021 44342032
هزینه طراحی وب سایت
زمان مطالعه: 12 دقیقه

ممکن است بسیاری از کسب و کارها هنوز برای خود وب‌سایت مستقلی نداشته باشند و در سال 1402 تصمیم به طراحی سایت بگیرند. یا احتمال دارد بسیاری از کسب و کارها قصد داشته باشند که وارد اکوسیستم بازار شوند. بنابراین داشتنِ یک وب‌سایت حرفه‌ای برایشان از نانِ شب نیز واجب‌تر است. اطلاع از هزینه طراحی سایت در سال 1402 برای کسب و کارها مهم است. زیرا مدیران کسب و کارها باید در بیزینس پلن و بودجه‌بندی خود، مبلغ مشخصی را برای این بخش در نظر بگیرند. مدیران از طریق کانال‌های مختلف به بررسی تعرفه‌ها می‌پردازند و باید براساس محدوده پروژه و مشورت‌گرفتن از شرکت‌های طراحی سایت به نتیجه و تعرفه قابل اعتمادی برسند. ما سعی می‌کنیم به تمامی مواردی که ممکن است دغدغه شما باشد، پاسخ دهیم.

 

تعرفه قیمت طراحی وب‌سایت 1402

تعرفه قیمت طراحی وب‌سایت 1402 به عوامل مختلفی بستگی دارد. پیچیدگی سایت، میزان شخصی‌سازی، مدت‌زمان طراحی، تخصص تیم طراحی وب‌سایت و نحوه پشتیبانی بخشی از عواملی هستند که می‌توانند در تعیین هزینه طراحی سایت در سال 1402 تاثیرگذار باشد. در ادامه به توضیح درباره ویژگی‌ها می‌پردازیم تا ذهنتان آماده‌تر شود.

پیچیدگی سایت

کسب و کارها براساس کارکردهای مورد نظر خود، ویژگی‌هایی را برای وب‌سایتشان مشخص می‌کنند. هر چقدر، ویژگی‌های پیچیده‌تری را برای وب‌سایت خود در نظر بگیرید، تعرفه طراحی آن نیز بیشتر می‌شود. مثلا شرکتی را در نظر بگیرید که فقط به دنبال داشتن وب‌سایتی است که خدمات خود را معرفی کند. این شرکت به پرداخت اینترنتی، احتیاج ندارد و فقط نیاز به درج یک سری اطلاعات در آن دارد. خُب چنین وب‌سایتی، پیچیدگی زیادی ندارد و تعرفه طراحی آن نیز پایین‌تر است. اجازه دهید تا مورد دیگری را با هم مرور کنیم. مدیری قصدِ راه‌اندازی کسب و کار در حوزه بلاکچین است. بلاکچین، حوزه جدیدی بوده و تخصص مورد نیاز برای راه‌اندازی آن بسیار پیچیده است. طراحی تجربه و رابط کاربری برای امکاناتِ سمت مشتری و ادمین مثل پنل کاربری، پرداخت آنلاین، تبدیل ارزها و خیلی از موارد دیگر، تکنولوژی پیچیده‌ای دارد و به سادگی بقیه سایت‌ها نیست.

طبیعتا هزینه طراحی سایت بلاکچین بیشتر از وب‌سایت‌هایی است که چنین امکاناتی را ندارد. پس در ابتدا باید مشخص کنید که چه ویژگی‌هایی برای رشد و توسعه کسب و کار شما لازم و کمک‌کننده است. هر کسب و کاری منحصربه‌فرد بوده و به‌دلیل هویت برند اختصاصی آن، مدیران باید ویژگی‌های خاصی را در نظر بگیرند تا وجه تمایز خوبی بین رقبا برایتان محسوب شود. قبل از تعیین ویژگی‌ها حتما با یک تیم تخصصی طی یک جلسه، مشورت داشته باشید. زیرا شما در حوزه کاری خود، متخصص هستید و با ایده‌های جدید از سمت تیم فنی طراحی سایت، کسب و کار شما پیشرفت سریع‌تری خواهد داشت.

تعرفه قیمت طراحی سایت سال 1402

میزان شخصی‌سازی

کسب و کارها با بررسی رقبا باید تعیین کنند که الزامات اصلی برای وب‌سایتشان چه ویژگی‌هایی است. پس از تعیین این ویژگی‌ها باید دنبال این باشید که وب‌سایتتان را شخصی‌سازی کنید. شما برای پیشرفت و حضور قدرتمند در دنیای دیجیتال نیاز دارید که حرف مهمی برای گفتن داشته باشید. اگر هیچ ارزش افزوده‌ای نسبت به رقبای اصلی خود نداشته باشید، قطعا نباید انتظار عجیب و غریبی برای در دست‌گرفتنِ سهم بزرگی از بازار داشته باشید. وب‌سایت شما ویترین اصلی‌تان در دنیای دیجیتال است. بنابراین بستر بسیار خوبی است تا نوآوری‌هایتان را در آن به بهترین شکل نشان دهید. شما باید وب‌سایتتان را شخصی‌سازی کنید تا صدای هویت خود را به‌خوبی به گوش مشتریان برسانید. باید طراحی وب‌سایتتان را به‌گونه‌ای انجام دهید که هویت برندتان در حافظه مشتری تثبیت شود. تثبیت در حافظه کاربران باعث می‌شود تا وقتی در هر جایی، حرف از حوزه کاری شما شود، نام شما در ذهن آنها تداعی شود. هر چه شخصی‌سازی وب‌سایت، ریزه‌کاری‌های بیشتری داشته باشد، بنابراین تعرفه طراحی آن نیز بیشتر خواهد بود. شما یک بار وب‌سایت خود را طراحی می‌کنید، اما هر روز از آن کسب درآمد می‌کنید. نباید به شخصی‌سازی آن بیشتر فکر کنید؟

مدت‌زمان طراحی

گاهی برخی از شرکت‌ها نیاز دارند که وب‌سایتشان در مدت‌زمان کمتری طراحی شود. این مساله نیز ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. مثلا شرکت، سفارش خیلی مهمی را ثبت کرده که حتما برای حفظ پرستیژ کاری، باید وب‌سایت داشته باشد. خُب در این شرایط، حتما باید سریعا اقدام به طراحی سایت کنند. هر چه مدت‌زمان طراحی وب‌سایت کمتر باشد، هزینه طراحی آن نیز بیشتر است. زیرا تیم طراحی زمان فشرده‌تری را برای طراحی وب‌سایت صرف می‌کنند.

پشتیبانی

حالا که وب‌سایت شما طراحی شد، نمی‌توانید آن را به امان خدا رها کنید! باید تیم متخصصی وجود داشته باشد که در زمان‌های مورد نیاز بتواند وب‌سایت شما را پشتیبانی کند. برخی از شرکت‌ها اهمیت زیادی به بخش پشتیبانی نمی‌دهند. بیائید با یک مثال ساده، میزان اهمیت این مساله را بیان کنیم. ممکن است سایت شما ورودی خوبی را از گوگل دریافت کند. سایتتان روزی با یک ایراد سرور، از دسترس خارج می‌شود. اگر وب‌سایتتان، پشتیبان نداشته باشد، شما مخاطبان زیادی را از دست خواهید داد. حالا تا فرد متخصصی را پیدا کنید که بتواند مشکل وب‌سایتتان را حل کند، ممکن است افراد به‌دلیل دردسترس‌نبودن سایتتان، از رقبای شما خرید کنند.

 

نوع وب‌سایت

وب‌سایت‌ها انواع مختلفی دارند. مثلا طراحی وب‌سایت‌های خدماتی، فروشگاهی و شرکتی متفاوت‌اند. ممکن است شرکت شما خدمات پیچیده‌ای را ارائه دهد که نیاز به وجود پنل‌های کاربری پیشرفته‌ای داشته باشد. یا ممکن است در فرآیند خرید، برخی از کسب و کارها نیاز به اضافه‌کردن ویژگی‌های متفاوتی باشند. حتی در فیلتربندی محصولات بنابر اصول کسب و کار، شاید لازم باشد که برخی از خصوصیات به این بخش اضافه شود. بنابراین نوع وب‌سایت یکی از فاکتورهای مهمی است که در تعیین قیمت طراحی سایت 1402 تاثیرگذار است.

هزینه طراحی سایت 1402

هزینه طراحی سایت با قالب آماده

ارزان‌ترین راه برای طراحی سایت، استفاده از قالب‌های آماده برای راه‌اندازی وب‌سایت است. هزینه طراحی سایت با قالب آماده متغیر است. برخی از قالب‌های آماده نیاز به تغییرات زیادی ندارند، اما برخی از آنها بسته به نیاز مشتری، انعطاف‌پذیری بالایی دارد که در این شرایط هزینه طراحی آن بیشتر است. برخی از شرکت‌ها ارزان‌ترین طراحی وب‌سایت را انتخاب می‌کنند و در ابتدا معتقدند که نیازی برای صرف هزینه بیشتر برای طراحی آن نیست. آنها پس از جذب مشتری از طریق دنیای دیجیتال تصمیم به توسعه وب‌سایت می‌گیرند. اما وب‌سایتشان قابلیت توسعه ویژگی‌های مورد نظرشان را ندارد و مجبور به ریدیزاین می‌شوند و باید هزینه زیادی را صرف طراحی مجدد آن کنند. برخی از قالب‌های آماده قابلیت توسعه دارند، ولی برخی از آنها نه! بنابراین اگر تصمیم به طراحی وب‌سایت خود با قالب‌های آماده گرفته‌اید، قبل از هر اقدامی با یک شرکت معتبر در این زمینه مشورت کنید. کارشناسان ما در پیام آوا پردازش می‌توانند به سوالات شما در این زمینه پاسخ تخصصی دهند.

 

هزینه طراحی سایت با قالب اختصاصی

قبول کنید که یک شرکت تخصصی به یک سایت تخصصی نیاز دارد. هزینه طراحی سایت با قالب اختصاصی ممکن است کمی نسبت به قالب‌های آماده بیشتر باشد، اما حرفه‌ای‌تر است. با توجه به انعطاف‌پذیری بالایی که در طراحی سایت اختصاصی وجود دارد، شما می‌توانید تمام ویژگی‌ها و امکانات مورد نظر خود را پیاده‌سازی کنید. امروزه در دنیای دیجیتال، تمامی کسب و کارها به این نتیجه رسیدند که یک وب‌سایت حرفه‌ای چقدر می‌تواند ارزشمند باشد. زیرا شما می‌توانید از طریق آن مخاطبان زیادی را جذب وب‌سایت خود کرده و با استفاده از استراتژی‌های تبلیغاتی، آنها را تبدیل به مشتری واقعی کنید. امروزه، وب‌سایت‌ها پیشرفته‌تر از قبل شده‌اند و برای این که بین رقبای خود، قد علم کنید، باید متمایز باشید. یک تیم تخصصی در حوزه طراحی وب‌سایت می‌تواند به شما کمک کند تا با کمک تکنیک‌های حرفه‌ای، صدای برند خود را به گوش طیف گسترده‌ای از مخاطبان مورد نظر خود برسانید. شما می‌توانید با طراحی سایت به وسیله قالب اختصاصی هویت برند خود را به‌راحتی در حافظه مخاطبان تثبیت کنید. با قالب اختصاصی می‌توان تجربه کاربری را به بهترین شکل در طراحی وب‌سایت پیاده کرد و دست شما برای هر اقدامی بازتر است. ما در پیام آوا پردازش، فرآیند طراحی سایت با قالب اختصاصی را به شکل زیر اجرا می‌کنیم:

  • برگزاری جلسه تیم مدیریت پروژه با کارفرما
  • نیازسنجی برای تعیین ویژگی‌ها و امکانات
  • دریافت اطلاعات در ارتباط با هویت برند
  • طراحی اولیه توسط تیم طراحی رابط و تجربه کاربری
  • تائید طرح توسط کارفرما
  • کدنویسی طرح توسط تیم برنامه‌نویسی
  • پشتیبانی رایگان تا یک سال

حتما برای اطلاع از هزینه طراحی سایت در سال 1402 با کارشناسان ما در پیام آوا پردازش تماس بگیرید.

قیمت طراحی سایت با CMS اختصاصی

اگر قصد دارید به‌صورت حرفه‌ای در حوزه تجارت الکترونیک حضور داشته باشید، حتما به داشتنِ سیستم مدیریت محتوا (CMS) اختصاصی فکر کنید. هر چه طراحی پیشرفته‌تری برای وب‌سایت خود در نظر بگیرید، آینده بهتری برای کسب و کار خود در دنیای دیجیتال خواهید ساخت. با CMS اختصاصی می‌توانید وب‌سایت خود را کاملا سفارشی‌سازی کرده و نیازهای سازمانی خود را با آن رفع کنید. مثلا می‌توانید داشبوردهای مختلف با امکانات متفاوت را برای کارمندان خود طراحی کنید. با CMS اختصاصی چارچوب و استایل منحصربه‌فردی خواهید داشت که می‌توانید قالب‌بندی‌های جذابی برای خود ایجاد کنید. با CMS اختصاصی، سرعت بارگذاری وب‌سایتتان نیز بالا خواهد بود که یک آیتم بسیار تاثیرگذار در زمینه سئو است. قیمت طراحی سایت با CMS اختصاصی نسبت به بقیه سایت‌ها گران‌تر است، اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر بودجه مناسبی برای طراحی سایت دارید و در تعیین هزینه طراحی وب‌سایت محدودیتی ندارید، حتما این پکیج را انتخاب کنید. مدت‌زمان لازم برای طراحی CMS اختصاصی نسبت به انواع دیگری از وب‌سایت‌ها بیشتر است. زیرا تمامی ویژگی‌ها باید توسط تیم برنامه‌نویسی نوشته شوند و نیاز به صرف مدت‌زمان بیشتری برای طراحی دارد. این وب‌سایت‌ها از امنیت بالایی برخوردارند و شما می‌توانید روی آن برای سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت حساب باز کنید. طراحی این گونه وب‌سایت‌ها به شما کمک می‌کند تا به‌صورت مستقل همه موارد مربوط به وب‌سایت خود را کنترل کرده و هیچ چیزی از چشم شما پنهان نماند. با داشتن یک وب‌سایت پیشرفته می‌توانید تمام مسئولیت‌های تجاری خود در دنیای دیجیتال را به وب‌سایتتان بسپارید. خیالتان راحت! ما این خدمات را در پیام آوا پردازش برای شما انجام می‌دهیم.

قیمت طراحی سایت در شرکت پیام آوا پردازش

ما سال‌هاست در زمینه طراحی وب‌سایت فعالیت می‌کنیم و به‌دلیل فعالیت با کسب و کارهای مختلف، کاملا با نیازهای اساسی بیزینس‌ها آشناییم. ما کمک می‌کنیم تا شما سریع‌تر به اهداف تجاری خود در دنیای دیجیتال دست پیدا کنید. پس از برگزاری جلسه با کارفرما، سبک طراحی، ویژگی‌ها و امکانات مورد نیاز برای وب‌سایت شما تعیین شده و توسط تیم طراحی رابط و تجربه کاربری و سپس تیم برنامه‌نویسی، پیاده‌سازی می‌شود. قیمت طراحی سایت در شرکت پیام آوا پردازش بستگی به عوامل مختلفی دارد. ابتدا باید تمام نیازهای کسب و کار شما تعیین شود، سپس برآورد نهایی قیمت مشخص می‌شود. با ما دغدغه‌ای جز کسب سودِ بیشتر نداشته باشید.

هزینه پشتیبانی بعد از طراحی سایت

آیا می‌توانید وب‌سایتتان را پس از تولد به حال خود رها کنید؟ شما نمی‌توانید سایت را به‌‌تنهایی بزرگ کنید و حتما برای رشد و توسعه آن نیاز به پشتیبان دارید. ما برای تمامی وب‌سایت‌های طراحی‌شده توسط تیم پیام آوا پردازش، یک سال پشتیبانی رایگان در نظر گرفتیم. بدین صورت که در صورت بروز مشکل فنی در وب‌سایتتان، کارشناسان ما سریعا مشکل شما را حل خواهند کرد. ممکن است قبل از این که مشکلی برای وب‌سایتتان اتفاق بیفتد، خیلی اهمیت پشتیبانی را جدی نگیرید. اما پس از بروز مشکل خواهید دانست که چرا روی این مساله تاکید زیادی داریم.

 

سوالات متداول درباره هزینه طراحی سایت در سال 1402

هزینه طراحی وب سایت در سال 1402 چقدر است؟

کسب و کارها براساس ماهیت کسب و کار خود به امکانات و ویژگی‌های متفاوتی برای وب‌سایت خود نیاز دارند. مدیران کسب و کارها می‌توانند از قالب‌های آماده برای طراحی وب‌سایتشان استفاده کنند یا صفر تا صد قالب خود را کدنویسی کنند. طراحی وب‌سایت‌های پیشرفته نیاز به سفارشی‌سازی بیشتری دارند و در نتیجه هزینه طراحی آنها نیز بالاتر است. بنابراین نمی‌توان تعرفه قطعی و دقیقی برای طراحی سایت در سال 1402 اعلام کرد. زیرا ابتدا باید موارد مهم برای طراحی سایت مشخص شود تا بتوان تعرفه دقیقی تعیین کرد. برای اطلاع از تعرفه‌ها لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعرفه قیمت طراحی وب سایت در سال 1402 چقدر است؟

ممکن است نیاز برخی از کسب و کارها با داشتن یک وب‌سایت ساده برطرف شود. اما برخی از کسب و کارها نیاز به ویژگی‌های پیچیده‌تری دارند. مثلا شرکتی که قصد فروش آنلاین محصولات و خدمات خود را دارد، قطعا باید امکانات پیشرفته‌تری مثل سبد خرید، پنل کاربری و فرآیند خرید را در وب‌سایت خود داشته باشد. بنابراین براساس میزان سادگی یا پیچیدگی می‌توان تعرفه‌های متفاوت برای هزینه طراحی وب‌سایت در نظر گرفت.

چه مواردی در تعیین قیمت طراحی وب سایت موثر هستند؟

کسب و کارها باید نقشه راه مشخصی برای راه‌اندازی وب‌سایت و سپس توسعه آن در آینده داشته باشند. بنابراین مدیران کسب و کارها مشخص می‌کنند که وب‌سایتشان به چه ویژگی‌هایی نیاز دارد. تعیین قیمت طراحی وب‌سایت به عوامل مختلفی مثل نوع وب‌سایت، تکنولوژی مورد نیاز، میزان پیچیدگی، امنیت و تعداد امکانات پیشرفته بستگی دارد.

 

به این مقاله امتیاز دهید:
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

امنیت سایت راهکارهایی برای بهبود امنیت سایت

زمان مطالعه: 6 دقیقههر سایت یا فروشگاه آنلاین باید همواره اصول امنیتی را رعایت کند، زیرا امنیت نقش حیاتی در پایداری کسب و کار و بهبود تجربه کاربری مشتریان ...

بیشتر بخوانیم
توسعه وب سایت چیست توسعه وب چیست و انواع آن

زمان مطالعه: 5 دقیقهتا به حال، شاید به این سوال برخورده باشید که توسعه وب به چه معناست و چه تفاوت‌هایی بین توسعه‌دهنده Front End و Back End وجود ...

تفاوت بین طراحی سایت و توسعه وب تفاوت بین طراحی سایت و توسعه وب

زمان مطالعه: 14 دقیقهطراحی سایت و توسعه وب دو بخش مکمل در ساخت و توسعه یک وب‌سایت هستند، اما هر یک وظایف و تخصص‌های متفاوتی دارند. ما در این ...

بیشتر بخوانیم

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.