021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت کلینیک

طراحی سایت کلینیک و طراحی سایت مرکز درمانی گروه هایی مانند : طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی ، طراحی سایت کلینیک زیبایی ، کلینیک روانپزشکی ، طراحی سایت درمانگاه، طراحی سایت پاراکلینیک را شامل می گردد.

مراکز درمانی برای معرفی خود و ارایه خدمات مطلوب تر، نیازمند وب سایت اختصاصی و حرفه ای هستند. معرفی تجهیزات و رزومه پزشکان، خدمات آنلاین مانند: نوبت دهی اینترنتی، نشر مقالات علمی و آموزشی، مشاوره آنلاین، ثبت اخبار پزشکی بطور طبقه بندی شده و … مهمترین مواردی هستند که کلینیک ها می توانند با طراحی سایت اختصاصی کلینیک از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک ها و درمانگاه ها با داشتن امکاناتی همچون: ثبت ژورنال های پزشکی، نمایش خدمات پزشکی، تور مجازی ، رزرو و تعیین وقت آنلاین خود می توانند از یک طراحی سایت مرکز درمانی کاملی برخوردار باشند..

طراحی سایت کلینیک ، باید در مورد ظاهر و گرافیک و سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) حرفه ای انجام شده باشد. تا کاربران با ورود به سایت درمانگاه با خدمات آن کلینیک و یا درمانگاه مواجه شوند. نحوه درست قرار گیری امکانات اصلی در منو مانند: مشاوره، رزرو آنلاین، معرفی خدمات، سوالات متداول، صفحات  درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت طراحی سایت کلینیک را زنده تر و اصولی تر می نمایایند.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت تهران و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

ویژگی های طراحی سایت کلینیک

مهمترین ویژگی های طراحی سایت مرکز درمانی ، نمایش خدمات و تخصص های پزشکان و معرفی کامل کلینیک می باشد. البته شما می توانید یک سایت اختصاصی یا جمعی برای پزشکان نیز طراحی کنید.( طراحی سایت پزشکان).

ارائه خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن درمانگاه، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان کلینیک، نمایش تصاویری از بخش های مختلف درمانگاه بصورت تور مجازی و یا سه بعدی، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک ها و مطب ها مد نظر قرار گیرند.

اهداف ساخت وب سایت کلینیک

معرفی کلینیک یا درمانگاه، اطلاع رسانی خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت، یافتن بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و تجهیزات کلینیک بصورت تور مجازی و … از جمله اهدافی است می توان با طراحی سایت کلینیک های درمانی به آن نائل آمد.

با استفاده از یک سایت کلینیک حرفه ای می توان بغیر از ارایه خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای جایگاه و رتبه سایت در کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت های کلینیک در موتورجستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی یکی از مواردی است که توسط طراحی سایت می توان به آن رسید. با داشتن پرونده پزشکی الکترونیک، سیستم رزرواسیون آنلاین ، کاربران می توانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.