021 44342032
شرکت طراحی سایت

به عادتِ هر ساله، 22 آبان 1401، تولدِ پیام آوا پردازش را در کنار تیم خلاق آن جشن گرفتیم. این روزِ مبارک از دهِ صبح تا هفتِ شب در هتل اسپیناس تهران برگزار شد. یک تا شش صحنه از این جشن تولد را با ما همراه باشید.   یک. در ابتدای جلسه، مدیریت مجموعه، ...

به عادتِ هر ساله، 22 آبان 1401، تولدِ پیام آوا پردازش را در کنار تیم خلاق آن جشن گرفتیم. این روزِ مبارک از دهِ صبح تا هفتِ شب در هتل اسپیناس تهران برگزار شد. یک تا شش صحنه از این جشن تولد را با ما همراه باشید.

 

یک.

در ابتدای جلسه، مدیریت مجموعه، جناب آقای پیام نصراللهی و سرکار خانم نساء جعفری در مورد یک سالی که گذشت و یک سال آینده‌ای که خواهد آمد، صحبت کردند. از اهداف و ماموریت‌های جدید رونمایی شد تا طبق نقشه راه پیش برویم.

 

دو.

مدیران میانی شرکت شامل مدیر فنی، مدیر مالی- اداری و مشاورین شرکت به بیان تجربیات کاری یک سال گذشته پرداختند. همچنین اعضای دپارتمان‌های بک‌اند، فرانت‌اند، UI/UX، دیجیتال مارکتینگ، مالی و فروش صحبت کرده و از دغدغه‌هایشان گفتند تا ادامه مسیر را با حساسیت و رشدِ بیشتری قدم برداریم.

 

سه.

به پاس یک سال زحمات، از تک تک اعضا تقدیر به عمل آمد تا گوشه‌ای از تلاش‌های آنها جبران شود.

شرکت پیام آوا

چهار.

به بخش سرو نهار در رستوران سنتی دیبا واقع در هتل اسپیناس به‌همراه خانواده پیام آوا پردازش رسیدیم تا در محیط صمیمانه‌ای ساعتی را در کنار هم سپری کنیم.

 

پنج.

دوربین‌ها به ما کمک کردند تا این لحظات را ثبت کنیم و طبقِ روالِ هر ساله، بادکنک‌ها را به هوا فرستادیم تا با انرژی بیشتری به استقبال یازده سالگی پیام آوا برویم.

شرکت پیام آوا

 

شش.

دوباره در کنار هم نشستیم تا در گپ و گفت دوستانه‌ای از راه‌هایی که می‌تواند به پیشبردِ اهداف جدیدِ پیام آوا در سال جدید کمک کند، صحبت کرده و جشن تولد امسال را به پایان رساندیم.

از صدای سخن عشق ندیدم خوش‌تر

یادگاری که در این گنبد دوار بماند

به این خبر امتیاز دهید:
4/5 - (55 امتیاز)
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.