021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت کاریابی

طراحی سایت کاریابی در شناساندن و رساندن نیروی ماهر و متخصص یا نیمه ماهر به کارفرمایان حائز اهمیت است.

امروزه با توجه به ازدیاد آمار بیکاران و شرایط اقتصادی، در جهت کارآوری برای این افراد طراحی سایت کاریابی پتانسیل های قدرتمند و کاربردی تری دارد. برای مثال شما می توانید یک فرآیند دو جهته برای کارفرمایان و کارجوها طراحی کنید و در نهایت یک بازی برد برد را بین آنها ایجاد کنید.

از طرفی نیز بنگاه های کاریابی درصدد معرفی هر چه بیشتر کارجویان به شرکت ها و کارفرمایان هستند تا از این طریق پورسانت خود را دریافت نمایند.

در این میان اینترنت می تواند چنین فرایندی را تسهیل کند و در زمینه خدمات کاریابی بسیار مسمر ثمر واقع شود. طراحی سایت کاریابی شرایط خاص خودش را دارد و قطعا ساختار آن برای مثال با طراحی سایت انتخاباتی و یا طراحی سایت فروشگاهی متفاوت خواهد بود.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

لزوم شکل گیری طراحی سایت کاریابی

سایت کاریابی امکانات مفیدی را در جهت استعدادیابی افراد ، اطلاع رسانی فرصت های شغلی ، پیدا کردن شغل مورد علاقه ، تامین سریع نیروی انسانی لازم و مورد نظر کارفرمایان در اختیار می گذارد.

سرویس های طراحی سایت کاریابی 

طیف وسیع امکانات در طراحی سایت شغل یابی می تواند لحاظ گردد. در نگاهی به الزامات طراحی سایت تهران و  در یک نگاه کلی به الزامات چنین سایتی می توان موارد زیر را نام برد:

امتیازات پیام آوا در طراحی سایت کاریابی

کاربری آسان و لود سریع صفحات ؛ طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو) برای مشاهده بدون نقص سایت از طریق دستگاه های موبایل و تبلت ؛ امکان مدیریت صفحات بصورت کاملا حرفه ای ؛ پیاده سازی نمودارهای آماری و سیستم های شمارنده ؛ در نظر گیری سیستم حسابداری و گزارش گیری مالی ، امکان مدیریت تقاضای شغل ؛ سیستم مدیریت آگهی های ارسالی توسط کارفرمایان ؛ راه اندازی پنل مدیریتی فارسی و منظم و سهولت استفاده آن در درج محتوای جدید، بروز رسانی، ویرایش و طبقه بندی محتوای سایت از اختصاصات و ویژگی های پیام آوا در طراحی سایت استخدامی است.

فرایند بهینه سازی در طراحی سایت کاریابی به منظور ارتقا جایگاه سایت در موتورهای جستجوگر که مورد نتیچه جستجوهای هدفمند کاربران قرار گیرد از دیگر خدماتی است که پیام آوا می تواند در طراحی سایت بنگاه های کاریابی ارایه دهد.

اگر به دنبال قیمت های مناسب برای طراحی سایت هستید طراحی سایت ارزان به شما کمک خواهد کرد و اگر در تهران مشغول به کار هستید پیش از هر چیز صفحه طراحی سایت در تهران را نگاهی بیندازید تا با دید بهتری اقدام به طراحی سایت کنید.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.