021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت اراک

طراحی سایت اراک به ارائه خدمات طراحی سایت شرکت پیام آوا برای کسب و کارهای فعال در شهر اراک اشاره دارد.آغاز قرن بیست و یک میلادی آغاز انقلاب تکنولوژی ارتباطات و گسترش ارتباطات بر بستر اینترنت نیز نام گرفته است. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه ما شاهد دگرگون شدن روابط انسانی خودمان در ۵ سال گذشته هستیم. شدت گرفتن این موضوع باعث شده است که بسیاری از کسب و کارها از فضای اینترنت برای گسترش بازار خود استفاده کنند.

یکی دیگر از حوزههای پرطرفدار در اراک طراحی سایت صرافی میباشد، و برخی دیگر با طراحی سایت شرکتی و برخی نیز با طراحی سایت فروشگاهی خودشان را به مشتریان قدیمی و بازار های جدید معرفی می کنند.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

معرفی شهر تاریخی اراک

در خصوص شهر اراک لازم است جزییات جمعیتی و جغرافیایی نیز توضیح داده شود.

اراک یکی از کلان‌شهرهای ایران و از بزرگترین شهرهای مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهرستان اراک است. جمعیت اراک در سال ۱۳۹۵ خورشیدی برابر با ۵۲۰٬۹۴۴ نفر بوده که از این نظر قطب جمعیتی استان مرکزی و هجدهمین شهر پرجمعیت ایران به حساب می‌آید. بنابراین طراحی سایت اراک یک ضرورت برای کسب و کارهای فعال در این شهر پرجمعیت به حساب می آید.

از سده دوم اسلامی ناحیه میان همدان، ری و اصفهان عراق نامیده شد که بعدها برای تمایز با عراق عرب آن را عراق عجم نامیدند. به عبارتی عَراق معرب اراک است. اراک نسبت به بسیاری از شهرهای ایران، شهر جوانی محسوب می‌شود.

طراحی سایت اراک و فروش محصولات صنعتی

صنعتی شدن یک شهر می تواند پتانسیل های اقتصادی زیادی را برای آن شهر ایجاد کند. یک شهر در فرآیند صنعتی شدن جمعیت زیادی را به سمت خود جذب می کند، میزان بیکاری در آن شهر کاهش می یابد، از نظر درآمد مردم آن شهر کیفیت بالاتری را تجربه می کنند و در یک نگاه بزرگ تر آن شهر از نظر کیفیت زندگی اقتصادی می تواند در میان مدت بهبود چشم گیری داشته باشد.

شهر اراک در ۵۰ سال گذشته و به خصوص در دوران بعد از انقلاب به یک شهر فوق صنعتی تبدیل شده است. شریان حیاتی پایتخت از نظر تولید انرژی و بنزین به حساب می آید و از نظر تولیدات صنعتی استراتژیک رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است. این موضوع باعث می شود که اراک یک بازار منحصر به فرد برای فروش این محصولات صنعتی نیز به حساب آید. علاوه بر صنایع سنگین شهر اراک تراکم زیادی از شهرک های صنعتی را در اطراف خود تحمل می کند. بنابراین توزیع کنندگان محصولات صنعتی و کارخانه داران عزیز اراکی می توانند با طراحی سایت کارخانه، طراحی سایت صنعتی و … فروش محصولات خود را بر بستر اینترنت گسترش دهند و به بازارهای دیگر در کل کشور و حتی در کشورهای همسایه نیز از این طریق دسترسی داشته باشند. شرکت پیام آوا با طراحی سایت چند زبانه این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید به بازارهای کشورهایی مانند عراق، ارمنستان، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس نیز وارد شوید.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *