021 44342032
طراحی سایت گلفروشی

طراحی سایت گلفروشی

طراحی سایت گلفروشی ، گل و گیاه همواره مورد توجه بشر بوده و در زندگی ماشینی امروز و وجود فضاهای کوچک آپارتمانی برای انس و نزدیکی با طبیعت، بسیاری از افراد گل های مورد علاقه خود را در محل کار یا خانه نگهداری می کنند. همچنین گل اغلب برای تزئین ماشین عروس، مراسم عروسی یا ترحیم ، هدیه دادن،  خواستگاری، تزئین محیط و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی سایت گلفروشی امکانی را برای علاقمندان و عاشقان گل و گیاه فراهم می آورد تا با گونه های مختلف گیاهی هر چه بیشتر آشنا شده و بتوانند با توجه به شرایط خود و از روی آگاهی دست به انتخاب و خرید گل یا گیاه بزنند.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت تهران و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

جوانب طراحی سایت گلفروشی

طراحی سایت گلفروشی و طراحی سایت گلخانه می تواند تجربه جالبی برای فعالان حرفه گلفروشی و پرورش دهندگان گل و گیاه باشد و همینطور موجب گسترش کسب و پیشه آنان و نیز افزایش دامنه مشتریان از اقصی نقاط شهر گردد.

سلایق افراد در انتخاب گل و همچنین تزئین متفاوت بوده و هرکس سلیقه منحصربفردی در این زمینه دارد و دوست دارد خانه یا محل کار یا مراسمات خود را مطابق میل و سلیقه خود بیآراید. از اینرو حرفه گل آرایی و گلفروشی می طلبد که با سلایق مختلف و ظرایف این کار آشنا بوده و بتواند مدل های متنوع را در این ارتباط به مشتریان ارایه دهد. داشتن یک وب سایت گلفروشی یا طراحی سایت گل آرایی این امکان را می دهد که بتوانید مجموعه ای از روش ها و مدل های مختلف تزئین بوسیله گل و همچنین گونه های مختلف گیاهی را به نمایش بگذارید.

ساخت سایت گل فروشی آنلاین

امکانات طراحی سایت گلفروشی

طراحی صفحه درباره ما

در این صفحه معرفی کامل فروشگاه یا گلخانه بهمراه مهارت ها و توانایی های شما ، مزایا نسبت به همصنفان، سوابق فعالیت درج می گردد.

طراحی قسمت دسته بندی گل ها

انواع گل ها در دو دسته بندی کلی گلهای طبیعی و مصنوعی که هر کدام دارای زیرمجموعه های متعدد است به همراه تصاویر و معرفی هر گل در این قسمت پیاده سازی می گردد.

طراحی بخش پکیج تزئین

نمایش پکیج‌ های مختلف از مدل های مختلف گل آرایی ، تزئین ، دسته گل ، سبد گل و … بصورت گالری تصویری

طراحی بخش نمونه کارها

نمونه کارهای انجام یافته در مورد تزئین و گل آرایی مراسم های جشن ، ماشین عروس، جشن تولد و … به همراه عکس های متنوع و توضیحات مربوطه در این بخش جای می گیرد.

طراحی صفحه تماس

اطلاعات تماس از جمله شماره تلفن ها، آدرس، نمایش موقعیت مکانی بر روی گوگل مپ در این صفحه به نمایش در می آید.

طراحی سیستم آنلاین فروش

امکان فروش آنلاین گل های مختلف و پکیج تزئینات با قابلیت ثبت سفارش و پرداخت از طریق درگاه‌های پرداخت الکترونیکی نصب شده بر روی سایت میسّر است.

طراحی بخش راهنما

راهنمای نگهداری و آموزش های لازم در خصوص مراقبت از گونه های مختلف گیاهی و گلدان ها مانند میزان نور، رطوبت لازم، میزان آبدهی، کود مورد استفاده و … در این بخش ذکر می گردد.

قابلیت مشاوره آنلاین

به منظور ارتباط آنلاین کاربران با فروشگاه و مشاوره گیری قبل از خرید این امکان در طراحی سایت گلفروشی در نظر گرفته شده است.

طراحی بخش نظرات

دیدگاه مشتریان و کاربران و همچنین ثبت میزان رضایتمندی آنها از خدمات ارایه شده در این قسمت منعکس می گردد.

طراحی قسمت مقالات

مقالات علمی و آموزشی در زمینه فواید و اختصاصات هر گل، کاربرد آنها و مواردی از این قبیل در این قسمت پیاده سازی می گردد.

طراحی سایت گلفروشی را با پیام آوا تجربه کنید

 

طراحی زیبا و کاربرپسند متناسب با حس آرامش و دلپذیری که طبیعت و گلها به انسان می بخشد و متناسب با فصای گلخانه ؛ ایجاد سیستم مدیریت فارسی و کاربری آسان توسط مدیر سایت جهت بروزآوری و افزودن نمونه کارها و محتوای جدید ؛ پیاده سازی بر اساس سیستم ریسپانسیو به منظور نمایش بدون نقص و ایراد وبسایت در صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف موبایل، تبلت، لب تاپ و … که ابعاد مختلفی دارند از ویژگی های طراحی سایت توسط پیام آوا است.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.