021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت فروش فایل

طراحی سایت فروش فایل و یا طراحی سایت فروشگاه فایل برای فروش مستقیم فایل هایی  ویدیوئی، کتاب، مقالات، طرح های گرافیکی لایه باز و … پیاده سازی و اجرا می گردد. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را اگر بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

بطور کلی در فروشگاه اینترنتی فایل، بعد از اینکه کاربر محصولات خود را انتخاب کرد و مبلغ مربوط به آن را پرداخت نمود، امکان دانلود فایل خریداری شده به کاربر فعال می شود تا کاربر بتواند فایل را دانلود نماید.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

مزایای طرحی سایت فروش فایل

همیشه در دسترس بوده و بصورت ۲۴ ساعته در دسترس مشتری می باشد و مشتری در هر لحظه از شبانه روز می تواند خرید نماید.

با داشتن یک فروشگاه اینترنتی دیگر نیازی به اجاره مکان خاصی ندارید و هزینه هایی همچون : کرایه، هزینه آب و برق و … را پرداخت نخواهید کرد و تنها هزینه شما ابتدا هزینه طراحی فروشگاه و سپس هزینه هاستینگ سالیانه وب سایت شما می باشد.

در یک فروشگاه اینترنتی دیگر نیازی به فروشندگان متعدد نیست و مدیر سایت به تنهایی توانایی اداره سایت را خواهد داشت.

همچنین فرشگاه فروش فایل موجب می گردد که در زمان و انرژی خریداران نیز صرفه جویی بعمل آمده و آنها را از جستجوهای بی نتیجه برهاند.

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت فروش فایل 

وب سایت فروش فایل مانند سایت های فروشگاهی اینترنتی معمولی دارای امکاناتی می باشد که برخی از آنها ذکر می گردد:

پیام آوا، سازنده فروشگاه فایل کارآمد و معتبر

همچنانکه قبلن ذکر گردید سئو یا بهینه سازی سایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت فروشگاه فایل به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

شرکت پیام آوا با پشتوانه تجربه و دانش کارشناسان خود در زمینه طراحی و برنامه نویسی فروشگاه های اینترنتی و ساخت فروشگاه فایل، مهمترین نکته در طراحی اینگونه فروشگاه ها را که همانا داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است مد نظر قرار داده، چرا که برای کسب این نماد ، فروشگاه اینترنتی یا هر فروشگاه آنلاین دیگری بایستی یکسری قواعد و اصولی را داشته باشد تا شامل احراز این نماد گردد. بدین جهت پیام آوا از ابتدای طراحی سایت فروش فایل ، قواعد و اصولی که مد نظر ارگان های ارایه دهنده اینماد را می باشد در طراحی و پیاده سازی به اجرا در می آورد. همچنین با فراهم سازی سیستم پرداخت مناسب، بستر و زمینه برای اینکه کاربران به راحتی بتوانند از فروشگاه محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند را فراهم می آورد. یک فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه فروش فایل برای اینکه به موفقیت و به فروش بیشتر دست پیدا کند بایستی جایگاه و رتبه آن در موتورهای جستجو افزایش یابد. از اینرو پیام آوا سعی خود را بر این نهاده که با رعایت اصول و تکنیک های سئو در طراحی وب سایت و فروشگاه های اینترنتی، بهینه سازی و افزایش رتبه های آنها تامین ومهیا کند.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.