021 44342032
معروف ترین سایت سازها
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی و ساخت یک سایت حرفه ای باعث رشد کسب و کار شما می شود. یک سایت با طراحی مناسب و عملکرد خوب می تواند تاثیر طولانی مدتی روی مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی شما داشته باشد. زیرا مراجعه کنندگان به سایت شما می توانند درباره برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و محصولات و خدمات شما را ببینند یا مشاوره با سایت شما داشته باشند و همین موارد باعث بالا رفتن ترافیک سایت شما و در نتیجه برندسازی برای کسب و کارتان می شود.

اگر قصد راه اندازی یک سایت را دارید، احتمالاً به سایت های مختلفی که این خدمات یعنی ساخت سایت را ارائه می دهند مانند سایت ویکس یا اسکوراسپیس برخورده اید. این سایت ها کاربری آسانی دارند و می توانید از تمپلیت های مختلفی برای طراحی سایت خودتان استفاده کنید. اما استفاده از سایت ساز چه عیوبی می تواند داشته باشد که اغلب مردم به فکر سفارش سایت اختصاصی می افتند؟

در چه مواردی استفاده از سایت ساز می تواند گزینه خوبی باشد؟

برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط، سایت یکی از پربازدیدترین پلتفرم ها برای شماست تا برند شما شناخته شود. سایت ها می توانند بازدیدکننده های زیادی داشته باشند که با یک تجربه کاربری خوب و هدفمند بتوانید برای برند خود اعتماد سازی کنید.

طراحی سایت یا طراحی مجدد سایت در موارد زیر پیشنهاد می شود:

  • شما یک برند تازه تاسیس هستید و نیاز به یک وب سایت دارید تا مشتریان بالقوه شما را بشناسند و درباره محصولات و خدمات شما اطلاعات لازم را کسب کنند.
  • شما در یک بازه زمانی هستید که نیاز به وب سایت دارید تا کاربران بتوانند اطلاعات خاصی را در سایت تان مشاهده کنند.
  • وب سایت فعلی شما نمی تواند برند شما را به درستی ارائه دهند و یا افق های کاری شما در آینده را به خوبی به بازدید کننده نمایش دهند.

اینکه سایت تان را با سایت ساز بالا بیاورید و یا طراحی سایت را از پایه انجام دهید، تصمیم سختی است که ما در این مقاله قصد داریم به کمک شما بیاییم تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. شما می توانید با یک شرکت طراحی سایت مشورت کنید تا سایت اختصاصی برای شما طراحی کنند و یا خودتان با سایت ساز سایت خود را بسازید.

مزایای استفاده از سایت سازها

یک سایت ساز می تواند به سرعت یک سایت را طراحی کند و کاربرپسند است به طوری که شما خودتان می توانید با سایت تان را بسازید. گاهی اوقات برند شما تنها نیاز دارد که اسم و اطلاعات اصلی برند تان در جایی در فضای وب به نمایش درآید. اما برخی ترجیح می دهند که سایت شان به صورت اختصاصی طراحی شود. در ادامه قصد داریم به مزایای استفاده از سایت سازها بپردازیم.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت اختصاصی

هزینه پایین

یکی از بزرگ ترین مزیت های استفاده از سایت ساز ها قیمت مناسب آن هاست. برای برندهای تازه تاسیس یا کوچک تر، سایت ساز گزینه مناسب تری از لحاظ قیمتی است و بر اساس نیاز و برنامه کسب و کار و بودجه شما می تواند گزینه های مختلفی داشته باشد.

زمانی که خواسته های خود از سایت را مطرح می کنید، می توانید با برنامه های مختلف سایت ساز ها تطابق های لازم را انجام دهید و بهترین طرح را برای سایت خود انتخاب کنید.

سریع و آسان

با سایت سازها نیازی نیست که یک طراح سایت حرفه ای و برنامه نویس باشید. این پلتفرم ها می توانند بخش های مختلفی را به سلیقه کاربر در کنار هم قرار دهند و فرمت اصلی سایت را ایجاد کنند. از قالب ها و شکل های از پیش آماده می توان برای بخش های مختلف سایت استفاده کرد. همچنین فونت ها و رنگ های مختلفی که با برند شما سازگاری داشته باشد، می تواند در سایت سازها در اختیار کاربران قرار گیرد.

معایب سایت سازها

ابزارهای بازاریابی

بسیاری از سایت ساز ها ابزارهای مختلف بازاریابی را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید رنک بالاتری در گوگل کسب کنید و محتوای خود را بر اساس اصول SEO درج کنید. به این ترتیب سایت شما در نتایج گوگل نمایش داده می شود و این مورد زمانی می تواند به کسب و کار شما کمک کند که به مخاطبان درستی نمایش داده شود.

معایب استفاده از سایت سازها

محدودیت های سایت سازها

هزینه استفاده از سایت سازها پایین است، اما محدودیت هایی هم برای کاربر ایجاد می کند و برای استفاده از برخی ویژگی ها، ظرفیت ها و قالب ها نیاز به پرداخت هزینه های بیشتری است. همچنین نیاز است که زمانی صرف کنید تا سایت خود را بروز نگاه دارید. اما زمانی که طراحی سایت خود را به یک شرکت می سپارید، تیمی از متخصصان و دولوپرها طراحی سایت شما را بر عهده می گیرند تا استراتژی و طراحی سایت شما را به بهترین شکل پیش ببرند. در شرکت پیام آوا هم شما می توانید طراحی سایت در حوزه های کاری مختلف مانند آموزشی، فروشگاهی، پزشکی و … را به ما بسپارید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت طلا و جواهر

برای برخی از صاحبین کسب و کار، کار با سایت ساز ها می تواند بسیار آسان باشد ولی برخی افراد برای انتخاب بهترین المان ها و طرح برای سایت خود و متناسب با حوزه کاری خود مشکل دارند. این افراد احتمالاً ترجیح می دهند که طراحی سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت بسپارند.

مشاوره برای طراحی سایت صرافی

مشکلات سئو در سایت سازها

یادگیری پروسه سئو زمان بر است. کیورد استافینگ، لینک های شکسته و سرعت پایین سایت برخی از مواردی هستند که سایت های ساخته شده با سایت سازها با آن روبرو هستند. همچنین احتمال به کار بردن کدهای کثیف همراه با سایت ساز وجود دارد و به همین ترتیب در روند کراول شدن سایت توسط گوگل اختلال ایجاد می شود. اما اگر طراحی سایت تان را به یک شرکت معتبر طراحی سایت مانند شرکت پیام آوا بسپارید، دیگر می توانید با خیالی راحت برای سئوی سایت و گرفتن رتبه های مناسب تلاش کنید. شرکت پیام آوا با پشتیبانی قوی خود می تواند سایت شما را بروز نگاه دارد و نیازهای صنعت شما را در نظر بگیرد.

منبع:

https://www.leadwithprimitive.com/blog/the-pros-cons-of-using-a-website-builder

 

به این مقاله امتیاز دهید:
1/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

امنیت سایت راهکارهایی برای بهبود امنیت سایت

زمان مطالعه: 6 دقیقههر سایت یا فروشگاه آنلاین باید همواره اصول امنیتی را رعایت کند، زیرا امنیت نقش حیاتی در پایداری کسب و کار و بهبود تجربه کاربری مشتریان ...

بیشتر بخوانیم
توسعه وب سایت چیست توسعه وب چیست و انواع آن

زمان مطالعه: 5 دقیقهتا به حال، شاید به این سوال برخورده باشید که توسعه وب به چه معناست و چه تفاوت‌هایی بین توسعه‌دهنده Front End و Back End وجود ...

تفاوت بین طراحی سایت و توسعه وب تفاوت بین طراحی سایت و توسعه وب

زمان مطالعه: 14 دقیقهطراحی سایت و توسعه وب دو بخش مکمل در ساخت و توسعه یک وب‌سایت هستند، اما هر یک وظایف و تخصص‌های متفاوتی دارند. ما در این ...

بیشتر بخوانیم

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.