021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت ترکیه

طراحی سایت ترکیه خدمات منحصر به فرد و جدید شرکت پیام آوا برای شرکت های فعال در کشور ترکیه است. با توسعه تخصص منابع انسانی در شرکت پیام آوا در سال ۱۳۹۷ گسترش ارائه خدمات طراحی سایت به کشور ترکیه در دستور کار شرکت قرار گرفت و ما مفتخریم که در حال حاضر قادر به ارائه خدمات تخصصی طراحی سایت ارز دیجیتال و طراحی سایت شرکتی و همچنین خدمات سئو سایت به تمام شهرهای ترکیه هستیم.

استانبول، آنتالیا، آنکارا، ازمیر، بورسا، آدانا، قیصریه، مرسین، دنیزلی، دیاربکر، وان، قونیه، غازی ‌عینتاب، اسکی شهر، شانلی اورفه و صامسون از جمله شهرهایی است که ما در دو سال گذشته خدمات طراحی سایت را به شرکت های مختلف فعال در این شهرها ارائه کرده ایم.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

طراحی سایت در استانبول ترکیه

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) (نام پیشین: قسطنطنیه عربی‌شدهٔ کُنستانتینوپول، به‌معنای شهر کنستانتین) بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن کشور است. جمعیت این شهر در آمار سال ۲۰۱۸ حدود ۱۵,۰۶۷,۷۲۴ نفر گزارش شده است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قارهٔ جهان گسترده شده‌است. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.

پس از آنکه کنستانتین کبیر این شهر را به عنوان پایتخت جدید شرقی امپراتوری روم برگزید، شهر نزد مردم به کنستانتینوپل به معنای (شهر کنستانتین) معروف گشت. اگرچه کنستانتین سعی کرد نام Nea Roma به معنای «رم جدید» را بر آن نهد، اما این نام نزد مردم مقبول نیفتاد و فراگیر نگشت. همچنین مسلمانان که از قدیم با رومیان مراوده داشتند، این شهر را قسطنطنیه یا قسطنطینیه نامیدند. از نظر تاریخی نام دیگر شهر استانبول بوده است که از عبارت یونانی εἰς τὴν Πόλιν (با تلفظ ایستیم بولین) به معنای «به سوی شهر» گرفته شده است. در سال ۱۷۷۰ میلادی سلطان مصطفی سوم با ضرب سکه‌هایی که روی آن نام اسلامبول (اسلام‌شهر) نقش بسته بود، تلاش کرد این نام را فراگیر کند. در دورهٔ جمهوریت و از روز ۲۸ مارس سال ۱۹۳۰ ادارهٔ پست ترکیه از تمامی کشورهای جهان خواست تا در مکاتبات خود از نام استانبول استفاده کنند.

امکانات طراحی سایت ترکیه

هر سایت ماهیت و کارکرد خاص خود را دارد و با توجه به خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد ظاهر و فرآیندهای آن نیز تغییر می کند اما به طور کلی سایت های طراحی شده در شرکت پیام آوا امکانات زیر را فراهم می کنند:

  • طراحی کاملا اختصاصی سیستم های مدیریت کالاها، محتوا و کل مطالب سایت
  • سیستم های به روز برای نمایش تصاویر و فیلم ها با تمام فرمت ها
  • پیاده سازی سیستم مدیریت فهرست ها در صورت نیاز
  • ایجاد بستری برای تعامل مستقیم با مشتریان، نظر سنجی و امتیاز دهی آنها از طریق پنل حرفه ای مدیریت سایت شما
  • ایجاد صفحه تماس باما، درباره ما و دیگر بخش هایی که برای نمایش اطلاعات تماس شما پیش بینی می شود
  • ایجاد امکانهایی برای خروجی پی دی اف و پرینت مستقیم مطالب سایت.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:
4/5 - (3 امتیاز)

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *