021 44342032
نسخه فوتوشاپ 2023

انجام برخی از کارها در فتوشاپ بسیار وقت‌گیر و خسته‌کننده است. با ورژن جدید Photoshop 24.0 که در اکتبر 2022 منتشر شد، یک همکار جدید به پروژه‌های خود اضافه کنید! حذف و پُر کردن با یک کلیک در فتوشاپ 24 به‌راحتی می‌توانید یک شیء را از تصویر خود حذف و پس‌زمینه را پُر کنید. ...

انجام برخی از کارها در فتوشاپ بسیار وقت‌گیر و خسته‌کننده است. با ورژن جدید Photoshop 24.0 که در اکتبر 2022 منتشر شد، یک همکار جدید به پروژه‌های خود اضافه کنید!

حذف و پُر کردن با یک کلیک

در فتوشاپ 24 به‌راحتی می‌توانید یک شیء را از تصویر خود حذف و پس‌زمینه را پُر کنید. جادوی هوش مصنوعی در فتوشاپ این کار را به‌گونه‌ای انجام می‌دهد که انگار شیء حذف‌شده هیچوقت در تصویر وجود نداشته است.

این دستور در مک با Shift+Delete و در ویندوز با دستور Shift+Backspace انجام می‌گیرد. اگر این کار را با ابزار Lasso یا هر ابزار دیگری انجام می‌دهید، راست کلیک کرده و گزینه Delete و بعد Fill Selection را انتخاب کنید.

 

ابزار انتخاب

با بهبود هوش مصنوعی فتوشاپ، ابزار انتخاب آبجکت‌ها با دقت بیشتری انجام می‌شود و کافیست روی شیء مورد نظر خود کلیک کنید تا با دقت، آن را انتخاب کند!

 

ترمیم عکس با فیلتر عصبی (بتا)

با این ویژگی از هوش مصنوعیِ به‌کاررفته در فتوشاپ می‌توانید جان زنده‌ای به عکس‌های قدیمی یا آسیب‌دیده ببخشید. برای دسترسی به این فیلترها از مسیر زیر اقدام کنید:

File>Neural Filters> All Filters

فیلترهای دیگری را نیز می‌توانید دانلود کرده و استفاده کنید.

 

نکته مهم: ویژگی‌های بتا برای فتوشاپ نسخه دسکتاپ، در دسترس است.

نسخه فوتوشاپ 24

 

اعتبار محتوا

فتوشاپ در نسخه جدید خود امکانی ایجاد کرده که سند شما را با داده‌های غیرقابل تغییر، رمزنگاری می‌کند تا مالکیت صاحب فایل حفظ شود. در دنیای NFT خیلی به شما کمک می‌کند!

 

نشانگر وضعیت GPU

وقتی در نسخه‌های قدیمی می‌خواستید مشکلات رندرینگ را تشخیص دهید، هیچ راه بصری که به شما نشان دهد که رندرینگ در CPU است یا GPU، وجود نداشت. اگر GPU از کار بیفتد، ممکن است مشکلات جدی برای فایل شما ایجاد شود. نشانگر وضعیت GPU در نسخه جدید ایجاد شده است.

 

ویژگی‌های Live Gaussian Blur، Live gradients و Backdrop Neural Filter نیز در نسخه جدید تغییرات زیادی کرده‌اند که واقعا شگفت‌انگیز است!

به این خبر امتیاز دهید:
4/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.