021 44342032
تصویر شاخص طراحی سایت شرکتی

وب سایت وردپرسی

مگر می‌شود، کسب و کارها وب‌سایت نداشته باشند؟ امروزه تمام کسب و کارها نیاز به یک وب‌سایت دارند. بنابراین تمام مدیران باید با مراحل طراحی سایت با وردپرس آشنا شوند. فرض کنید شما بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت در فروشگاه یا شرکت خود قرار داده‌اید، اما هیچ پلتفرمی برای فروش آنها ندارید. در این شرایط، مشتریان بیشتری را از دست خواهید داد. شما با داشتن فضای فیزیکی، فقط به تعداد محدودی از مشتریان دسترسی خواهید داشت، اما با داشتن وب‌سایت وردپرسی، محصولات خود را به سطح گسترده‌ای از مخاطبان هدف معرفی خواهید کرد. اگر تصمیم به طراحی سایت گرفته‌اید و قصد برون‌سپاری آن را دارید، باز تا انتهای این متن، ما را همراهی کنید. چون باید با مراحل طراحی سایت با وردپرس آشنا شوید تا بتوانید روی تمام مسائل احاطه داشته باشید.

طراحی سایت شرکتی

وردپرس چیست؟

سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید برای طراحی وب‌سایتتان از آنها استفاده کنید. در بین این سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس محبوبیت بیشتری دارد. یک سیستم متن‌بازِ رایگانی است که حتی نیاز چندانی به دانش برنامه‌نویسی ندارید. البته اگر قصد طراحی وب‌سایت‌های پیشرفته‌تری داشتید، حتما باید کدنویسی نیز استفاده کنید. بیش از 90 درصد وب‌سایت‌ها در سراتاسر جهان از وردپرس برای راه‌اندازی وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند. زیرا پاسخ‌دهی وردپرس به سئو بسیار بالاست و شما سریع‌تر می‌توانید به صفخات اول گوگل راه پیدا کنید.

زبان برنامه‌ویسی که برای وردپرس استفاده شده، PHP و نوع پایگاه داده آن MySQL است. با توجه به انعطاف‌پذیری بالای وردپرس، شما می‌توانید با استفاده از آن انواع مختلفی از وب‌سایت‌های شرکتی، خدماتی، فروشگاهی، خبری و شخصی را طراحی کنید. قبل از شروع طراحی، حتما نوع وب‌سایت خود را مشخص کنید تا امکانات وب‌سایت براساس آن طراحی شود.

مراحل طراحی سایت

حتما و حتما در ابتدای شروعِ کسب و کار خود سعی کنید، یک وب‌سایت داشته باشید. اگر با خود فکر می‌کنید که کسب و کارِ شما هنوز کوچک است و نیازی به داشتنِ وب‌سایت ندارید، سخت در اشتباهید. وردپرس را از دست ندهید. این سیستم مدیریت محتوا به‌دلیل قابلیت سفارشی‌سازی بالا یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های طراحی سایت است. ما در این قسمت، مراحل طراحی سایت را برای شما لیست کرده‌ایم تا آگاهی کامل داشته باشید.

این بخش حتما باید یکی از امکاناتی باشد که در وب‌سایت خود قرار می‌دهید. اگر قالب شما این امکان را در خود نداشته باشد، مشتریان زیادی از دست شما خواهد رفت. چرا؟ چون اگر شما محصولات و خدمات باکیفیتی را ارائه دهید، توسط این بخش می‌توانید میزان رضایت آنها را ثبت کنید. اگر چنین بخشی را در وب‌سایت خود داشته باشید، ممکن است با نظرات مثبت دیگران، مشتریان دیگری را بتوانید جذب کنید. قسمت کامنت‌گذاری، یک بار توسط طراح سایت در وب‌سایتتان قرار داده می‌شود، اما سال‌ها از این قسمت می‌توانید به بازاریابی بپردازید. شاید فکر کنید که این بخش اهمیت زیادی نداشته باشد، اما تصور کنید خودتان دنبال یک محصول در دیجی کالا هستید. اولین کاری که می‌کنید، مرور نظرات دیگران است. نظرات دیگران اگر مثبت باشد، باعث می‌شود برای خرید محصولات، خیلی تردید زیادی نداشته باشید.‌

شخصی‌سازی وب‌سایت

اگر وب‌سایتی طراحی کرده‌اید که هیچ شخصی‌سازی در آن ایجاد نشده، قِیدِ آن را بزنید. هزاران هزار وب‌سایت در فضای مجازی وجود دارد که هیچ سودی برای مدیران ندارند. وقتی کاربر وارد وب‌سایتتان شده و هیچ شخصی‌سازی در آن مشاهده نکند، بدون شک آن را ترک خواهد کرد. شخصی‌سازی وب‌سایت وردپرسی مزایای زیادی دارد که حتما باید در طی کردن مراحل طراحی سایت با وردپرس به آن دقت کنید. ما در این بخش لیستی از مزایای شخصی‌سازی وب‌سایت را برای شما تهیه کرده‌ایم. خودتان تصمیم بگیرید که آیا نیاز به شخصی‌سازی دارید یا نه؟

ارائه تجربه کاربری بهتر

بازدیدکنندگان وب‌سایتتان ارزشمندترین مساله برای شماست. باید بتوانید تجربه خوبی برایشان ایجاد کنید. هر چه تجربه کاربری وب‌سایتتان خوب باشد، تعامل با بازدیدکنندگانتان نیز افزایش می‌یابد. در این شرایط، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران مجددا به وب‌سایتتان برگردند.

تفاوت با رقبا

حالا که دارید این مقاله را می‌خوانید، قطعا برخی از مسائل برای شما دغدغه است و برای برخی نه! پس باید یک تفاوت بین شما و دیگران وجود داشته باشد. وب‌سایت شما باید از رقبایتان بهتر و متمایزتر باشد. باید روی بخش‌های خاص و متفاوتی تمرکز کنید تا ارتباط خودتان را با مخاطبان افزایش دهید تا از رقبا پیشی بگیرید.

افزایش اعتمادبه‌نفس

هر چه ویترین وب‌سایت شما زیباتر و تعاملی‌تر باشد، اعتماد به‌نفس شما در عرضه محصولات و خدمات بالاتر خواهد بود. اعتمادبه‌نفس بالای شما کمک می‌کند تا اعتماد زیادی به کسب و کار خود داشته باشید و محصولات و خدمات خود را محکم و جدی‌تر برای دیگران ارائه دهید.

سئوی خوب

با شخصی‌سازی وب‌سایت، شما آماده می‌شود تا در کوتاه‌تری زمان در بین موتورهای جست‌وجوگر به‌راحتی حاضر شوید و بعدها در صفحات اول گوگل قرار گیرید. هر چه وب‌سایت شما اختصاصی‌تر شود، حجم قالب، کمتر خواهد بود و وب‌سایت با سرعت بالایی بارگذاری می‌شود. این برای سئو عالی‌ست!

بازاریابی

شما وب‌سایت خود را به‌صورت حرفه‌ای بسازید، مشتریان، خودشان می‌آیند.
وب‌سایت شما نشان‌دهنده هویت شماست. اگر مراحل طراحی سایت با وردپرس را به‌صورت حرفه‌ای پیش نبرید، حتی اگر بهترین استراتژی‌های بازاریابی را نیز به کار ببرید، باز هم موفق نخواهید شد. طراحی رابط و تجربه کاربری آن قدر مهم است که اگر نسبت به آن بی‌توجه باشید، مشتریان خود را از دست خواهید داد. برای اجرای بازاریابی درست، شما باید بستر مناسبی ایجاد کنید. بستر مناسب برای کمپین‌های تبلیغاتی موفق، داشتنِ وب‌سایت حرفه‌ای است. بنابراین طراحی وب‌سایتتان را به دست گروهی بسپارید که کاملا به ترندهای جهانی آشنا هستند. ترندهای جهانی، آزمون‌های خود را پس داده‌اند و باعث می‌شوند شما سریع‌تر به موفقیت در فضای دیجیتال برسید.

مراحل طراحی سایت با وردپرس در پیام آوا پردازش

ما در پیام آوا پردازش، مراحل طراحی سایت با وردپرس را در سه پکیج تقسیم‌بندی کرده‌ایم:

  • طراحی سایت با قالب آماده

ما این پکیج را برای کسانی آماده کرده‌ایم که فرصت زیادی برای طی کردن مراحل طراحی سایت با وردپرس ندارند و می‌خواهند در کمترین زمان به کیفیت خوبی دسترسی پیدا کنند. همچنین طراحی سایت با قالب آماده، هزینه کمتری برای کارفرما دارد. برخی از استارتاپ‌ها و شرکت‌ها در ابتدا بودجه کافی برای طراحی قالب‌های اختصاصی ندارند. در این شرایط، انتخاب قالب‌های آماده می‌تواند گزینه خوبی باشد. در طراحی سایت با قالب آماده می‌توانید امکانات پیشرفته‌تری را با استفاده از افزونه‌های حرفه‌ای به وب‌سایت خود اضافه کنید. همچنین اغلب قالب‌های آماده، ریسپانسیو هستند و اگر هم نباشند با تغییرات کوچکی می‌توان آنها را واکنش‌گرا کرد. واکنش‌گرایی یکی از آیتم‌های مهمی است که روی سئو تاثیر مهمی دارد. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که ما این پکیج را به‌خوبی و با بالاترین کیفیت برایتان اجرا می‌کنیم، اما! قالب‌های آماده، هویت برند منحصربه‌فردی برای شما ایجاد نمی‌کند.

  • طراحی سایت با قالب اختصاصی

پکیج دیگری که برای کسب و کارها در نظر گرفته‌ایم، طراحی سایت با قالب اختصاصی است. اگر می‌خواهید منحصربه‌فرد باشید، این پکیج را انتخاب کنید. قالب اختصاصی به شما کمک می‌کند تا امکانات و ویژگی‌های انحصاری را به وب‌سایتتان اضافه کنید. قالب‌های اختصاصی، انعطاف‌پذیری بالایی دارند و شما ویژگی‌های مورد نظر خود را می‌توانید به‌راحتی و بدون دغدغه به وب‌سایتتان اضافه کنید. چیزی که در قالب‌های آماده نیست، اما در این پکیج برای شما امکان‌پذیر است. قالب‌های اختصاصی سرعت بارگذاری فوق‌العاده‌ای دارند و همین مساله باعث می‌شود، کاربر از اسکرول کردن وب‌سایتتان لذت ببرد. ابتدا تیم طراحی رابط و تجربه کاربری، قالب‌های اختصاصی در پیام آوا پردازش را طراحی می‌کنند و پس از تائید توسط کارفرما به تیم برنامه‌نویسی تحویل داده می‌شود. تیم برنامه‌نویسی تمام جزئیات را براساس طرح اصلی پیاده‌سازی می‌کند. طراحی سایت با قالب اختصاصی، این پیام را به مخاطب می‌رساند که تو برای من باارزشی و من برای رفع نیازهای تو زمان گذاشته و یک وب‌سایت حرفه‌ای طراحی کرده‌ام. معمولا قالب‌های اختصاصی باعث می‌شوند تا مخاطبان زیادی جذب وب‌سایت شده و رضایت بیشتری داشته باشند. همچنین نرخ پرش به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند. اگر وب‌سایت شما به‌صورت حرفه‌ای، طراحی نشود، ولی بهترین محتوا را در آن گذاشته باشید، مخاطب آن را ترک خواهد کرد. چون مخاطب از سایتِ غیرحرفه‌ای، فرار می‌کند و هیچ تمایلی برای کلیک‌کردن ندارد. اما سایت حرفه‌ای که به‌صورت اختصاصی، طراحی شده باعث می‌شود کاربر، مدت‌زمان زیادی را در وب‌سایت شما بماند و اگر در همان لحظه خرید نکند، آن را به بوک‌مارک‌های خود اضافه کند تا در زمان مناسب‌تری، مجددا به آن برگردد. بنابراین با طراحی قالب اختصاصی، با یک تیر، دو نشان خواهید زد. هم بستر حرفه‌ای خواهید داشت و هم استراتژی‌های بازاریابی را می‌توانید به‌راحتی در آن پیاده‌سازی کنید.

  • سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

بعضی از کسب و کارها تمایل دارند تا به‌جای استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، یک سیستم اختصاصی برای خود داشته باشند. سازمان‌های بزرگ معمولا این پکیج را انتخاب می‌کنند. با داشتن سیستم مدیریتن محتوای اختصاصی هیچ محدودیتی در اضافه‌کردن امکانات و ویژگی‌ها نخواهید داشت. می‌توانید به‌راحتی سیستم‌های نوبت‌دهی خاص، مدیریت کارمندان و هر آن چه در سازمان خود با آن سر و کله می‌زنید، به این سیستم اضافه کنید. سیستم مدیریت محتوای اختصاصی هزینه بالایی دارد و مدت‌زمان طراحی آن نیز نسبت به قالب‌های آماده و قالب اختصاصی بیشتر است.

نیازهای خود را با ما در میان بگذارید تا گزینه‌های مناسب را بریتان پیشنهاد دهیم. می‌توانید برای راهنمایی بیشتر، با کارشناسان ما در پیام آوا پردازش تماس حاصل نمائید تا راهنمایی جامع‌تری دریافت کنید.

سوالات متداول درباره مراحل طراحی سایت با وردپرس

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:
3.5/5 - (6 امتیاز)

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *