021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی به منظور نمایش اهداف و فعالیت های یک شخص، ابراز علاقمندی های فردی و اجتماعی، بیان دیدگاه ها و تحلیل ها و … صورت می گیرد. فردی که برای وی وب سایت شخصی طراحی و پیاده سازی می گردد می تواند یک فرد سیاسی مانند نماینده مجلس، یک هنرمند مثل موزیسین ها و بازیگران، یک شخص علمی مانند اساتید دانشگاه ها و یا یک فرد عادی باشد.

طراحی وب سایت شخصی با توجه به مهارت، حرفه، توانمندی و تخصص فردی که برایش سایت ساخته می شود، متفاوت بوده و هر شخصی با در اختیار داشتن یک وب سایت فردی می تواند از این طریق در سطح جهانی با دیگران تعامل و ارتباط داشته و از این رهگذر به دستاوردهای جدیدی نائل آید.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت شخصی

هرکسی دارای مهارتی بوده و یا بطور خدادادی استعدادی در زمینه ای خاص دارد و به یقین خیلی از شرکت ها و مجموعه های تجاری و صنعتی به دنبال فردی با استعداد و مهارت شما هستند، از اینرو شما با داشتن وب سایت شخصی و نمایش توانمندی ها و تخصص های خود به عموم، اهمیت ویژه ای از این منظر می یابد.

طراحی وب سایت شخصی گامی فراتر از شبکه های اجتماعی

شاید در ذهن شما چنین تصور شود که با وجود شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، توئیتر، فیسبوک و … دیگر نیازی به داشتن وب سایت شخصی نیست و از طُرق این شبکه های مجازی می توانید علاقمندی ها، همکاری و ارتباطات دوستانه و کاری خود را توسعه بخشید. هر چند که در نگاه اول چنین به نظر می رسد ولی در دراز مدت نفع آنچنانی و نتایج مثبتی برای شما نخواهد داشت، چرا که تجربه نشان داده است که شبکه های اجتماعی از پایداری و ثبات همیشگی برخوردار نبوده و مدیران اینگونه شبکه ها با اهداف و استراتژی های خود مسیرهای معینی و چهارچوب های تعریف شده را در اختیار کاربران قرار داده و گاه کاربران را با محدودیت هایی مواجه می سازند. همچنین در کشور ما بخاطر وجود فیلترینگ ممکن است هر کدام از این شبکه های اجتماعی روزی از فعالیت در کشورمان ساقط شوند و تمامی زحمت هایی که شما در آن شبکه متحمل شده اید به باد فنا برود.

نا گفته نماند که اهداف جاسوسی و سوء استفاده گرایانه ی اکثر شبکه های اجتماعی و مجازی نیز دور از انتظار نیست.

ولی طراحی سایت شخصی راهی مطمئن و بی دردسر است چون با طراحی اختصاصی وب سایت شخصی شما دیگر نگرانی نخواهید داشت و مدیریت آن در دست شما خواهد بود و شما با قرار دادن زمینه های تخصصی و نمایش توانمندی های خود در آن، یا بیان کردن دیدگاه ها و دنبال نمودن علایق خود در نظر کمپانی ها، هواداران و دیگران حرفه ای تر به نظر رسیده و مهمتر از همه آنکه همیشه در دسترس خواهید بود.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:
3.5/5 - (11 امتیاز)

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *