021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت با پایتون

یکی از روش های ساده و کاربردی طراحی سایت، استفاده از پایتون است که نسبت به طراحی سایت با php به مراتب راحت تر است و از کدهای کمتری استفاده می کند. این زبان برای مبتدیانی که می‌خواهند زبان برنامه‌نویسی وب را بیاموزند، گزینه کاملاً مناسبی است. زبان برنامه نویسی پایتون یکی از زبان های قدرتمند برنامه نویسی است و امروزه برنامه های مختلفی در شرکت های بزرگ مانند مایکروسافت و ناسا و گوگل با زبان پایتون نوشته شده اند. قیمت پروژه های طراحی سایت با پایتون به مراتب از طراحی سایت با php پایین تر است.

پایتون چیست؟

پایتون محبوب ترین زبان برنامه نویسی در سال 2021 است. این زبان اولین بار در سال 1991 توسط Guido van Rossum ساخته شد. سادگی و خوانایی کد آسان پایتون آن را به یک زبان محبوب در دنیای وب تبدیل کرده است. این زبان ساده اما قدرتمند به راحتی بر روی سیستم عامل های (ویندوز، لینوکس و مک) اجرا می شود و با انواع سبک‌های برنامه نویسی (عملکردی، امری، یا شی گرا) مطابقت دارد. سفارش طراحی سایت با پایتون در بسیاری از زمینه های مختلف (هوش مصنوعی، دیپ لرنینگ و اینترنت اشیا) و در بسیاری از صنایع مختلف صورت می پذیرد.

 

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

آشنایی با مزیت های زبان برنامه نویسی پایتون

یادگیری سریع و آسان:

زبان برنامه نویسی  پایتون را می توان به راحتی یاد گرفت و اجرا کرد. در طراحی سایت با پایتون مانع کمتر پیش روی شماست و کارها سرعت خوبی دارد. انجام پروژه هایی که به وسیله زبان پایتون اجرا می شود زمان کمتری از شما سلب می کند و شما می توانید خیلی سریع طرح اولیه را پیاده سازی کنید. به این ترتیب شما فرصت کافی برای اصلاحات را در اختیار خواهید داشت.

مجهز به کتابخانه بزرگ:

این روزها پایتون زبان بسیارمحبوبی برای برنامه نویسان محسوب می شود. برای این زبان ابزار ها و کتابخانه های بیشماری برنامه سازی شده است که بسیار غنی و پربار هستند. در برنامه نویسی سمت سرور با پایتون نمونه کدها یا قطعه کد های آماده زیادی می توان پیدا کرد که می توانند مشکل گشا باشند. همچنین امتیاز دیگر پایتون فریم ورک های بسیار خوبی هست که دارد. هر کدام از این امتیازات امکان پیاده سازی قطعه کدهای کاربردی مفیدی  را به برنامه نویس می دهند.

سئو پذیری خوب زبان برنامه نویسی پایتون:

همانطور که می دانیم سئو سایت یکی از اساسی ترین روش های جذب مشتری دردیجیتال مارکتینگ امروزی است. یک سایت که با سئو بهینه سازی می شود، در واقع ساختار آن تقویت می شود. در غیر این صورت عملا یک بازوی قدرتمند را از دست می دهد. طراحی سایت با پایتون  به خصوص اگر  با فریم ورک جنگو کار شده باشد، مشکلی نخواهد داشت و سئو پذیری آن بسیار مطلوب  خواهد بود.

 

 

 انواع فریم ورک های پایتون

برای طراحی سایت با پایتون استفاده از فریم ورک ها الزامی نیست. اما اگر می خواهید زمان کمتری خرج کنید و خروجی بهتری بگیرید تا سریعتر کار را تحویل دهید، لازم است از یک فریم ورک خوب استفاده کنید. شایان  ذکر است که  فریم ورک ها امنیت سایت را بالا می برند. درخواست های Http ایجاد می کنند و به دیتابیس سایت شما دسترسی دارند. ما در اینجا به چهار فریم ورک پر کاربرد اشاره می کنیم.

انواع فریم ورک های پایتون

چند سکویی بودن پایتون به چه معناست؟

وقتی می گوییم پایتون یک زبان برنامه‌نویسی چندسکویی است. این یعنی، از زبان برنامه‌نویسی پایتون می‌توان برای برنامه‌نویسی در پلتفرم‌های مختلف مثل دسکتاپ، موبایل، وب و سیستم های امبدد استفاده کرد. از طرفی لازم نیست صفر تا صد طراحی سایت با پایتون باشد، بلکه در هرکدام از این پلتفرم‌ها می‌توانند از پایتون برای برنامه نویسی در سیستم عاملهای دیگر استفاده کنند.

کاربرد پایتون در مهندسی برق

مهندسین برق از اسکریپت تست پایتون برای قیدهای تست سفارشی استفاده می کنند. مهندسین این کار را با استفاده از pyFirmata  انجام می‌دهد.  برای این منظور می‌توان هر پین را به عنوان ورودی یا خروجی تنظیم، وضعیت هر پین را بررسی، همه داده‌ها را در سوابق ثبت، یک کد سریال یکتا را تولید و یک پیام PASS یا FAIL بزرگ را دریافت کرد. برای این مهندسین که بردهایشان  در مرکز مونتاژ کارخانه‌ها است، صفر تا صد طراحی سایت با پایتون را نیاز ندارند. فقط کافی است جهت رفع نیاز خود روش کار با این نرم افزار  را آموزش ببینند.

طراحی سایت با پایتون

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *