارتان اضافه کنید.

29- اضافه کردن توضیحات متا به موتورهای جستجو در درک محتوا کمک کرده، در نتیجه نتایج با سرعت بیشتری به نمایش در می‌آید.

30-برای اینکه موتورهای جستجو، دسته بندی‌های مشخص در متن محتوا را تشخیص دهد، از اسکیما مارکاپ استفاده کنید. این کدها باعث بهینه سازی بیشتر سایت میشوند.

31- در چک لیست سئو وردپرس به اشترا گذاری توجه می‌شود. دکمه‌ها و لینکهای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی را در صفحه سایت خود قرار دهید.

32-محتوای را  قبل از بارگزاری بازخوانی کرده و در صورت داشتن غلط از نظر املایی و قواعد دستور زبان آن را اصلاح کنید.

33-در نهایت فعالیت خود را دوباره بررسی کرده و از ابزار  On-Page SEO Checker سایت الکسا، برای چک لیست سئو داخلی استفاده کنید.

تحقیق کلمات کلیدی در چک لیست

ابزارهای چک لیست سئو داخلی

برای تکمیل چک لیست سئو داخلی  از ابزار زیر جهت بهینه سازی استفاده میشود.

(Alexa Keyword Difficulty Tool) ابزار سنجش درجه سختی کلمات کلیدی برای بررسی درجه سختی و کلمات کلیدی و یافتن کلمات کلیدی هم‌خانواده یا مترادف مرتبط

(Alexa SEO Audit Tool)ابزار گزارش‌دهی بهینه سازی  برای بررسی محتوای تکراری، تعداد کلمات استفاده شده، آدرس صفحه و گزارش ایرادات لینک دهی

(Alexa Site Overview Tool) ابزار بررسی کلی الکسا برای بررسی اعتبار سایت‌هایی که برای لینک‌دهی خارجی از آنها استفاده می‌شود.

(Yoast SEO WordPress Plugin) ابزار یوست برای اضافه کردن عنوان و توضیحات متا، سنجش خوانایی متن و پیدا کردن کلمات کلیدی تکراری از پیشخوان وردپرس

(Google Structured Data Markup Helper)ابزار کمکی برای ایجاد نشانه‌گذاری اسکیما

(Alexa On-Page SEO Checker) ابزار سنجش برای بررسی فرصت‌های بهینه سازی سئو داخلی

درباره سئو معنایی چقدر می دانید؟

چک لیست سئو خارجی:

به تمام عملیاتی که خارج از سایت خود جهت افزایش سئو و کسب محبوبیت بیشتر نزد موتورهای جستجو، انجام می دهید سئو خارجی گفته می شود. ایجاد تعامل با کاربران، لینک سازی خارجی، قرار دادن پست مهمان در سایت های دیگر، فعالیت در شبکه‌های اشتراک جمعی، اشتراک گذاری عکس‌های اختصاصی و رپورتاژ گذاشتن در سایتهای معتبر از نمونه فعالیت هایی هستند که اگر بصورت تخصصی روی آنها کار شود تاثیر بسیار زیادی درسئو خارجی خواهند داشت. چک لیست سئو وردپرس با پیاده سازی محکم هریک از این گامها، شاهد رشد قابل توجهی در رتبه دهی گوگل خواهد بود.

لینک سازی

برای لینک سازی خارجی از سایت های با کیفیت و با ترافیک بالا استفاده کنید. لینک سازی با کلمات کلیدی سایت شما فوق العاده است. البته توجه داشته باشید که نباید از سایت های اسپم و یا بی کیفیت  لینک دریافت کنید. برای این کار لازم است ابتدا Domain Authority  سایتها را بررسی کنید تا مطمعن شوید که رتبه ان سایت بالاتر از سایت شماست. هر چقدر دامین اتوریتی یک سایت بالاتر باشد لینک سازی از آن سایت ارزشمند تر است.

 قرار دادن پست مهمان در سایت های دیگر

ارتباط با سایتهای مشابه یکی از تکنیک های سئو خارجی محسوب میشود. در چک لیست سئو وردپرس این پستها بررسی می‌شوند. برای شناخته شدن بیشتر، در سایت های مشابه با حوزه کاری خود، پست مهمان قرار دهید. جذب کاربران جدید ترافیک شما را افزایش می‌دهد. سایتی که انتخاب میکنید نباید دامین آتوریتی پایینی داشته باشد. محتوای پرباری بنویسید و داخل آن از کلمه کلیدی وب سایت خودتان استفاده کنید.

لینک دادن به شبکه های اجتماعی

اشتراک در شبکه های اجتماعی، سرعت ایندکس شدن مطالب توسط موتورهای جستجو را افزایش می‌دهد. مشاهده مطالب جذاب باعث ورودی بیشترشده، در نتیجه ترافیک بیشتر می شود. ما به شما اشتراک گذاری در شبکه های Facebook- Google+ LinkedIn- Pinterest- Twitter Instagram  -Youtube – را پیشنهاد می‌دهیم.

اشتراک گذاری عکس

یک دیگر از موارد چک لیست سئو وردپرس توجه کردن به تصاویر اختصاصی است. عکس و فیلم برای کاربران همواره جذابیت خاصی دارد. جذابیت تصاویر زمان ماندن کاربر را زیاد میکند و تعداد ورودی بیشتری به سایت هدیه میدهد. با اشتراک گذاری تصاویر محصولات و یا خدمات در وب سایتهای دیگر، سئو خارجی را افزایش دهید. نمونه ای از سایت های معروف به اشتراک گذاری عبارتند از:

Canon Irista Flickr- Photobucket- Google Photos-۵۰۰ Pixels- SmugMug

در مورد سئو تصاویر بیشتر بخوانید.

رپورتاژ آگهی

مهمترین مورد چک لیست سئو خارجی رپورتاژ آگهی است.  این تکنیک خارجی،  نوع جدیدی از تبلیغات پنهان در قالب محتوای آموزشی است. هدف اصلی رپورتاژ معرفی برند و محصولات وب سایت ما در سایتهای پر بازدید است. لینک هایی که با رپورتاژ دریافت می کنید از نظر گوگل بسیار ارزشمند هستند و تاثیر بالایی در افزایش رتبه سئو خارجی سایت دارند.

تعامل بین کاربران

پرسش و پاسخ سوالی نمونه ای از تعامل بین کاربران است. این روش باعث ایجاد ارتباط دوستانه با کاربران می‌شود. قرار دادن ایکون های ارسال ایمیل هم نوعی تعامل است. با ایجاد تعامل بیشترمیتوان درباره کیفیت محصول و یا خدمات  سایت اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار داد. و یا آنها را  به مطالعه بخش‌های دیگر سایت ترغیب نمود.

ابزارهای چک لیست سئو خارجی:

بهترین ابزارچک لیست داخلی، آنالیز رقبا و استفاده از ابزار اهریف است.

استفاده از ابزار Ahrefs

در سئو خارجی برای آنالیز لینک های خود از ابزار Ahrefs استفاده کنید. با اهریف قدرت سایت خود را مشاهده کرده و تعداد سایت هایی که به شما لینک مستقیم داده اند را مشاهده کنید. یا سایت اسپمی به سایت شما لینک داده یا نه از جمله کارهایی است که در چک لیست سئو وردپرس به آن توجه میشود.

بررسی لینک های رقبا

دنبال کردن رقبا و یافتن متن و انکر تکست لینک ها و آدرس منبع لینک های که آتوریتی بالیی دارند میتواند به سئوی سایت شما کمک بسیار زیادی بکند و شما بر اساس تعداد سایت هایی که دارید یک استراتژی مناسب را انتخاب بکنید و شروع به لینک گیری بکنید.سعی نکنید از سایت هایی که رقبای شما لینک گرفته‌اند لینک گیری کنید.

چک لیست سئو فنی یا سئو تکنیکال

سئو تکنیکال  به زیر ساخت وب‌سایت اهمیت می‌دهد. بهینه سازی فایلهای Robots.txt ، بهینه سازی ساختار سایت، استفاده  از Bread crump ، ،استفاده از structured data‌ها ، بهینه‌سازی صفحات 404، افزایش سرعت سایت، ایجاد نقشه سایت، واکنشگرایی صفحات سایت، از کارهایی است که برای چک لیست سئو تکنیکال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ابزارهای چک لیست سئو فنی یا سئو تکنیکال

بعد از اینکه مطمعن شدید که سایت شما ایندکس و خزیده می شود، لازم است از نظر تکنیکال نیز مجهز شوید.در چک لیست سئو وردپرس سئو تکنیکال ارزش زیادی دارد. ابزارهایی که داده های تشخیصی و تحلیلی بسیار محکمی برای ارائه نظرهای تخصصی در زمینه سئو فنی هستند، عبارتند از

بسترهای گزارش دهی رایگان (Free Reporting Platforms)، سایت های Google Search Console ، Bing Webmaster Tools ، Google Analytics  و Google Tag Manager

سخن نهایی

برای دیدن سئو سایت لازم است طبق چک لیست سئو وردپرس پیش رفته و کم وکاستی های سایت خود را با ابزارهای معرفی شده فوق شناسایی نمایید. پیاده سازی هریک از نکات طلایی فوق تاثیر بسزایی در رتبه بندی سایت شما خواهد داشت. شرکت پیام آوا پردازش مجهز به کادری مجرب بوده و پاسخگوی تمام سوالات و مشکلات شما عزیزان میباشد.

به این مقاله امتیاز دهید:
5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

امنیت سایت راهکارهایی برای بهبود امنیت سایت

زمان مطالعه: 6 دقیقههر سایت یا فروشگاه آنلاین باید همواره اصول امنیتی را رعایت کند، زیرا امنیت نقش حیاتی در پایداری کسب و کار و بهبود تجربه کاربری مشتریان ...

بیشتر بخوانیم
توسعه وب سایت چیست توسعه وب چیست و انواع آن

زمان مطالعه: 5 دقیقهتا به حال، شاید به این سوال برخورده باشید که توسعه وب به چه معناست و چه تفاوت‌هایی بین توسعه‌دهنده Front End و Back End وجود ...

تفاوت بین طراحی سایت و توسعه وب تفاوت بین طراحی سایت و توسعه وب

زمان مطالعه: 14 دقیقهطراحی سایت و توسعه وب دو بخش مکمل در ساخت و توسعه یک وب‌سایت هستند، اما هر یک وظایف و تخصص‌های متفاوتی دارند. ما در این ...

بیشتر بخوانیم

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.