021 44342032
زمان مطالعه: 9 دقیقه

کار اصلی صرافی آنلاین معتبر ایرانی خرید و فروش ارز دیجیتال و تبدیل آنها به یکدیگر است. در حوزه ارزهای دیجیتال 2 نوع صرافی وجود دارد. یکسری از صرافی‌ها مستقیماً ارزهای دیجیتال را به شما می‌فروشند و قیمت ارز را خود صرافی تعیین می‌کند. در مقابل، نوع دوم صرافی‎‌ها که قیمت ارزهای دیجیتال توسط خود خریدار و فروشنده مشخص می‌شود (مانند والکس). اما اینکه کدام صرافی را به عنوان بهترین صرافی ایرانی برگزینیم به معیارهای خاصی وابسته است.

نمونه از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

 

ده صرافی زیر به لحاظ سابقه و میزان رضایت کاربرانشان در حال حاضر از معتبرترین  و بهترین صرافان ‌ ارز دیجیتال در ایران به شمار می‌روند.

1-صرافی نوبیتکس

 نوبیتکس خود را اولین بستر دانش بنیان تبادل رمز ارزها با تاییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری معرفی می‌کند.این صرافی از معروف‌ترین صرافی‌آنلاین معتبر ایرانی به شمار می‌رود. نوبیتکس یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است که فعالیت خود را در سال 96 با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال شروع و جایگاه خوبی در این حوزه به دست آورده است . مهمترین قابلیت نوبیتکس، امکان سفارش دهی در بازار‌های رقابتی است. صرافی نوبیتکس با کمک تیم پویای خود همواره کوشیده پیشرفته‌ترین و فناورانه‌ترین قابلیت‌ها را همگام با بازارهای جهانی در اختیار کاربران قرار دهد.

همچنین پیام آوا از سال ۲۰۲۱ ارائه دهنده انواع طراحی سایت نوبیتکس میباشد که میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

2-صرافی رمزینکس  

رمزینکس وبسایتی برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و تتر است که خدمات متنوعی از جمله پشتیبانی داردکه،  برای افراد مبتدی مناسب است. طراحی سایت صرافی رمزینکس از جمله اولین صرافی ارز دیجیتال در ایران است. این سایت از جمله صرافی‌هایی است که به واسطه پشتیبانی پرسرعت و کیف پول اختصاصی با ضریب امنیت بالا در این حوزه شناخته شده است. رمزینکس یکی از  بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است که درحوزه ی کریپتوکارنسی توانسته، با ایجاد سرعت، امنیت و حذف واسطه‌ها، به کاربران ایرانی سرویس‌دهی کند. تنوع ارز و گستردگی خدمات رمزینکس، باعث شده تا این صرافی یکی از پلتفرم‌های محبوب حوزه رمزارزها نزد کاربران ایرانی باشد.

ساخت سایت صرافی

3-صرافی والکس:

صرافی والکس، یکی از ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران است که  در زمینه خرید و فروش بیت کوین و دیگرارزهای دیجیتال توانسته، پلتفرمی حرفه‌ای با ضریب امنیت بالا  ارائه دهد. طراحی سایت ارز دیجیتال والکس حاصل تلاش جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به جهت ایجاد پل ارتباطی هموطنان با بازار‌های مالی در جهان است. در صرافی والکس، کاربران قیمت‌های پیشنهادی خرید و فروش ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنند و به طور مستقیم می‌توانند با هم به معامله ارز دیجیتال بپردازند. این صرافی نیاز به کلیپ سلفی ندارد و از ورود دو مرحله ای استفاده می کند و در حال توسعه اپلیکیشن موبایلش است. در حال حاضر تعداد کاربران والکس، حدود 138631 نفر است.

4-صرافی اکسیر 

بازار رقابت صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران زمانی داغ‌تر شد که اکسیر به جمع آن‌ها پیوست. ساخت سایت صرافی اکسیرکه  یکی ازپلتفرم ‌های ایرانی است، به منظور خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارز‌ها با واحد پولی ریال بوده است. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال اکسیر در سال 1396 توسط جمعی از نخبگان دانشگاه شریف و تهران به مرحله اجرا رسید. به ادعای صرافی اکسیر، در کیف پول‌های آنلاین خود از سرویس‌های فوق امنیتی شرکت آمازون استفاده شده که دارای دسترسی چند لایه و محافظت شده هستند. در این سایت کارمزد مبتدیان حدود ۰.۰۲۵% است. بهترین صرافی آنلاین ایرانی اکسیر دارای پشتیبانی تلفنی و تیکتی است و شرایط استفاده از خدمات و تعهدات کاربران در آن به صورت شفاف درج شده است.

5-صرافی اوکی اکسچنج  

صرافی اوکی اکسچنج در سال 1396 فعالیت خود را در حوزه رمز ارزها شروع کرده و یکی از ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران است. صرافی اوکی اکسچنج از15 رمزارز پشتیبانی می‌کند و بیش از 400 هزار کاربر دارد. در واقع، این صرافی سعی کرده است با وجود تمام تحریم ‌هایی که علیه کاربران ایرانی در صرافی های خارجی وجود دارد، خدماتی را به مردم ارائه دهد و راهی برای پیشرفت آنها باز کند. از مهمترین ویژگی‌های اوکی اکسچنج می‌توان به پشتیبانی قوی از کوین‌ها و محیط کاری حرفه‌ای آن اشاره کرد.

6-صرافی تبدیل

با صرافی تبدیل امکان خرید ارز دیجیتال هم  به صورت تتر و هم به صورت تومان دارید. در این صرافی می‌توانید کیف پول بسازید، خرید و فروش آنی و در لحظه داشته باشید. ابزارهای حرفه‌ای مدیریت ریسک مانند استاپ لاس داشته باشید و بصورت آنی یا همتا، ارز خرید و فروش کنید.

7-صرافی ارز دیجیتال ایرانی آبان تتر

طراحی سایت صرافی آبان تتر طوری بوده که از بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.  این سایت مجهز به امکاناتی چون قیمت لحظه‌ای ارزها، کیف پول نرم افزاری، امکان واریز و برداشت ریالی، تنوع ارزهای دیجیتال و درصد مشارکت بالای کاربر از درآمدزایی است.

سایت صرافی متمركز

8-صرافی ارز دیجیتال ایرانی بیت پین

یکی دیگر از بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران صرافی بیت‌پین است که به منظور ایجاد تجربه‌ی کاربری مناسب، بستر معاملاتی ایمن و قابل اعتماد برای کاربران ایرانی در سال 1399 فراهم ساخته است.


9-صرافی ارز دیجیتال ایرانی اکسکوینو

صرافی اکسکوینو یکی دیگر از بهترین صرافی ایرانی است که فعالیت خود را از 1396 آغاز کرده و فضایی دوستانه و مورد اعتماد برای کاربران فراهم ساخته است. صرافی اکسکوینو امکان واریز و برداشت ریالی وتراکنش لحظه ای را برای شما محیا کرده است. ارائه خدمات این صرافی مبتنی بر فناوری بلاک چین بوده و دارای پنل کاربری ساده و در عین حال حرفه‌ای و مناسب، برای تمامی کاربران است.

 10-صرافی ارز دیجیتال ایرانی بیت 24

بیت 24 یکی دیگر از بهترین صرافی آنلاین ایرانی است که هدف خود را حذف واسطه‌ها معرفی می‌کند. این صرافی از ارزهای دیجیتال محبوب مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش و تتر پشتیبانی می‌کند. صرافی بیت24 برخلاف سایر صرافی‌ها ، هیچ کارمزدی جز بلاک‌چین از کاربران خود دریافت نمی‌کند.

10 معیار مقایسه صرافی های دیجیتال ایرانی با یکدیگر

این معیارها برطبق تجربیات به قرار زیر می‌باشند.

1- سابقه صرافی ایرانی ارز دیجیتال

رزمه صرافی در حکم سرمایه صرافی است. سابقه کاری یک صرافی معتبر ایرانی ، اینکه چقدر در بازار فعال بوه است  و میزان رضایت مشتریان  یا کاربران آن چقدر است همه، نشان از اعتبار آن صرافی می دهد.

2- درک زبان محاوره ای

برای درک معاملات و اتفاقاتی که در حاشیه آن در حال انجام است باید زبان کشوری که صرافی در آن قرار دارد را، خوب بشناسید. اگر زبان کشوری را ندانید به هنگام خطراتی چون ریسک مسدود شدن حساب، ممکن است زمان کافی برای ترجمه و ارتباط مستقیم نداشته باشید.

3- تنوع ارزهای دیجیتال در صرافی

هرقدر تنوع ارزهای دیجیتال یک صرافی بیشتر و حجم معاملات آن بالا باشد، آن صرافی قابل اعتمادتر و معتبر تر  است. وجود انواع کریپتوها برای معاملات انتخاب را برای ما راحت تر می‌کند. کوین‌های متنوع بطور اتوماتیک، امکان سرمایه‌گذاری متنوع را برای ما فراهم می‌سازند. و این خود نشانه یک صرافی معتبر ایرانی است.

4- اطلاعات مکان وتماس

یک صرافی معتبر ایرانی باید مکانی شناخته شده داشته باشد. شفاف بودن اطلاعات یک صرافی ارز دیجیتال باعث جلب اطمینان مشتریان و یا کاربران می شود. اطلاع از نحوه تماس با متخصصین این حوزه، باعث دلگرمی شناخت محل رجوع به هنگام مواجهه با مشکل می‌شود.

5- احراز هویت (KYC)

عدم احراز هویت امنیت یک صرافی را تهدید می‌کند. بطور کلی برای معاملات معتبر، افراد حتماً باید احراز هویت شوند چرا که با این کار ریسک فساد اقتصادی و پولشویی  تا میزان بسیار زیادی کاسته می‌شود.

 6- پشتیبانی محکم

وجود یک پشتیبان قوی در رفع ابهامات و نقطه ضعف تازه کاران دلگرمی مضاعفی به کار می‌بخشد. یک مرکز پشتیبان حرفه ای از میزان نگرانی و سردرگمی کاربران کاسته و باعث می‌شود کاربران، با خیال راحت انجام معامله کنند.

7-قابلیت پیگیری

بزرگترین مزیت صرافی های معتبر ایرانی قابل پیگیری بودن آن است، اگر در تراکنش های خود به مشکل برخوردید و پشتیبانی سایت پاسخگوی شما نبود، شما می توانید طبق قانون از آنها شکایت کنید.

binance website

8- تیم صرافی

یک صرافی معتبر ایرانی باید مجهز به یک تیم فنی و اجرایی مجرب و متخصص باشد. وجود رابط کاربری ‍ای حرفه ای، میزان رضایت کاربران و تعداد رجوع ورودی‌های زیاد را تضمین می‌کند. برای پی بردن به خوب یا بد بودن رابط کاربری یک صرافی، تعداد ورودی‌های یک سایت خودسخن می‌گویند.

 9-رتبه سایت صرافی در الکسا

درست است این رتبه را نمیتوان به عنوان ملاکی برای بهترین صرافی ایرانی در نظر گرفت اما قدمت ثبت دامنه یک سایت بیانگر سابقه یک برند اینترنتی خواهد بود

10– میزان کارمزد

صرافی های ارز دیجیتال، درصدی را به عنوان کارمزد از معامله و انتقال وجه شما کم می‌کنند. صرافی‌ای را انتخاب کنید که کمترین  میزان کارمزد را از تراکنش‌های شما دریافت ‌کند. البته گاها اعتبار یک صرافی از لحاظ امنیت آنقدر بالاست که شما حاضرید بابتش کارمزد بالایی نیزمتقبل شوید.

صرافی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

پاسخ این سوال را به خود شما واگذار می کنیم چون با کسب اطلاعات بیشتر، بسته به نوع نیاز شما،این قیاس جنبه سلیقه ای به خود می‌گیرد. در کل هر دو نوع صرافی ایرانی و خارجی ارز دیجیتال ، معایب و مزایایی خاص خود را دارد. با استفاده از صرافی‌های خارجی به دلیل تحریمات با مسدودیت حساب روبرو می‌شوید و یا برای ورود به سایتهای خارجی دردسرهای فیلتر شکن یا ضرورت استفاده از VPN ، راحتی معامله و کسب و کار را از انسان سلب می‎‌کند. از این طرف هم، صرافی های ایرانی  ارز دیجیتال نیز به دلیل تازه‌کار و کم تجربه بودن گاهی مشکل ساز می‌شوند و ایجاد درد سر می‌کنند. درآمد سایت صرافی ارز دیجیتال در حال حاظر بسیار بالاست و این  باعث شده هر روز طراحی سایت ارز دیجیتال از ارزش بالاتری برخوردار باشد. اما چنانچه زبان انگلیسی را خوب بدانید و با قابلیت پیگیری صرافی ها آشنا باشید به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که کدام نوع صرافی برای شما مناسب‌تر است.

صحبت پایانی

با افزایش ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر ، بسیار مهم است که معامله‌گران بتوانند پلتفرم‌ها ساخت سایت بهترین صرافی ایرانی را از نوع جعلی آن تشخیص دهند. هرچند فرمولی وجود ندارد که از طریق آن بفهمیم یک طراحی  سایت صرافی واقعی است یا جعلی، اما با استفاده از معیارهایی که صحبت شد، شانس بیشتری برای محافظت از دارایی خود در برابر کلاهبرداری را خواهید داشت. پیام‌آواپردازش با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت ارز دیجیتال همراه شماست تا شما را در این مسیر همراهی کند.

مجله خبری دیجیاتو طی گزارشی از خدمات متماز شرکت پیام آوا به عنوان ارائه دهنده برتر خدمات ساخت سایت صرافی یاد کرده است که خود ضمانت دهنده خدمات حرفه ای و منحصربفرد ما میباشد.

به این مقاله امتیاز دهید:
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:

نظر در مورد “معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

انواع کیف پول ارز دیجیتال انواع کیف پول ارز دیجیتال

زمان مطالعه: 9 دقیقهکیف پول ارز دیجیتال ابزار ضروری برای خرید، تجارت و فروش در دنیای بلاک‌چین است. این روزها رمز ارز دیجیتال بین مردم محبوبیت و مقبولیت زیادی ...

ارز دیجیتال تتر چیست ارز دیجیتال تتر چیست؟

زمان مطالعه: 10 دقیقهارز دیجیتال تتر در ابتدا با نام ریل کوین (realcoin) در اوایل سال 2014 (سال 1393) توسط بروک پییرس (Brock Pierce) صاحب استارتاپ ریل کوین وارد ...

لیکوئیدیتی چیست؟ جلوگیری از لیکوئید شدن ارز دیجیتال

زمان مطالعه: 5 دقیقهلیکوئید شدن چیست؟ برای جلوگیری از لیکوئید شدن در بازار ارز دیجیتال، نیاز است که با مفاهیم پایه ای این بازار آشنا باشید. از نظر زمانی ...

بیشتر بخوانیم

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.