021 44342032
طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

آیا به فکر راه اندازی یک سایت صرافی ارز دیجیتال افتاده اید و نمی دانید که راه درست چیست و از کجا باید شروع کنید؟ ما در این مقاله به بررسی جزئیات ضروری و نکات مهم برای طراحی سایت صرافی می پردازیم. این نوع سایت ها به دلیل ماهیتی که دارند، لازم است که به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشند تا امنیت حساب کاربر محفوظ باقی بماند و کاربران بتوانند اعتماد لازم را به آن ها داشته باشد. از جمله مهم ترین دلایل موفقیت صرافی های ارزدیجیتال، جلب اعتماد کاربر، در اختیار قرار دادن ارز های دیجیتال مختلف و پاسخ دهی مناسب است.

زمانی که قصد ساخت صرافی ارز دیجیتال را دارید، در ابتدا باید بازار هدف خود را مشخص کنید و سپس برای این کار اقدام کنید. قدم مهم بعدی برای برنامه ریزی پروژه صرافی ارز دیجیتال این است که قوانین مربوط به کشور خود برای سایت های حوزه ارز دیجیتال را به دقت بررسی کنید. در آخر هم لازم است که مشخص کنید که قصد دارید چه نوع معاملاتی را در صرافی خود انجام دهید و عملکرد صرافی شما به چه شکل است.

تمام افراد با توجه به میزان سرمایه ای که دارند می توانند از معامله ارزهای دیجیتال مختلف، سود خوبی به دست آورند. در سالهای اخیر به دلیل افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، شاهد افرادی هستیم که مایل به راه اندازی یک سایت و پلتفرم برای معامله ارزهای دیجیتال هستند.

 

 

طراحی سایت صرافی

تعریف صرافی ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال یک بستر یا پلتفرم است که افراد می توانند ارز های دیجیتال خود را معامله کرده و یا آن را به پول ملی کشور خود تبدیل کنند. در حقیقت صرافی ارز دیجیتال بستر معامله ارزهای دیجیتال است. این صرافی ها می توانند به صورت سایت یا اپلیکیشن طراحی شوند تا کاربران بتوانند با آن ها کار کنند. کاربران می توانند با ثبت نام در این سایت ها و طی کردن مراحل مختلف، انواع ارز های دیجیتال را خرید و فروش کنند و در قبال ارز دیجیتال، پول حقیقی به واحد پول ملی کشور خود دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت صرافی

 

انواع صرافی ارز دیجیتال

صرافی های ارز دیجیتال در انواع مختلفی وجود دارند. صرافی ارز دیجیتال OTC و CEX و P2P وجود دارند که هر کدام به شکل های مختلفی عملکرد دارند و معاملات در آن ها انجام می گیرد.

تفاوت صرافی متمرکز و غیر متمرکز

صرافی ارز دیجیتال متمرکز

صرافی ارز دیجیتال متمرکز که با نام های CEX و OTC و P2P شناخته می شود، کارکردی مشابه صرافی های سنتی دارند. برای پیشگام بودن در دنیای ارزهای دیجیتال، صرافی های ارز دیجیتال متمرکز یک دروازه هستند. صرافی های ارز دیجیتال متمرکز یک مرجع مرکزی به انجام معاملات کمک می کند. تراکنش های انجام شده در این پلتفرم امنیت بالایی برای کاربر ایجاد می کنند ولی کاربران اجازه کنترل کامل روی تراکنش ها را ندارند و یا دسترسی به کیف پول شخصی خود ندارند. برای صرافی های متمرکز معروف مانند بایننس، یک نرم افزار لیبل سفید تهیه می شود.

صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز یا DEX

صرافی های غیر متمرکز که با نام DEX شناخته می شود، با فلسفه صنعت ارز دیجیتال هماهنگ تر است. این صرافی ها به یک شخص واسط اعتقادی ندارند و حالت سرمایه گذاری دارند و خریداران و فروشندگان با یکدیگر، معاملات را به صورت مستقیم انجام می دهند. به بیان دیگر صرافی های غیر متمرکز معاملات P2P را ساده تر می کنند. صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال به سختی هک می شوند. از مشکلات صرافی های غیر متمرکز می توان به عدم دسترسی به پول و لیکوئیدیتی پایین و حجم پایین تر اشاره کرد که از محبوبیت این صرافی ها در حال حاضر کاسته است.

شرکت پیام آوا کدام نوع صرافی را طراحی می کند؟

شرکت پیام آوا صرافی های متمرکز را برای مشتریان طراحی می کند. شرکت ما با بهره گیری از یک تیم تخصصی قوی و با تجربه در این حوزه، بهترین خدمات را متناسب با خواسته مشتری ارائه می دهد. صرافی های متمرکز به دلیل نیاز به احراز هویت کاربران، از امنیت بالاتری برخوردار است و به همین دلیل اولویت شرکت پیام آوا برای راه اندازی سایت صرافی ارز دیجیتال است. این نوع از صرافی ها با قوانین کشور ایران مطابقت دارند و از این رو، مشکلی برای خریدار و فروشنده ایجاد نمی شود. این روش معامله می تواند برای کاربر به مراتب مفید تر باشد.

روند طراحی سایت صرافی در شرکت پیام آوا

برای طراحی صرافی های ارز دیجیتال روش های مختلفی وجود دارد و بسته به اینکه صرافی متمرکز یا غیر متمرکز باشد، از روش های مناسب با نوع آن استفاده می گردد. ما در ادامه به توسعه صرافی ارز دیجیتال به صورت پایه ای می پردازیم تا دید مناسبی درباره این سایت ها به دست آورید.

توسعه صرافی ارز دیجیتال از پایه

توسعه صرافی ارز دیجیتال یک چالش بزرگ است که شامل ساعت های کاری طولانی و تلاش تیمی است. برای مثال نیاز است که یک تیم توسعه دهنده قوی در کنار یکدیگر کار کنند و آنالیز های لازم را انجام دهند و ریسک های مختلف را بسنجند و همچنین از سرمایه گذاری سنگین خودداری کنند.
توسعه دهندگان صرافی ارز دیجیتال باید دستمزد به نسبت بالاتری داشته باشند و حتی شاید یک تیم توسعه دهنده یک سال روی طراحی سایت صرافی کار کنند. اگر فرایند دیباگینگ را به عنوان یک بخش ضروری در نظر بگیرید، این فرایند یک تسک زمان بر و هزینه بر برای شرکت است. هزینه شروع توسعه یک سایت صرافی ارز دیجیتال بالاتر از طراحی های سایت های دیگر است.

برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

مراحل طراحی سایت صرافی

نکات مهم برای طراحی ظاهر سایت صرافی ارز دیجیتال

تجربه کاربری و رابط کاربری شاید برای سایت های صرافی، در مقایسه با امنیت سایت، مورد کم اهمیت تری به نظر آیند ولی باید بدانید که یک سایت صرافی اگر اصول رابط کاربری و تجربه کاربری را در نظر نگیرد، نمی تواند بازدهی خوبی داشته باشد. طراحی این سایت ها باید مدرن و بروز باشد و جذابیت، تازگی و حس اعتماد را در کنار هم به کاربر انتقال دهد. از سوی دیگر ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت هم در درجه اهمیت بالایی قرار دارد. کاربر باید بتواند با موبایل، تبلیت و دسکتاپ، با سایت به خوبی کار کند و مشکلی نداشته باشد. بنابراین در ابتدا باید ظاهر سایت صرافی بر پایه استانداردهای حال حاضر به شکل مناسبی طراحی شود و سپس در بخش بعدی به مسائل جزئی تر که در اصل زیربنای سایت صرافی است می پردازیم و به تعریف ماژول ها می پردازیم.

انواع ماژول های صرافی ارز دیجیتال

قدم های اساسی برای طراحی سایت صرافی

انواع روش های راه اندازی سایت های صرافی ارز دیجیتال

استفاده از برنامه اپن سورس یا منبع باز صرافی

برای کدنویسی سایت های صرافی ارز دیجیتال گزینه های مختلفی در دسترس است که شرکت های طراحی سایت تخصصی به مشتریان اعلام می کنند. در ادامه به این گزینه ها می پردازیم. نرم افزار صرافی ارز دیجیتال منبع باز مزایای بیشماری برای توسعه نرم افزار دارد. در ابتدا اینکه این نرم افزار کاملاً رایگان است و زمان زیادی را برای شما صرفه جویی می کند. شما می توانید برنامه های صرافی منبع باز را دانلود کنید و در طی چند ساعت صرافی ارز دیجیتال را راه اندازی کنید. سایت GitHub یکی از سایت های مناسب برای یافتن بهترین نرم افزار است. نقطه مثبت این نرم افزار ها این است که قبلاً حداقل یک بار به کار رفته اند و امتحان خود را پس داده اند. بنابراین همچنان به یک متخصص نیاز دارید تا ویژگی های خاصی را توسعه دهد تا بتوانید از نرم افزار استفاده کنید. البته این نرم افزارها محدودیت هایی هم دارند که نیاز است به آن ها توجه کنید.

صرافی با لیبل سفید

نرم افزار لیبل سفید می تواند با مدل کسب و کار شما تطابق یابد و برای توسعه نرم افزار اقدامات کمتری انجام داد. مزیت مهم دیگری که این نرم افزارها دارند این است که می توانند امتحان شوند و وجود باگ ها و مشکلات بررسی شود. البته محدودیت هایی با این نرم افزار دیده می شود که در مقایسه با نرم افزارهای کدنویسی شده، می تواند حس شود. اما این نرم افزار نسبت به نرم افزارهایی که از پایه کدنویسی می شوند به مراتب هزینه کمتری دارند و می توانند گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کارهای تازه باشند. این گزینه هم به مشتریان طراحی سایت صرافی پیشنهاد می شود. آشنایی با روش های مختلف برای راه اندازی و بالا آوردن سایت صرافی آنلاین می تواند نقشه راه مناسبی را به شما ارائه دهد.

طراحی نرم افزار صرافی آنلاین از پایه

اگر بر اساس نوع خدمات کاری خود، نیاز است که یک نرم افزار از پایه برنامه ریزی شود، می توانید با برنامه نویس ها و تیم توسعه متخصصی در این زمینه مشورت کنید و طراحی سایت خود را به وی بسپارید. این روش طراحی مسلماً پر هزینه ترین روش است ولی می تواند مزایای بیشماری داشته باشد. به دلیل برنامه ریزی با جزئیات، زمان برای نوشتن و دیباگ کردن کدها، امتحان صرافی و موارد دیگر، این روش بسیار زمان بر است. طراحی یک صرافی از پایه گاهاً نیاز به یک سال زمان دارد ولی یک تیم توسعه بزرگ تر می توانند این کار را در زمان کوتاه تری انجام دهند.

انتخاب یک بانک یا پردازنده پرداختی

برای انجام معاملات نیاز به بانک یا دیگر پردازنده های پرداختی دارید تا مبلغ پول را پردازش کنند. به این ترتیب به مشتریان خود دسترسی به صرافی پول دیجیتالی می دهید تا به خرید و فروش رمزارز بپردازند. از آنجایی که هدف صرافی این است که مقادیر بالایی از معامله رمزارز ها را انجام دهد، باید اطمینان حاصل کنید که بستر فراهم باشد. اگر قصد دارید حساب شخصی را استفاده کنید، ظرف حداقل یک هفته بسته خواهد شد. نکته دیگر در انتخاب بانک، داشتن گزینه پرداخت سریع است. زمان متوسط برای پردازش این پروسه های مالی 2 روز است ولی برخی بانک ها می توانند سریع تر این اقدامات را انجام دهند.

ماهیت و ویژگی ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال تراکنش های فوری را امکان پذیر می کند

رمزارزها می توانند به طور یکپارچه در خارج از مرزها اجرا شوند. به عنوان مثال ، ممکن است شخصی که در امریکا ساکن است، پرداخت خود را توسط اتریوم به طرف مقابل ساکن مالزی انجام دهد، مشروط بر اینکه هر دو به یک شبکه متصل باشند. در سیستم های غیر متمرکز هیچ شرکت اصلی یا منشائی وجود ندارد که با بستن آن، سیستم متوقف شود.

ارزهای دیجیتال کاربردی مشابه ارزهای فیزیکی می باشند

از آنها می توان برای خرید کالا و پرداخت هزینه خدمات استفاده کرد. آنها همچنین می توانند در میان برخی از جوامع آنلاین مانند سایت های بازی ، پورتال های تجاری یا شبکه های اجتماعی نقش پیدا کنند.

فقط به صورت دیجیتالی در دسترس هستند

معاملات مربوط به ارزهای دیجیتال با استفاده از رایانه و کیف پول الکترونیکی متصل به اینترنت و صرافی های آنلاین تعیین شده انجام می گیرد. در مقابل ، ارزهای فیزیکی - مانند اسکناس و سکه های ضرب شده ملموس هستند ، به این معنی که دارای ساختار فیزیکی مشخصی می باشند.

غیر متمرکز بودن آن

به دلیل ماهیت غیر متمرکز بودن رمز ارزها تمام کارهایی که با پول عادی میتوان انجام داد، با سرعت بهتر و امنیت بالاتر از طریق ارزهای دیجیتالی قابل انجام است.

عدم امکان تقلب

این ویژگی منحصر به فرد، نبود امکان جعل و تقلب در ارز دیجیتال را فراهم ساخته از اینرو بسیار امن هستند.

بدون دخالت ابر قدرت ها

قدرت واقعی ارزهای دیجیتال، استخراج و توزیع محدود پول بدون دخالت قدرت مرکزی است.

پیام آوا مشابه چه سایت هایی از صرافی را می تواند طراحی کند؟

شرکت پیام آوا از سال ۲۰۲۰ نسل جدیدی از صرافی های ارز دیجیتال را راه اندازی کرده است که مشابه آن طراحی سایت نوبیتکس و صرافی های دیگر است، که از ویژگی های برتر نسل جدید این نوع صرافی ها، کیف پول اختصاصی و بازار معاملاتی آنها می باشد.

 

انواع کیف پول های مورد استفاده صرافی ها

صرافی ارز دیجیتال به کاربران اجازه می دهد که ارزهای دیجیتال را به صورت آنلاین و یا با اپلیکیشن موبایل، خرید و فروش کنند. به همین دلیل دسترسی به بازارهای ارز دیجیتال آسان تر می شود. اغلب صرافی های ارز دیجیتال یکسری ارزهای دیجیتال و توکن ها را ارائه می دهند و گزینه های مختلفی را برای سرمایه گذاران پیشنهاد می دهند.

صرافی های ارز دیجیتال، سرمایه افراد را در جای امنی نگاه می دارند تا حس اعتماد کاربر را جلب کنند. برای این منظور از کیف پول کمک گرفته می شود. این صرافی ها باید تمام قوانین و قواعد را در این زمینه بدانند. بنابراین کاربران خاطرجمع می شوند که سرمایه شان در امنیت کامل است. در ادامه قصد داریم به انواع کیف پول های مورد استفاده صرافی ها اشاره کنیم:

انواع کیف پول صرافی

نکات مهم طراحی سایت صرافی آنلاین

شرکت پیام اوا انواع سایت های صرافی متمرکز را می تواند طراحی کند. طراحی سایت بسته به نیاز مشتریان، انجام می شود و توسعه می یابد. برای اینکه با نقاط قوت و ضعف سایت های مختلف صرافی آشنا شوید و بتوانید بهترین تصمیم گیری را در رابطه با طراحی سایت خود بگیرید، ادامه مطلب را بخوانید:

تحلیل نقاط ضعف و قوت سایت های صرافی نوبیتکس و والکس

سوالات متداول درباره طراحی سایت صرافی

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:
3.6/5 - (44 امتیاز)

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

73 نظر در مورد “طراحی سایت صرافی

  1. سلام خسته نباشید ممنون از مقاله خوب تون. برای طراحی سایت صرافی چطور می تونم ازتون مشاوره بگیرم؟ میشه جلسه انلاین هم داشت؟

    1. سلام وقت بخیر می تونید با شماره های موجود در پیج تماس بگیرید و یا فرم مشاوره آنلاین را پر کرده تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

  2. سلام وقت تون بخیر. کجا می تونم نمونه کارهای طراحی سایت صرافی رو ببینم؟ میشه راهنمایی کنید؟ ممنونم

  3. سلام خدمت تیم حرفه ای پیام اوا.خواستم تشکر کنم از پیشتیبانی خوب تون و اینکه من برای هر کسب و کاری اگر بخوام روزی سایت بزنم انتخاب اولم شما هستید. خسته نباشید می گم بهتون

    1. سلام دوست عزیز وقت تون بخیر. خیلی خوشحالیم که این رو می شنویم ازتون و این کامنت تون مایه دلگرمی و افتخار ماست.

  4. سلام هنوز با ایمیل با من تماس گرفته نشده است … لطفا پیگیری نمایید .

  5. سلام بر شما و ممنون بابت مقاله خیلی خوب تون. واقعا توضیحات جامع و خوبی بود و من دید خیلی خوبی به دست اوردم. خواستم تشکر کنم و بدون نظر این صفحه رو ترک نکرده باشم.

    1. سلام وقت بخیر خیلی لطف کردید و انرژی خوبی به ما دادید. خوشحالم از این موضوع

  6. سلام وقت تون بخیر. من می خوام سفارش سایت صرافی بدم. شمادر چه مدت زمانی می تونید به ما تحویل بدید؟ بعد روی سئوی سایت هم کار می کنید؟

    1. سلام خانم هرمزی وقت شما هم بخیر. تقریباً 4 ماه زمان می بره طراحی سایت صرافی

  7. در شرکت شما طراحی صرافی P2P انجام میشه؟ سایت آماده صرافی ارز دیجیتال رو توصیه می کنید؟

    1. بله در شرکت ما طراحی صرافی p2p انجام میشه و در پاسخ به سوال دوم تون باید بگم که خیر توصیه نمی کنیم. اسکریپت مانند قالب اماده وردپرس هست که کار با اون سخت هست و از سوی دیگر امنیت لازم و مورد نیاز سایت های صرافی رد ندارد.

  8. هزینه راه اندازی صرافی ارز دیجیتال چقدره؟ شما آموزش ساخت صرافی ارز دیجیتال هم میدید؟

    1. برای دریافت هزینه ها و موارد دیگر لطفا با شماره 02144010116 تماس بگیرید راهنمایی تون می کنن

  9. طراحی سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال، با چه زبان برنامه نویسی ای پیاده سازی میشه؟

    1. بسته به درخواست های مشتری ما از زبان های php یا لاراول، golang، node.js استفاده می کنیم

  10. سلام وقت خوش طراحی سایت اکسچنج و راه اندازی صرافی ارز دیجیتال چقدر زمان میبره؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر. طراحی سایت اکسچنج بسته به نیازمندی ها از 2 تا 4 ماه زمان می بره

  11. ممنون از توضیحات کاملتون.
    بخوام صرافی p2p راه اندازی کنیم چقدر زمان میبره ؟
    و اینکه ایا شما بصورت fullnode راه اندازی میکنید یا کیف پول اجاره ای ؟
    لطفا بیشتر توضیح بدید.

    1. سلام وقت بخیر
      راه اندازی صرافی p2p معمولا با توجه به دیگر جزئیات تاثیرگذار پروژه بین ۲-۴ ماه زمان نیاز دارد. پیام آوا از هیچ گونه کیف پول اجازه ای برای مدیریت صرافی های p2p استفاده نمی کند، نود های تمامی رمزارزهای صرافی در روی سروری که متعلق به کارفرما می باشد دانلود و استفاده می شود. برای دریافت جزئیات بیشتر از پروژه های صرافی پیام آوا میتوانیم جلسه ای ست کنیم و به صورت حضوری یا آنلاین در خدمتتون باشیم.

  12. سلام وقت تون بخیر ممنون از مقاله خوب تون. ببخشید شما سئو و طراحی سایت صرافی دیجیتال رو هم با هم انجام می دید؟ یا فقط طراحی سایت؟

  13. خیلی ممنونم از مقاله خوب تون. یه سوال داشتم سایت آماده صرافی ارز دیجیتال هم دارید؟ هزینه اش چقدره؟

    1. سلام وقت بخیر. برای اطلاعات بیشتر به این شماره پیام بدید تا پروپوزال برای شما ارسال شود. ۰۹۱۰۲۸۴۲۷۶۸

    1. برای اطلاعات بیشتر به این شماره پیام بدید تا پروپوزال برای شما ارسال شود. 09102842768

  14. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال رو می خوام با شرکت شما انجام بدم ولی می خوام بدونم چقدر زمان می بره؟

    1. بستگی به نوع پروژه داره برای اطلاعات بیشتر به این شماره پیام بدید تا پروپوزال برای شما ارسال شود. 09102842768

  15. سلام … خسته نباشید … سال جدید هم بر شما مبارک …
    من مشتاق هستم یه صرافی ارز دیجیتال راه اندازی کنم … می خواستم اطلاعاتی در باره انواع آنها و امکانات پکیچ شما و هزینه های آنها برایم ارسال نمایید .. ممنون

    1. سلام و وقت بخیر. بله حتما در آینده توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

  16. سلام
    ایا امکان جلسه حضوری برای طراحی سایت صرافی وجود دارد؟
    از طریق فرم سفارش درخواستمو ثبت کردم
    ممنون میشم با بنده تماس بگیرید.

  17. سلام
    من یه سایت صرافی ارز دیجیتال با امکانات مثل صرافی والکس می خواستم برام بزنید و برای شروع کار چون مشتری ندارم می خواستم تمام سفارشات در صرافی والکس ارسال بشه و انجام بشه و بعد از مدتی که تعداد کاربرهای سایت خودم زیاد شد ارتباط با سرافی والکس را قطع کنید و تمام سفاشتات در سایت خودم انجام بشه لطفا قیمت برام بفرستید.

  18. وقتتون بخیر
    هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال بهمراه بازار معاملاتی رو میخواستم بدونم.
    نحوه پشتیبانیتون ؟
    آیا کیف پول و سایت میزبانی بر روی یک سرور هستند ؟
    و در رابطه با امنیت سایت صرافی بیشتر توضیح بدید.

    1. ممنون از توجهتون .
      پشتیبانی پروژه بین ۳ تا ۱۲ ماه هست .
      سرور کیف پولها و میزبانی, بدلیل مسائل امنیتی مجزا هستند.
      در صورت داشتن هرگونه سوال به واتساپ شرکت پیام بدید .
      09102842768

  19. سلام وقت بخیر
    یک سوال؟ به دلیل اینکه تیم شما یکی از برترین تیم های بروز ساخت صرافی ارز دیجیتال که با سیستم بلاکچین کار میکند.
    آیا با توجه به وضعیت اخیر بازار های ارز دیجیتال ساخت صرافی ارز دیجیتال میتواند انتخاب خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باشد؟

  20. سلام طراحی یک سایت شبیه کوینکس و اپ موبایلی اندروید با قابلیت ترید در توان تیم شما بوده و هزینه آن چقدر می باشد .

    1. درود وقت بخیر
      بله بصورت فاز به فاز قابل انجام هست.
      برای دریافت پروپوزال سایت ارز دیجیتال با واتساپ ما در ارتباط باشید.

  21. سلام وقت بخیر با تشکر از توضیحات مختصر ولی پر محتوای شما
    خواستم هزینه ساخت سایت با سرعت عالی
    با تم والکس چقدر هزینه دارد
    سه مورد قیمت رو برام ایمیل کنید لطفاً
    پیشاپیش سپاسگذارم .

    1. درود وقت بخیر
      قالب های وب سایت های صرافی پیشنهاد میشه بصورت اختصاصی طراحی بشه.
      کپی برداری از سایت های دیگه باعث تبلیغات منفی در حوزه سایت های ارز دیجیتال میشه.

  22. سلام
    تایم پشتیبانی قراردادهای شما به چه صورت است ؟
    آیا سایت ارز دیجیتالی که برای ما تهیه میشه قابلیت آموزش کامل رو دارید

    1. سلام درود بر شما
      مدت زمان پشتیبانی اینگونه سایت ها از ۳ ماه تا یکسال قابل افزایش هست

      بله در تمامی مراحل و اجزای مختلف سایت تیم فنی پیام آوا آموزشات لازم را در اختیار شما قرار میدهند.

  23. سلام
    با توجه به اینکه سیستم صرافی پیام آوا شما p2p دارد آیا کیف پول گرم و سرد هم پیاده شده جهت امنیت پروژه ؟

  24. سلام
    یک طراحی سایت مثل کرال اکسچنج و عصر پی هزینش چقدر میشود ؟

    1. سلام پروپوزال طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال مربوط به این ۲ پروژه به ایمیل شما ارسال شد و برای دریافت مشاوره و اطلاعات تکمیلی لطفا در ساعات با شماره شرکت در ارتباط باشید.

  25. ممنون میشم هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال رو اطلاع بدید
    آیا پیام آوا کیف پول‌اختصاصی هم دارد؟

    1. سلام درود برشما
      در رابطه با قیمت طراحی سایت صرافی پیشنهاد میکنیم با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از مشاوره و هم چنین دریافت پروپوزال که قیمت ها ما درآن لحاظ شده اقدام به عمل آوردید
      هم چنین بابت کیف پول اختصاصی…. بله تمام ارزهای ایجاد شده در صرافی شما به طور مجزا دارای یک کیف پول منحصر به فرد خواهند بود

  26. سلام و روزخوش
    در رابطه با ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال یک سری سوالات و ابهامات داشتم که میخواستم مطرح کنم و سپس از شما درخواست طراحی رو انجام بدم لطفا مشخص کنید که در چه زمان میتونم باهاتون در ارتباط باشم
    مچکرم

    1. درود
      در این زمینه سایت ارز دیجیتال میتونید با شمارههای شرکت در ارتباط باشید
      02144010116
      02144018026

  27. سلام وقت شما بخیر
    آیا راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجتال نیاز به مجوز خاصی از نهاد یا سازمانی دارد؟

    1. درود برشما در حال حاضر برای راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مجوز خاصی از سوی نهادهای دولتی و … نیست ولی چنانچه نیاز به درگاه پرداخت آنلاین وجود داشته باشد ، باید براساس ضوابط و قوانین کشور ایران رفتار کرد که برای اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره رایگان میتوانید در ساعات اداری با شماره 02144018026 در تماس باشید

  28. سلام من از طریق سرچ گوگل با شما آشنا شدم و مقاله شما را کامل مطالعه کردم که تقریبا کامل ترین مقاله در این زمینه بود و میخواستم مواردی که برای امنیت سایت های صرافی هستند را بیشتر توضیح دهید
    مرسی

    1. سلام ممنون از همراهی شما
      اما در خصوص پاسخ به سوال شما در رابطه با بحث امنیت صرافی ارز دیجیتال به دلیل پیچیدگی این مورد سعی شده در این مقاله به صورت خلاصه و قابل درک اشاره شود. اما موارد اصلی امنیت که در اولویت یک سایت صرافی ارز دیجیتال میباشد استفاده از سیستم احراز هویت پیشرفته ، استفاده چندین دیتابیس غیر متمرکز، استفاده از میکروسرویس های چند لایه و همچنین استفاده از سیستم فایروال بروز و غیرقابل هک و نفوذ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *