021 44342032
طراحی سایت نوبت دهی

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی و یا طراحی سایت آموزشگاهی برای ارائه خدمات آموزشی مختلف اجرا و انجام می شود. امروزه آموزش مجازی به عنوان مقوله مهمی در توسعه و رشد و شکوفایی جوامع بشری و دستیابی آنها به مدارج بالا و نائل شدن به سطح زندگی مطلوب و ایده آل شناخته شده است. لذا طراحی سایت آموزشی برای عرضه آموزش های مختلف به مخاطبان خارج از شکل های سنتی آن مورد توجه قرار گرفته است.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص و تجربه حرفه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اگر علاوه بر این مقاله شاخصه های طراحی سایت صرافی و طراحی سایت شرکتی را بخوانید، می توانید دید جامع تری نسبت به طراحی سایت داشته باشید.

بگذارید ابتدا به هدف اصلی طراحی یک سایت آموزشی نگاهی بیندازیم. برگزاری کلاسها به صورت آنلاین و کاملا مجازی از بزرگترین اهداف راه اندازی چنین وب سایتی توسط شما می تواند باشد. چرا که امروزه آموزش آنلاین طرفداران خاص خودش را دارد و انتظار می رود بشر از قابلیت های آموزش مجازی و آنلاین در آینده بیشتر بهره مند شود. نداشتن وقت کافی یا دور بودن از موسسه آموزشی می تواند از مهمترین دلایل برگزاری کلاسها به صورت آنلاین باشد. همکاران ما و مشاوران در شرکت طراحی پیام آوا  آماده ارائه همه گونه مشاوره در این زمینه به شما هستند تا با خیال آسوده اقدام به سفارش و طراحی چنین وب سایتی نمایید.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

قابلیت ها و امکانات طراحی سایت آموزش مجازی

آموزشگاه ها در هر زمینه فعالیتی که باشند، از مهدکودک ها گرفته تا مدارس و دبیرستان ها و دانشگاه ها و همچنین آموزش های عالی و  تکمیلی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای مانند آموزشگاه های آشپزی، مراکز ارائه دهنده آموزش تعمیرات لوازم صوتی و تصویری یا تعمیرات خودرو و …. آموزشگاه های هنری و صدها طیف گسترده آموزشگاهی به حتم جهت معرفی کلاس ها، استادان و امکانات و خدمات آموزشی خود نیاز به وبسایت دارند. طراحی سایت آموزش مجازی بهترین راهکار است که می تواند معرف سوابق و فعالیت ها و مزایای آموزشگاه در بین رقبا باشد. مخصوصا اینکه امروزه اکثر مردم به ویژه افرادی که اهل علم اندوزی و آموزش هستند، برای تحقیق و کسب اطلاعات و در نهایت تصمیم گیری بیشتر از اینترنت و جست و جوهای اینترنتی استفاده می نمایند. بنابراین وبسایت آموزشگاهی که بصورت حرفه ای و مطلوب طراحی و مدیریت شده باشد و علی الخصوص در نتایج جست و جوی کاربران در گوگل جایگاه مناسبی یافته باشد، می تواند نقش بسزایی در جذب مشتریان آموزشگاه ایفا کند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، طراحی سایت آموزش مجازی باید آنگونه سیستماتیک باشد که معلمان و فراگیران کنونی آموزشگاه ها و حتی فارغ التحصیلان آن نیز همچنان بتوانند از طریق وب سایت با آموزشگاه در ارتباط و تعامل باشند و از محتوا و امکانات آن استفاده نمایند.

با در نظر گیری مطالب فوق طراحی سایت آموزش آنلاین، طراحی سایت مدارس، طراحی سایت دانشگاه، طراحی سایت آموزشگاه های فنی و حرفه ای، طراحی سایت مراکز علمی و … جزو طراحی سایت های آموزشی محسوب می گردند.

طراحی سایت آموزش مجازی

معیارهای پیام آوا برای طراحی سایت آموزشی

اولین معیار پیام آوا این است که قالب وب سایت و گرافیک آن با توجه به موضوع آن باید به شکلی صحیح و حرفه ای کار شود. مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت آموزشی بایستی مطالب را به طور واضح در سایت مشاهده نمایند. یک وب سایت ضعیف و معمولی می تواند به آسانی کاربران را فراری دهد. پس طراحی سایت آموزشی باید به درستی و رعایت اصول سایت های آموزشی انجام گیرد تا کاربرانی که وارد سایت شده اند شیفته و جذب آن شوند. به این موضوع خاص نیز توجه داشته باشید که اگر چند تخصص را باهم ارائه می دهید پس شما نیاز به طراحی وبسایت آموزشگاهی دارید.

معیار بعدی پیام آوا توجه به این نکته است که در صورت عدم وجود مخاطب برای یک وب سایت آموزشی، برای گردآوری مخاطبان به شکل هدفمند و جامع، لازمه اش این است که سایت آموزشگاهی، قدرتمند در موتور جست و جوی گوگل ظاهر شود. در صورتی که وب سایت بتواند در کلمات کلیدی و هدف خود در نتایج گوگل رتبه ی بالایی کسب کند، می تواند به نتیجه ی خود به سهولت و بدون کمترین هزینه ای برسد. این کار با داشتن وب سایت حرفه ای و بر اساس اصول سئو و موتورهای جست و جو و تکنیک های اجرایی سئو توسط تیم حرفه ای پیام آوا امکان پذیر است. بارزترین تخصص شرکت طراحی سایت پیام آوا، طراحی سایت بر مبنای جدیدترین الگوریتم های گوگل می باشد.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:
2.8/5 - (5 امتیاز)

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

12 نظر در مورد “طراحی سایت آموزشی

  1. من یه سایت می خوام که ویدئوهای اموزشی بزارم و بفروشم. هم می خوام روی سئو سایت کار بشه و هم اینکه سایت رو طراحی کنید.

    1. سلام وقت تون بخیر. بله ما طراحی سایت آموزشی هم داریم و خدمات سئو هم از خدمات مجموعه مون هست. برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونید فرم مشاوره رو پر کنید تا اطلاعات جزئی تر را دریافت کنید.

  2. طراحی سایت اموزش انلاین برای کودکان می خوام که انجام بدید؟ اموزش زبان. چقدر زمان میبره؟ هزینه شم میگید؟

    1. بله طراحی سایت اموزش انلاین انجام میشه به صورت اختصاصی برای نیاز و درخواستی که دارید. مدت زمان طراحی سایت متغیر هست ولی حدودا یک تا دو ماه زمان بر هست. هزینه طراحی سایت بستگی به موارد ارجاعی از سمت مشتری هست. لازمه برای مشاوره دقیق تر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *