021 44342032
طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی به عنوان یک پلتفرم معرفی برای پزشکان است. از تخصص و تجارب پزشک تا ارائه اخبار پزشکی روز دنیا و حوزه کاری پزشک و موارد دیگر می توان در سایت صحبت کرد. بخش بلاگ سایت های پزشکی از اهمیت بالایی برخوردارند و نیاز است که تمام مطالب از زیر نظر فرد متخصص بگذرد. از سوی دیگر بخش خدمات سایت های پزشکی باید از استانداردهای خاصی برخوردار باشند تا بتوانند اطلاعات را به درستی در اختیار کاربران و بیماران قرار دهند. بنابراین در طراحی سایت های پزشکی اینکه تمام این منابع به راحتی در اختیار بیماران قرار بگیرد و دسترسی آسان باشد، اهمیت بالایی دارد. همچنین توجه به موارد مختلف روز دنیا مانند نسخه های الکترونیکی و نوبت دهی اینترنتی مهم است.
یک طراحی سایت پزشکی خوب با انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای خوب شروع می شود. با یک سیستم مدیریت محتوای مناسب یا همان CMS می توان طراحی سایت مناسبی متناسب با خواست پزشک انجام داد. همچنین برخی قالب ها برای سایت های پزشکی طراحی شده اند که اگر به فکر طراحی سایت با قالب آماده هستید، می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند.

فقط سایتی می‌خواهم که بتوانم اطلاعاتم را در آن قرار دهم. این کافی نیست!

طراحی سایت پزشکی نیز مانند هر چیز دیگری، حساب و کتابِ خاصِ خود را دارد. موقعیت زیر را در نظر بگیرید:

  • دنبال متخصص قلب و عروقِ خوب در شهر خودتان هستید. گوگل‌کردن و پیدا کردن متخصص قلب اولین اقدامی است که انجام می‌دهید. حالا یکی یکی سایت‌ها را با کلیک روی هر کدام بررسی می‌کنید:
  • یکی چپ‌چین است و هیچ چیز این سایتِ پدر آمرزیده، سر جایش نیست.
  • یکی اطلاعات کافی از متخصص محترم ارائه نکرده است.
  • یکی را با سردرگمی صد در صدی به اطلاعات تماس می‌رسید.
  • دیگری در مورد تمام مسائل اجتماعی و اقتصادی صحبت کرده، اما رد پایی از قلب در آن دیده نمی‌شود.
  • آن یکی هم از نظر زیبایی سایت، رتبۀ یک از آخر را دارد و بی بُر و برگشت، ترک سایت را ترجیح به ماندن در آن می‌دهید.

قطعا انتخاب شما هیچ کدام از گزینه‌های بالا نخواهد بود. بنابراین باید اصول طراحی سایت پزشکی را بدانیم تا مرتکب اشتباهات بالا نشویم.

تحقیقات دانشگاه استنفورد نشان داده که بیش از 46 درصد از مردم، وب‌سایت را معیار اصلی تصمیم‌گیری دربارۀ اعتبار یک موسسه می‌دانند. مردم همیشه به دنبال بهترین‌ها در زمینۀ پزشکی هستند. جانِ هر کس برای او عزیز است، پس تعارفی در این زمینه نداریم.

هزاران پزشک دیگر هم مثل شما همین تخصص را دارند. بنابراین کار شما در طراحی سایت پزشکی بسیار سخت است. چون زمان کمی در اقناع کاربر برای نشان‌دادن این که شما بهترین متخصص در حیطۀ کاری خود هستید، دارید. باید وب‌سایت را به‌گونه‌ای براساس استراتژی بسازید که آینۀ تخصص، برند، مهارت و صدای شما باشد!

موفق‌ترین وب‌سایت‌ها آنهایی هستند که از اکوسیستم وب شامل طراحی، تجربه کاربری، محتوا، اصول سئو و بهینه‌سازی درست به نفع خود استفاده کنند. بی‌شک می‌توان گفت مهم‌ترین دارایی بازاریابی برای پزشک، داشتن وب‌سایت حرفه‌ای است.

طراحی سایت پزشکی

مزایای طراحی سایت پزشکی

یک طراحی سایت پزشکی مناسب نه تنها به معرفی تخصص و خط سیر آموزشی و تجربی پزشک کمک می کند، بلکه در بخش وبلاگ سایت، می تواند به بالا بردن اطلاعات پزشکی جامعه هم کمک کند.

اینکه در سایت های پزشکی از فرم های مناسبی استفاده شود، می تواند به راهنمایی کاربر کمک کند. همچنین اطلاعاتی در مورد وضعیت بیمه و مواردی که مشمول بیمه می شود، لازم است که در سایت ارائه شود. استفاده از دکمه های فراخوان یا CTA های هدفمند در سایت های پزشکی می تواند به تجربه کاربری کمک کند. این دکمه ها برای مشاوره آنلاین، درخواست ویزیت، نوبت دهی آنلاین و … هستند. پیشنهاد میکنیم درباره طراحی سایت نوبت دهی هم اطلاعات بیشتری کسب کنید.
همچنین بیماران می توانند در سایت های پزشکی، پرونده پزشکی و سوابق بیماری خود را پر کنند و دیگر نیازی به پر کردن برگه هنگام مراجعه به مطب نیست. از سوی دیگر بیمار می تواند نتایج مراجعات قبلی خود به پزشک و مخصوصاً آزمایشگاه ها را مشاهده کند و نتایج را با هم مقایسه کند.

1- هر کسی اسم شما را در گوگل سرچ کند، به اطلاعات شما دسترسی دارد و به‌راحتی می‌تواند با شما در ارتباط باشد.

2- موفقیت شما در جهانِ ارتباطات امروزی، بدون داشتن وب‌سایت حرفه‌ای بسیار سخت و حتی غیرممکن است.

3- یک وب‌سایت حرفه‌ای و تخصصی نشان‌دهندۀ اعتبار و پرستیژ کاری شماست.

4- مخاطب‌های خود را به‌خوبی می‌شناسید و می‌توانید خدمات جدید و متنوع‌تری برای مشتریان تعریف کنید.

مزایای طراحی سایت پزشکی در شرکت پیام آوا

– مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین پکیج طراحی برای حوزۀ کاری شما

– مشاوره فنی و اجرایی

– انجام پروژه توسط تیم تخصصی گرافیست و برنامه‌نویسان حرفه‌ای

– رعایت استانداردهای طراحی

– تجربه کاربری منحصربه‌فرد

نکته مهم در طراحی سایت پزشکی

امکانات تخصصی طراحی سایت پزشکی در شرکت پیام آوا

ما چندین وب‌سایت پزشکی با امکانات حرفه‌ای را برای پزشکان مختلف با تخصص‌های متفاوت طراحی کرده‌ایم. می‌توانیم نمونه کارهایمان را در اختیار شما قرار دهیم تا با نحوۀ کار ما آشنا شوید.

یک توصیه: چه تصمیم بگیرید با شرکت ما و چه با شرکت دیگری کار کنید، ابتدا از آنها نمونه کارهای مربوطه را درخواست نمائید. این کار باعث آشنایی با سبک کاری آن شرکت و شناخت سلیقۀ خود می‌شود. نتیجۀ این کار، رسیدن به یک نقطۀ توازن و هدف مشترک با شرکت مربوطه است.

ما صفحه اصلی شما را طوری طراحی می‌کنیم که با تجربه کاربری خوب اعم از گرافیک و آیکون‌های مناسب با کدنویسی حرفه‌ای، تمام اطلاعات پزشک با نگاه اول به کاربر منتقل شود.

با در نظر گرفتنِ رویکردی کاربرمحور می‌توانید اعتماد طیف گسترده‌ای از مشتریان را به وب‌سایت پزشکی خود جلب کنید. قبل از طراحی و توسعه وب‌سایت پزشکی، باید تمامی امکانات تخصصی که مورد نیاز مشتریان و پزشکان است، به‌صورت یک لیست تهیه شود. یک پزشک حرفه‌ای و یک تیمِ تخصصی فنی می‌توانند به‌خوبی با یکدیگر همکاری کنند تا پس از نیازسنجی، امکانات کامل و مورد نیاز برای طراحی وب‌سایت پزشکی تعیین شود. ما در این قسمت لیستی نسبتا کامل از امکانات تخصصی سایت پزشکی را تهیه کرده‌ایم تا ذهنِ شما برای ساخت ایده‌های جدیدتر آماده شود. این امکانات را به دو دسته سمتِ کاربر و سمت ادمین تقسیم‌بندی کرده‌ایم. امکانات سمت کاربر، یعنی هر آنچه مشتریان شما نیاز دارند و امکانات ادمین یعنی هر آنچه پزشکِ مجموعه به‌عنوان مدیر به آن نیاز دارد. راستی اگر ما را هم‌تیمی خود برای توسعه وب‌سایت پزشکی‌تان انتخاب کرده‌اید، با ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی‌تری را خدمتتان ارائه دهیم.

امکانات سمت کاربر (Front)

تمامی بخش‌های وب‌سایت پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما اهمیت امکانات سمتِ کاربر، دوبرابر بیشتر از بقیه است. یک اشتباه کوچک در این قسمت، ممکن است باعث ایجاد بی‌اعتمادی در کاربران شود. وب‌سایت پزشکی برای کاربر طراحی می‌شود، بنابراین باید برای او نیز سفارشی‌سازی شود. ما در ادامه به‌صورت کامل هر کدام از ویژگی‌های سمت کاربر را توضیح می‌دهیم تا به اهمیت وجود تک‌تک آنها آگاه شوید.

رزرو آنلاین

تصور کنید کاربری، مدت‌هاست با جست‌وجو در اینترنت و به‌خصوص در موتور جست‌وجوگر گوگل به دنبال پزشک متخصص در حوزه قلب است. وب‌سایتِ شما می‌تواند او را به گرفتن نوبت تشویق کرده یا کلا او را منصرف از دریافت خدمات از شما کند. ما فرض می‌کنیم همه چیز مرتب است و شما مرحله یک از وب‌سایت را به‌صورت حرفه‌ای، تکمیل کرده‌اید و کاربر قصدِ دریافت خدمات از پزشکانِ وب‌سایت شما را دارد. فرض کنید کاربر مورد نظر، نصف شب با وب‌سایت شما آشنا شده باشد. اگر امکان رزرو آنلاین در وب‌سایتتان وجود نداشته باشد، ممکن است کاربر را از دست دهید. اگر وب‌سایت شما بهترین محتوا و بهترین بازاریابی را داشته باشد، ولی امکان رزرو آنلاین وجود نداشته باشد، ممکن است مراجعان زیادی را از دست دهید. پس رزرو آنلاین را دست کم نگیرید!

 

 

پنل کاربری

باید در طراحی سایت پزشکی، قسمتی با عنوان پنل کاربری برای مراجعان شما در نظر گرفته شود. کاربر در پنل کاربری به تمام فعالیت‌های خود دسترسی دارد. مثلا برخی از کلینیک‌های پزشکی، این امکان را برای مراجع فراهم می‌کنند که فرد بتواند 48 ساعت قبل از زمان ویزیت، نوبت خود را لغو کرده یا زمان دیگری را انتخاب کند. بنابراین باید مراجع از پنل کاربری خود بتواند با یک کلیک، این کار را انجام دهد. طراحی رابط و تجربه کاربریِ این بخش از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. همه چیز باید در عین سادگی، جامعیت نیز داشته باشد. وجود یک پنل کاربری پیشرفته باعث جلب اعتمادِ بیشتر مراجعان می‌شود. زیرا یک وب‌سایت حرفه‌ای پزشکی، ناخودآگاه، این ذهنیت را در مخاطب ایجاد می‌کند که حتما پزشکان این مجموعه نیز حرفه‌ای هستند. پس توجه داشته باشید که وجود پنل کاربری در بین خصوصیات دیگر در طراحی سایت پزشکی، به فراموشی سپرده نشود!

فرم‌های اختصاصی

گاهی کاربران دنبال سوالات پزشکی خود هستند و هر چه در اینترنت به دنبال آن می‌گردند، به پاسخ قانع‌کننده‌ای دست پیدا نمی‌کنند. وقتی شما بخشی را برای سوالات کاربران در نظر می‌گیرید، حس ارزشمند بودن به مخاطب منتقل می‌شود. البته توجه داشته باشید که فقط وجود این قسمت، برای تبدیل‌شدن به مراجع کافی نیست! شما می‌توانید با پشتیبانی حرفه‌ای و پاسخِ درست به سوال کاربر، او را تبدیل به مراجعِ واقعی کنید. باید برای سوالات کاربران، زمان صرف کرده و نیاز او را رفع کنید. می‌بینید که تک‌تک امکانات برای توسعه کسب و کارتان مهم است؟

اطلاع‌رسانی

اگر قصد دارید برخی از امکانات را حذف کنید، لطفا به این بخش دست نزنید! بگذارید بخش اطلاع‌رسانی در وب‌سایت پزشکی‌تان باقی بماند. اطلاع‌رسانی‌ها می‌توانند از طریق ایمیل و پیامک اتفاق بیفتند. البته ارسال پیامک بسیار رایج‌تر از ایمیل است. بخش اطلاع‌رسانی باید توسط تیم فنی طراحی سایت به‌گونه‌ای طراحی و پیکربندی شود که در لحظه مورد نظر، تمامی اطلاعات به‌طور اتوماتیک برای کاربر ارسال شود. مثلا در طراحی سایت پزشکی، اطلاع‌رسانی‌ها به این شکل است که پس از رزرو نوبت، روز قبل از نوبت و همچنین پس از ویزیت (به‌منظور نظرسنجی) برای کاربر ارسال می‌شوند. وجود این بخش، پویایی وب‌سایت را بالاتر بُرده و حس خوبی را برای مراجع ایجاد می‌کند.

 

پرداخت آنلاین

پس از رزرو آنلاین، کاربر باید بتواند از طریق پرداخت آنلاین، هزینه آن را پرداخت کند. امنیت این بخش از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به مشکلات فیشینگ، تیم فنی طراحی سایت باید این قسمت را به‌صورت حرفه‌ای طراحی کنند تا مشکلات امنیتی برای کاربران و مدیر مجموعه به وجود نیاید. وجود درگاه بانکی، نظم خاصی را به کلینیک پزشکی بخشیده و تمامی نوبت‌دهی‌ها و پرداخت‌ها به‌صورت آنلاین و سیستمی صورت می‌گیرد. همچنین رزرو نوبت و پرداخت آنلاین باعث صرفه‌جویی در زمان کاربر شده که این کار، یک تکنیک مشتری‌مداری محسوب می‌شود.

 

امکانات سمت ادمین (Admin)

شما به‌عنوان یک پزشک، وقتی قصد دارید که خدمات خود را در بستر وب‌سایت ارائه دهید، به وب‌سایتی نیاز دارید که بدون پیچیدگی خاصی، نیازهای شما را برطرف کند. زیرا اکثر پزشکان زمان زیادی را صرفِ ارائه خدمات به مراجعان می‌کنند و نباید زمان خود را برای کشف پیچیدگی‌های فنی موجود در وب‌سایت کنند. بنابراین طراحان سایت پزشکی باید تمامی عناصر و اِلِمان‌ها را به‌خوبی و به‌سادگی برای مدیر مجموعه راه‌اندازی کنند. ما در این قسمت، امکانات سمت ادمین را برای شما شرح خواهیم داد.

پیکربندی امنیتی وب‌سایت

امنیت وب‌سایت پزشکی بسیار مهم است. بنابراین طراحان فنی وب‌سایت پزشکی باید استراتژی درستی برای امنیت دیتابیس و داده‌های سایت داشته باشند. پیکربندی امنیتی وب‌سایت، ارزشِ وب‌سایت شما را چند برابر می‌کند. تمامی نکات امنیتی از ابتدای شروع فرآیند طراحی سایت باید توسط تیم طراحی سایت رعایت شود تا هیچ مشکلی برای مدیریت کلینیک پزشکی ایجاد نشود. مثلا دریافت SSL یکی از موارد مهمی است که حتی بعدها روی سئو وب‌سایت پزشکی تاثیر مثبتی دارد.

 

پنل مدیریتی

مدیریت کلینیک پزشکی باید دارای پنل مدیریتی باشد و با یک نگاه کلی به تمامی موارد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. پنل کاربری باید به‌گونه‌ای طراحی شود که مدیریت بتواند با نمایش بصری حرفه‌ای، مرتبط‌ترین اطلاعات را به‌راحتی اسکن کند. تیم طراحی وب‌سایت باید ویژگی‌های زیر را در طراحی پنل مدیریتی سایت پزشکی در نظر بگیرد:

  • پنل مدیریتی باید اطلاعات را به سرعت منتقل کند.
  • اطلاعات به‌وضوح، قابل دسترسی باشد.
  • روندها و تغییرات را در طول زمان به مدیریت نشان دهد.
  • مدیریت، توانایی این را داشته باشد که اطلاعات را به‌راحتی تغییر دهد.
  • مهم‌ترین ویجت‌ها در دایره دیدِ مدیریت قرار بگیرد.

 

مدیریت مالی

مدیریت باید بتواند به تمامی اطلاعات تراکنش‌های موفق و ناموفق در این قسمت دسترسی پیدا کند. این قسمت به‌عنوان بخش حسابداری عمل می‌کند که جزء لاینفک یک وب‌سایت پزشکی است. اصولا همیشه در بخش مدیریت مالی، چالش‌هایی وجود دارد که اگر این قسمت از سایت به‌صورت حرفه‌ای توسط بخش فنی، طراحی شود، میزان چالش‌ها کمتر می‌شود. هر کلینیکی براساس نیازهای خود می‌تواند ویژگی‌هایی را برای بخش مالی در نظر بگیرد که برای وب‌سایت پزشکی، سفارشی‌سازی شود.

 

سطوح دسترسی

هر کلینیک پزشکی دارای کارمندانی است که باید سطوح دسترسی مختلفی داشته باشند. مدیریت کلینیک پزشکی باید بتواند این دسترسی‌ها را تعیین کند. مثلا شخصی که مسئول بررسی رزرو نوبت‌هاست، نیازی نیست به بخش مالی دسترسی داشته باشد. همه کارمندان نباید به اطلاعات و داده‌های سایت پزشکی دسترسی داشته باشند. بنابراین تیم طراحی سایت پزشکی باید این قابلیت را در وب‌سایت ایجاد کند که مدیریت کلینیک بتواند همه دسترسی‌ها را تعریف کند.

پیام آوا، طراح و مجری وب سایت های پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی

طراحی سایت پزشکی در پیام آوا

ما سال‌هاست وب‌سایت‌های پزشکی را برای پزشکان متخصص در حوزه‌های مختلف طراحی می‌کنیم و تقریبا با تمام ریزه‌کاری‌های لازم برای طراحی وب‌سایت پزشکی آشنا هستیم. پزشکان به‌عنوان قشر خاص در جامعه، مورد توجه مردم هستند و وب‌سایت آنها باید به‌عنوان ویترین حرفه‌ای، قابلیت نمایشِ خدماتشان را داشته باشد. ما متوجه حساسیت شغلی شما هستیم و به همین دلیل، دو پکیج متفاوت را برای شما در نظر گرفتیم تا بتوانید براساس نیازهایتان، یکی از آنها را انتخاب کنید.

شرکت طراحی سایت پیام آوا، با توجه به نیاز و سلیقه شما پزشک محترم و اینکه می خواهید چه سرویس هایی در اختیار بیماران و مراجعان خود قرار دهید، طراحی وب سایت شما را به طور کارآمدی اجرا نموده و به همین گونه اصول و تکنیک های سئو سایت در طراحی سایت پزشکی لحاظ می گردد. به گونه ای که کاربران با جستجوی کلماتی همچون بهترین پزشک، متخصص جراحی، پزشک عمومی و در کل کلمات کلیدی مرتبط با تخصصتان به سایت شما رهنمون خواهند شد.

طراحی سایت پزشکی در شرکت پیام آوا چقدر زمان می برد؟

ما در پیام آوا پردازش، دو پکیج برای شما طراحی کرده‌ایم:

1- طراحی قالب اختصاصی

همان طور که اثر انگشت هیچ کدام از انسان‌ها یکی نیست، قالب اختصاصی نیز منحصربه‌فرد بوده و مشابه آن در دسترس دیگران قرار ندارد. پس از انعقاد قرارداد و برگزاری جلسه مشاوره توسط تیم مدیریت پروژه، ما براساس هویت برند (هویت بصری، بریف درخواستی و نیازهای شما)، قالب اختصاصی شامل UI/UX تمام صفحات را طراحی كرده و برای شما ارسال می‌کنیم. پس از تائید شما، صفر تا صد قالب، کدنویسی و بهینه می‌شود.

با داشتن یک قالب اختصاصی، مسیر سئوی وب‌سایت شما در آینده هموارتر بوده و به‌ راحتی و سریع‌تر از دیگران می‌توانید به صفحات اول گوگل برسید! همچنین در این پكیج اطلاعات وب سایت شما در بالاترین سطح تضمین می شود. طراحی وب سایت قالب اختصاصی نسبت به بقیه به نسبت طراحی با قالب آماده هزینه بیشتری دارد و دو تا سه ماه زمان برای راه‌اندازی لازم است.

2- طراحی سایت پزشکی با قالب و CMS اختصاصی

سیستم مدیریت محتوای اختصاصی (CMS) یکی از جذاب‌ترین پکیج‌هایی است که می‌تواند انتخاب شما باشد. در این پکیج، همه چیز به‌صورت اختصاصی و سفارشی برای شما طراحی می‌شود. اینجا دیگر خبری از قالب‌های آماده نیست و شما با یک ظاهر منحصربه‌فرد و پیشرفته از نظر فنی در دنیای پزشکان حضور پیدا می‌کنید. انتخاب این پکیج ممکن است کمی هزینه بیشتری نسبت به پکیج بعدی که در ادامه توضیح خواهیم داد، داشته باشد، اما ارزشش را دارد. شما هویت برندِ متمایزی از رقبا خواهید داد. این زیبا نیست؟! تیم مدیریت پروژه پس از انعقاد قرارداد، یک جلسه با شما برگزار خواهد کرد. در این جلسه، هر آنچه مورد نیاز ماست، از شما به ما منتقل شده و هر اطلاعاتی که برای شما مبهم است، از طریق تیم ما به شما منتقل خواهد شد. در این جلسه، نیازسنجی شده و پس از جلسه، تیم طراحی رابط و تجربه کاربری شروع به طراحی می‌کنند. تمامی موارد، ابتدا به کارفرما ارسال شده و پس از تائید، توسط تیم فنی، طراحی می‌شود.

هزینه طراحی سایت پزشکی

چقدر باید برای طراحی وب‌سایت پزشکی، هزینه کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تعیین هزینه طراحی سایت پزشکی به عوامل مختلفی بستگی دارد. ابتدا باید جلسه رسمی با مدیریت کلینیک پزشکی برگزار و تمامی امکانات و ویژگی‌های مورد نیاز مشخص شود. پس از تعیین تمام موارد، مدت‌زمان طراحی سایت پزشکی پیش‌بینی شده و طی برنامه زمان‌بندی‌شده، قسمت‌های مختلف پروژه، به کارفرما تحویل داده می‌شود. بنابراین، ابتدا باید ساختار وب‌سایت مشخص شده و سپس هزینه طراحی آن تعیین شود. برای اطلاع از جزئیات می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:
4.3/5 - (10 امتیاز)

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

10 نظر در مورد “طراحی سایت پزشکی

  1. سلام خدمت شما وقت بخیر. خواستم تشکر کنم بابت سایت خوبی که برای من طراحی کردید. واقعا بهترین هستید.

    1. سلام دکتر صداقت عزیز وقت بخیر
      ممنون از همراهی شما و خوشحالیم که راضی بودید.

  2. طراحی سایت دکتر فاطمه سروی رو شما انجام دادید؟ من یه سایت تو اون سبک می خواستم. میشه راهنمایی ام کنید؟

    1. بله سایت دکتر فاطمه سروی از نمونه کارهای شرکت ما هست. فرم مشاوره آنلاین رو پر کنید در اسرع وقت باهاتون تماس گرفته میشه. می تونید با شماره های شرکت هم تماس بگیرید.

  3. سلام خیلی ممنون از مشاوره عالی تون الان تماس گرفتن باهام. فقط یه سوال رو فراموش کردم بپرسم، طراحی سایت چقدر زمان می بره؟ من گفتم بهشون با قالب اماده.

    1. سلام دکتر رونقی وقت تون بخیر. بله کارشناس فروش مون گفتن طراحی سایت با قالب آماده حدوداً برای کیس شما 10 روز نهایتا زمان بر است. اما با قالب اختصاصی حداقل تا یک ماه زمان نیاز است.

  4. سلام وقت تون بخیر من برای کلینیک می خواستم که طراحی شایت انجام بدید، فرم مشاوره رو هم پر کردم.

    1. سلام وقت شما هم بخیر. مشاوران ما باهاتون تماس می گیرن و توضیحات رو خدمت تون میدن.

  5. سلام وقت تون بخیر
    شما طراحی سایت نوبت دهی پزشکی هم انجام میدید؟ برای مشاوره از چه ساعتی میشه تماس گرفت؟

    1. سلام وقت بخیر. بله طراحی سایت نوبت دهی هم انجام میدیم. شما برای مشاوره می تونید هر ساعتی که راحت ترید تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگو شما هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *