021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت هنری 

طراحی سایت هنری جنبه های نمایش آثار خلاقانه آثار هنری، آموزش و یا فروش محصولات مرتبط با رشته های هنری را شامل می گردد و از اینرو طراحی سایت آموزشگاه هنری؛ طراحی سایت موسسه هنری، طراحی سایت موسیقی ؛ طراحی سایت عکاسی ، طراحی سایت سینما ؛ طراحی سایت گالری خوشنویسی؛ طراحی سایت معماری و … را می توان شکل دهی و پیاده سازی کرد.

قبل از هر چیز توجه اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد. به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت تهران و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود می کنید.

چرا طراحی سایت هنری لازم است؟

“شهرت” برای یک هنرمند  یک هنرمند ممکن است فقط در منطقه محدود خود شناخته شده باشد لذا برای معرفی و عرضه آثار و خلاقیت و توانایی ها هنرمند در سرتاسر کشور و همینطور به جهانیان یک رسانه و ابزار کارآمدی لازم است. بی دغدغه ترین و کم هزینه ترین ابزار طراحی وب سایت هنری است. همچنین برای ارایه آموزش های مختلف هنری در باب مجسمه سازی ، بازیگری، موسیقی، نقاشی، خوشنویسی و کسب درآمد از این طریق راه اندازی وبسایت هنری در جذب هنرجویان و علاقنمدان بسیار موثر و راهگشاست.

همچنین وب سایت هنری با دارا بودن قسمت فروش و یا فروشگاه اینترنتی می تواند دسترسی راحت آسان مخاطب را به محصولات و آثار هنری مورد علاقه خود فراهم سازد. از آنجایی که کسب درآمد در کنار انجام فعالیت‌های هنری برای هنرمندان طاقت فرسا و نیازمند صرف زمان بیشتر و هزینه زیادی می‌باشد، از همین رو طراحی سایت هنری اختصاصی امکانی را فراهم می آورد تا  تلاش و هزینه کمتر و نتیجه فوق‌العاده‌ای از کار خودتان بگیرید و در کنار خلق آثار هنری‌ به کسب درآمد بپردازید.

سرویس های طراحی سایت هنری

سایت هنری به فراخور مقوله هنری که به آن می پردازد می تواند بخش های مختلفی را داشته باشد. بطور کلی برخی از سرویس ها عبارتند :

طراحی صفحه بیوگرافی

معرفی و زندگینامه هنرمند یا هنرمندان و سوابق فعالیت آنها من جمله: مجموعه های منتشره، شرکت در نمایشگاه های جمعی و یا برگزاری نمایشگاه های انفرادی در این صفحه درج می گردد.

طراحی بخش نمونه کارها

این بخش جزو مهمترین قسمتهای طراحی سایت هنری بوده و نمایش آثار در قالب گالری تصاویر بصورت طبقه بندی شده و به همراه ارایه توضیحات مبسوط درباره هر اثر امکانپذیر است. بطور مثال در طراحی سایت نقاشی نام اثر ، سبک، تکنیک و ابعاد هر تابلو ذکر می گردد.

طراحی صفحه وبلاگ

مقالات تخصصی مرتبط با هنری که موضوع سایت است، معرفی آثار مشهور جهان و … در این صفحه پیاده سازی می گردد.

طراحی صفحه اخبار

رویدادهای هنری ، بازتاب همایش ها و جشنواره ها و نمایشگاه های هنری در این صفحه به نمایش در می آید.

طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس و شماره های تلفن و آدرس و نیز فرم ارتباط آنلاین در این صفحه جای می گیرد.

دسترسی شبکه های اجتماعی

لینک کردن پیج صفحات اجتماعی نظیر اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک، یوتیوب، لینکدین و … در وب سایت هنری برای دسترسی راحت تر کاربران

طراحی سیستم فروشگاه

در سایت های هنری که قصد فروش آثار هنری وجود داشته باشد سیستم فروش آنلاین راه اندازی گردیده و مشتری با انتخاب محصول و پرداخت هزینه از طریق درگاه های بانکی متصل به سایت می تواند اثر مورد نظرش را خریداری نماید.

سایر امکانات

امکان نظرسنجی و نمایش دیدگاه مخاطبان ، المان های “پسندیدن” و “نپسندین” و رأی دهی به هر اثر، نمایش آثار برجسته، آثارپُر بازدید ، ایجاد سیستم باشگاه هواداری، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، ارسال خبرنامه، نمایش آمار بازدیدکنندگان از دیگر امکانات سایت هنری محسوب می گردد.

بکارگیری متدهای نوین طراحی سایت توسط پیام آوا

بکارگیری متدهای نوین طراحی سایت ؛ طراحی لوگو اختصاصی، سرعت لود سریع صفحات ؛ طراحی سایت بر پایه سیستم واکنشگرا (ریسپانسیو) به منظور نمایش بدون نقص و ایراد سایت در صفحات نمایشگر دستگاه های مختلف که دارای ابعاد متفاوتی می باشند؛ پیاده سازی پنل مدیریت فارسی و ساده جهت کاربری مدیر سایت برای بروزسانی، افزودن محتوای جدید و یا ویرایش محتوای قبلی سایت ، ایجاد گالری های مختلف هنری و اسلایدشوهای نمادین و جذاب از الویت های پیام آوا در ساخت سایت هنری می باشد.

هنرمندان گرامی که تمایل دارند از یک وب سایت هنری اختصاصی و حرفه ای برخوردار باشند و یا افراد علاقمند به راه اندازی وب سایت هنری آموزشی یا سایت فروش آثار هنری جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند.

در آخر این موضوع هم شاید برای شما مفید باشد. اگر به دنبال قیمت های مناسب برای طراحی سایت هستید طراحی سایت ارزان به شما کمک خواهد کرد و اگر در تهران مشغول به کار هستید پیش از هر چیز صفحه طراحی سایت تهران را نگاهی بیندازید تا با دید بهتری اقدام به طراحی سایت کنید.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.