021 44342032
سایت شهرداری

طراحی سایت شهرداری

طراحی سایت شهرداری در کاهش مراجعه حضوری افراد و ارایه خدمات بهینه نقش اساسی دارد. وجود یک وب سایت از حجم کاری کارمندان شهرداری کاسته و کیفیت خدمات انجام شده را ارتقا می بخشد. در طراحی سایت شهرداری باید دسترسی به اطلاعات به سادگی میسر باشد تا کاربران بتوانند به اطلاعات موردنظر خود دست پیدا کنند. شرکت پیام آواپردازش با داشتن متخصصین کارآزموده آکادمیک طراحی سایت ، در سطوح ارشد در موفق ترین پروژه ها حضور داشته و بستری مناسب را برای تخصصی ترین پروژهای ابتکاری برای حضور در کسب و کارهای اینترنتی فراهم آورده است.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

وب سایت های شهرداری چه ویژگی‌هایی دارد

*  در طراحی سایت شهرداری طراحی گرافیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سادگی و سبکی سایت شهرداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

*  این طراحی لازم است مجهز به قسمتی به نام پرسش و پاسخ باشد که مراجعه کنندگان بتوانند سوالات خود را از مسئولین پرسیده و جواب آن را دریافت کنند، تا یک تعامل دو طرفه بین مردم و شهردار برقرار شود.

*  در طراحی سایت شهرداری  یک طراح باید این را بداند  که عموم مردم قرار است از این وب سایت استفاده کنند بنابراین طراحی گرافیکی را طوری انجام دهد که عموم پسند باشد.
*  طراحی سایت شهرداری باید به گونه ای باشد که ناوبری آسانی برای کاربران داشته باشد. باید منوهایی در دسترس کاربر باشد که به آنها عادت دارند.

طراحی سایت شهرداری

برترین ویژگی ها در طراحی سایت شهرداری

ویژه‌گی های ریز و درشت سایت شهرداری بسیار هستند که میتوان   برای نمونه به چند بخش اشاره می کنیم.

 

طراحی وب سایت منحصر بفرد و اختصاصی

چارت سازمانی شهرداری، باید وب سایتی منحصر به فرد بوده و نباید شبیه به بسیاری از وب سایت های دیگر و بصورت آماده و تکراری باشد. این پلتفرم باید کاملا ساده و جذاب و کاربرپسند باشد و طراحی قالبهای آن به صورت اختصاصی انجام شود. در طراحی سایت شهرداری به هیچ عنوان  نباید از قالب های عمومی و آماده ای که در اینترنت دیده می‎شود استفاده کرد.

قرار دان نقشه و تصویر در وب سایت شهرداری

وب سایت شما تنها برای شهروندان ساکن شهرتان نیست بلکه میتواند منبع مفیدی برای آگاهی توریست ها و بازدیدکنندگان از شهرتان باشد. یا حتی سرمایه گذاران خارجی که قصد دارند شناختی از شهر و ناحیه مورد نظر داشته باشند. پس با قرار دادن نقشه های مختلف از شهر، اماکن مهم و تصاویر ضروری و اطلاعات انجمن ها و گروهک های مختلف موجود در شهر، سعی کنید این دسته از کاربران را هم جذب سایت خود کرده و رضایت آنها را هم کسب کنید.

هدفمند سازی در صفحه اول طراحی سایت شهرداری

کاربران سایت های شهرداری عموماً با هدف رفع حاجت و حل مشکل خود و یا انجام کار خاصی وارد فضای این سایت ها می‌شوند. پس سایت باید بیشتر از داشتن ظاهرزیبا، کاربردی و هدفمند طراحی شده باشد. رساندن هر چه سریعتر کاربر به هدف باید اولویت طراحی سایت شهرداری شود. با قرار دادن مهمترین خدمات و پربازدیدترین آیتم ها در صفحه اصلی سایت سعی کنید سایتتان را از لحاظ کارایی آن کاربرپسند کنید نه فقط به گرافیکی شیک بسنده کرده باشید.

قرار دادن شماره تماس فوری برای رفع مشکلات ضروری

وب سایت شهرداری نه تنها باید حاوی آخرین اخبار و اطلاعات در مورد قوانین شهری باشد تا هموطنان و هم شهریان با ورود به آن از آخرین قوانین تصویبی باخبر شوند. بلکه باید در کنار اینها شهروندان به شماره تماس های ضروری و فوریتی نیزدسترسی داشته باشد. برای طراحی سایت شهرداری استاندارد حتما شماره هایی مانند شماره پلیس، آتش نشانی، بیمارستان ها، اطلاعات راه ها و جاده ها و ... را در وب سایت مورد نظر تعبیه کنید.

در نظر گرفتن صفحه تقویم رویدادها در طراحی سایت شهرداری

در طراحی اختصاصی سایت سعی کنید بخشی از سایت را به تقویم رویدادهای مرتبط با شهر و شهروندان خود اختصاص دهید. اخباری چون انتخابات شهر یا گزینش کمیته های منتخب شهری یا روستایی، فستیوال ها، گردهمایی ها، نمایشگاهها، تعطیلات رسمی و غیر رسمی و ... که محل رجوع قشر بیشتری از کاربران قرار بگیرد و اعتبار بالاتری در گوگل کسب کند.

پرداخت عوارض

از دیگر امکانات کاربردی در سایت‌های شهرداری امکان پرداخت عوارض به صورت غیرحضوری و آنلاین است. در طراحی سایت شهرداری لازم است قسمتی با این عنوان در نظر گرفت. این ویژگی می‌تواند راحتی و آسایش شهروندان را افزایش داده و از شلوغی و ازدحام بی‌مورد در بانک‌ها و ساختمان شهرداری بکاهد. شهروندان می‌توانند با مراجعه به این بخش علاوه بر پرداخت عوارض شهرداری تمام رکوردها و سوابق لازم خود را مشاهده و بررسی نمایند.

ایجاد لینک داخلی به منابع محلی هر ناحیه

قرار دادن لینک‌های ضروری به هتل های محلی، رستوران های معروف و مکان های مهم و مورد نیاز مسافرین در طراحی سایت شهرداری، بدون شک باعث متمایز شدن و برتری یافتن سایت شما می شود. این کار به مسافرین و کسانی که با شهرتان آشنایی زیادی ندارند کمک می کند تا آگاهانه تر با شهر شما روبرو شوند. از سویی دیگر باعث تبلیغ وشناخته شدن بیشتر کسب و کارها و رواج تعاملات بیشتر شهرهای دیگر با اماکن موجود در شهر شما می‌شود.

اطلاع رسانی به کاربران

یکی از نکاتی که در سایت های دولتی و سازمانی اهمیت زیادی دارد اطلاع رسانی می باشد. پس سایت باید بگونه ای طراحی شود که در آن اطلاع رسانی به کاربران در نظر گرفته شود. گستردگی طراحی سایت شهرداری یکی از ویژگی های سایت‌های سازمانی است که باعث تمایز بین سایت های دیگر می شود. پس طراحی سایت باید ساده باشد تا باعث گیج شدن کاربران در هنگام استفاده از آن نشود.

پیام آوا پردازش در طراحی سایت شهرداری چه نکاتی را در نظر می‌گیرد؟

شهرداری نهاد اجرایی محلی است که هدف سازمانی آن  پاکیزه نگه داشتن محیط، جمع‌آوری و حمل نخاله و زباله های شهری، صدور مجوزهای ساخت و ساز شهری، دریافت عوارض شهری از شهروندان ودر نهایت برقراری نظم و انضباط در شهر است. سایت شهرداری در این اثنی می‌تواند مرجع پاسخگویی به سوالات و نیازهای شهروندان و مسافران باشد. طراحی وبسایت شهرداری و دیگر سازمان‌های دولتی باید به گونه‌ای باشد که بتوانند با کیفیت و سرعت بالا به نیازهای کاربران خود پاسخ دهد. برای کارایی بهتر نیز لازم است تا تمام اصول طراحی وبسایت به دقت در آن رعایت شود. در ادامه برخی از نکات مهم در طراحی سایت شهرداری  که در شرکت پیام آواپردازش به طور کامل رعایت می شود را بیان خواهیم کرد:

لازم به ذکر است با داشتن این طراحی سایت آزمایشگاهی، مراجعان شما و پزشکان معالج می توانند سریعا به نتایج آزمایشات خود دسترسی داشته باشند بدون اینکه زمان وهزینه ای تلف گردد. مخصوصا این سهولت دسترسی برای مراجعه کننده ای که مجبور است مسافت طولانی را طی کند بسیار مفید بوده و همچنین گفتنی  است دسترسی به اینگونه وب سایت از تجمع مراجعه کنندگان بصورت حضوری در مراکز تشخیص طبی بطور چشمگیری می کاهد. سایت آزمایشگاه می تواند یک سایت تخصصی باشد یا در دل یک سایت مختص به بیمارستان ( طراحی سایت بیمارستان) قرار گرفته باشد.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:
5/5 - (1 امتیاز)

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *