021 44342032
بهترین ارزهای دیجیتال 2022
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر در سال 2022 قصد سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است که درباره بهترین های این بازار تحقیق کنید. بررسی سوابق رشد و افت ارزهای دیجیتال مختلف، اهمیت بسیار بالایی دارد. به این ترتیب می توانید بهترین تصمیم را بگیرید و انتخاب های بهتری داشته باشید. شاید نیاز باشد که سرمایه خود را تقسیم کنید و ارزهای دیجیتال مختلفی را خریداری کنید. همچنین زمان خرید و فروش هم اهمیت بالایی دارد.

هیچ کس نمی تواند منکر این قضیه شود که بازار ارزهای دیجیتال امروزه رونق بالایی گرفته اند و رشد سریعی دارند. در سال 2021 شاهد رشد خوب برخی ارزهای دیجیتال بودیم. اما در این مقاله قصد داریم که تاثیر سال 2022 را بر روی ارزهای دیجیتال بررسی کنیم. در ادامه به 10 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال در سال جدید می پردازیم و درباره هر کدام توضیحات مفیدی ارائه می دهیم تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

بیت کوین

بیت کوین ملقب به پادشاه ارزهای دیجیتال است و بر تمام بازار ارزهای دیجیتال حکمرانی می کند. بیت کوین اصلی ترین ارز دیجیتالی است که در سال 2009 توسط یک گروه ناشناخته با نام ساتوشی ناکاموتو ساخته شد. همانند تمام ارزهای دیجیتال، بیت کوین هم در بستر بلاک چین کار می کند. بلاک چین یک شبکه از هزاران کامپیوتر است که تمام تراکنش ها را تحت نظر دارد. اولین انتخاب سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، بیت کوین است و همین مورد این ارز دیجیتال محبوب را به یکی از ارزهای مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

اتریوم

بلاک چین اتریوم یک منبع متن باز بلاک چین است. اتریوم یک توکن رمز ارز پایه ارائه می دهد با نام اتر که میان حساب ها انتقال انجام می دهد. ویژگی قرارداد هوشمند با کدهای اختصاصی از مشخصه های این ارز دیجیتال است. اتر به عنوان سوخت این شبکه است که با پرداخت یا کارمزد اجرای هر معامله استفاده می شود. بلاک چین از ارز دیجیتال برای جلوگیری از کدهای هدررفته و سلامت زنجیره استفاده می کند.

لایت کوین

سومین ارز دیجیتال که تقریباً شباهت زیادی به بیت کوین دارد با تفاوت های اندک، لایت کوین است. این کوین یک ارز دیجیتال متن باز و p2p است. همچنین این کوین می تواند به عنوان یک شبکه اجماع مبتنی بر اسکریپت مورد استفاده قرار گیرد که همین مورد آن را از مکانیسم بیت کوین متفاوت می کند. یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت، لایت کوین است که می توانید برای سرمایه گذاری در سال 2022 به آن فکر کنید.

کاردانو

کاردانو یکی از ارزهای دیجیتال دوست دار محیط زیست است زیرا این کوین قصد دارد تا از مصرف قطعاتی که در فرایند استخراج، انرژی زیادی مصرف می کنند، خودداری کند. تمام این قطعات در فرایند استخراج بیت کوین شناسایی شدند و در استخراج کاردانو مدنظر قرار گرفته اند. اولین ارز دیجیتالی که بر پایه مدل ” اثبات سهام ” است، کاردانو است. این مدل به دارندگان این کوین اجازه می دهد که گره های تائید کننده خود را بسازند.

سولانا

ارز دیجیتال سولانا برای کمک به تامین مالی غیر متمرکز (دیفای) و برنامه های غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند، توسعه یافته است. سولانا بر روی مکانیزم های ترکیبی منحصر به فرد اثبات سهام و اثبات تاریخ، اجرا می شود. همین مکانیزم ها به این ارز دیجیتال کمک می کند که تراکنش ها را سریع تر و با امنیت بیشتر پردازش کند. SQL توکن بومی سولانا است و باعث تقویت این پلتفرم می شود.

پولکادات

پولکادات یکی از محبوب ترین ها در بازار ارزهای دیجیتال است. شبکه پولکادات قیمت های کمتر و سرعت بالاتری را نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر ارائه می دهد و آن را به یکی از بهترین انتخاب ها برای سرمایه گذاران ارز دیجیتال تبدیل کرده است. زمانی که مقیاس پذیری لازم است، پولکادات احتمالاً بهترین انتخاب در بین ارزهای دیجیتال است.

ارزهای دیجیتال 2022

تتر

تتر یک ارز دیجیتال کاربردی برای سرمایه گذاران این حوزه است زیرا راهی را پیشنهاد می دهد تا از نوسانات شدید که در دیگر ارزهای دیجیتال شاهدیم، جلوگیری شود. این قابلیت باعث می شود که لیکوئیدیتی برای پلتفرم های معاملات ساخته شود و استراتژی های خروج بدون هزینه برای سرمایه گذاران ایجاد می کند. همچنین انعطاف پذیری و ثبات بیشتری برای سرمایه گذاران دارد که این مورد از مزایای آن است. یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بلند مدت که می توانید برای خرید در سال 2022 به آن فکر کنید، تتر است.

بایننس کوین

بایننس کوین یک محصول از معاملات بایننس است. بایننس یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال به لحاظ حجم معاملات است. بایننس بیش از 100 معامله ارز دیجیتال را حمایت می کند. BNB کوین برای انجام برخی عملیات در صرافی بایننس مورد استفاده قرار می گیرد. این عملیات ها شامل هزینه های صرافی، هزینه های برداشت و دیگر هزینه هاست. تیم بایننس روی هزینه هایی که کاربر هنگام خرید با کوین BNB انجام می دهد، تخفیف می گذارد.

بیت کوین کش

این کوین در سال 2017 و زمانی که بیت کوین سرمایه خود را تقسیم کرد، به وجود آمد. بیت کوین کش احتمالاً ارزش معاملاتی کمتری نسبت به برادر خود یعنی بیت کوین دارد. ولی سرعت معاملات بیشتری با قیمت کمتر دارد. یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بلند مدت که می توانید در سال 2022 خریداری کنید، بیت کوین کش است.

ترا

ترا یک پلتفرم پرداخت بلاک چین برای استیبل کوین هاست که بین دو نوع از ارز های دیجیتال تعادل برقرار می کند. ترا-بکد استیبل کوین ها مانند ترا USD با ارزش کوین های فیزیکی گره خورده است. وزنه تعادل این کوین یعنی لونا باعث تقویت ترا می شود و می تواند استیبل کوین های ترا را بیشتر ضرب کند.

کلام آخر

برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری لازم است که آموزش های لازم را ببینید. در کل ما در این مقاله قصد داشتیم بهترین ارزهای دیجیتال را در سال 2022 به شما معرفی کنیم. اما برای معامله در صرافی های آنلاین نیاز به تجربه و تخصص است. برای طراحی سایت صرافی آنلاین می توانید با شرکت پیام آوا پردازش هماهنگ کنید و مشاوره بگیرید.

برگرفته از منبع: https://www.analyticsinsight.net/top-10-best-long-term-cryptocurrencies-to-buy-and-hold-in-2022/

به این مقاله امتیاز دهید:
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

انواع کیف پول ارز دیجیتال انواع کیف پول ارز دیجیتال

زمان مطالعه: 9 دقیقهکیف پول ارز دیجیتال ابزار ضروری برای خرید، تجارت و فروش در دنیای بلاک‌چین است. این روزها رمز ارز دیجیتال بین مردم محبوبیت و مقبولیت زیادی ...

ارز دیجیتال تتر چیست ارز دیجیتال تتر چیست؟

زمان مطالعه: 10 دقیقهارز دیجیتال تتر در ابتدا با نام ریل کوین (realcoin) در اوایل سال 2014 (سال 1393) توسط بروک پییرس (Brock Pierce) صاحب استارتاپ ریل کوین وارد ...

لیکوئیدیتی چیست؟ جلوگیری از لیکوئید شدن ارز دیجیتال

زمان مطالعه: 5 دقیقهلیکوئید شدن چیست؟ برای جلوگیری از لیکوئید شدن در بازار ارز دیجیتال، نیاز است که با مفاهیم پایه ای این بازار آشنا باشید. از نظر زمانی ...

بیشتر بخوانیم

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.