021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت سازمانی

با توجه به تغییر روشهای کسب وکار و بازاریابی اینترنتی، طراحی سایت باید دارای خصوصیات مخصوصی باشد که بتواند به طور موثر در بهبود کسب و کار  نقش ایفا کند. در عصر حاضر اگر سازمانی نتواند حضور موثری در اینترنت داشته باشد  بدون قطع در پیشرفت تجاری خود دچار مشکل شده و در رده های پایین اقتصادی در جا خواهد زد. چه بسا که در آینده حضور آنلاین برای ارگانها و سازمانها با هزینه‌های هنگفتی قابل انجام باشد. پس پیشنهاد می کنیم معطل نکرده و همگام با پیام آوا پردازش همسوی سازمانهای موفق دنیا حرکت کنید.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

ویژگی های طراحی سایت سازمانی:

اگر بخواهیم بصورت ریز به ریز به کنکاش موارد بپردازیم موضوع برای صحبت خیلی زیاد است ما در این قسمت فقط به مهمترین ویژگی های بارز یک  سایت سازمانی  بسنده می‌کنیم.

 

چه مراکزی به طراحی سایت سازمانی نیاز دارند؟

یکی از ویژگی هایی پورتال سازمانی این است که می توان از آن برای تمام مراکز دولتی وغیر دولتی و موسسات سازمانی مختلف استفاده کرد. مواردی مثل ادارات ، ارگانها، موسسات خصوصی و غیر خصوصی ، سازمان های کشوری، وزارت خانه ها و شهرداری ها از بخش های مختلف پیشنهاد شده برای طراحی سایت سازمانی هستند. البته مهمترین عامل بعد از طراحی سایت این است که شما باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. برای این کار می توانید از خدمات حرفه ای و ممتاز پیام آوا بهره مند شوید.

مزایای طراحی پورتال سازمانی

اهمیت سئو سایت در بهتر دیده شدن سازمان

سئو سایت شرایطی را فراهم می‌سازد که وب سایت سازمانی شما به راحتی در معرض دید کاربران قرار گیرد. برای دست یابی به این هدف لازم است  که به یک شرکت معتبر طراحی دسترسی داشته باشید، تا بتوانید با استفاده از تخصص آن شرکت، برای بهینه سازی موتورهای جستجو اقدام کنید. امروزه اکثر افراد درصورت داشتن سوال  یا هر موضوع خاصی، در ابتدا به فضای مجازی سر می زنند و عبارت  یا کلمه کلیدی مورد نظر خود را در موتورهای جستجو تایپ می کنند. اینکه سایت سازمانی شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار گرفته باشد تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن و معروفیت ودر نهایت موفقیت شما خواهد داشت. اکثر کاربران تنها از چند لینک ابتدایی صفحه اول گوگل بازدید  می‌کنند. اینجاست که طراحی سایت سازمانی  بدون سئوسایت، کارآیی خود را از دست می‌دهد.

چرا طراحی سایت سازمانی محبوب سازمان‌ها است؟

طراحی ریسپانسیو

نمایش سایت در موبایل و یا تبلت کار افراد را با سازمان راحت تر می‌کند. با  قابلیت ریسپانسیو یا واکنشگرا کاربران موبایلی احساس راحتی بیشتری داشته و از لحاظ پذیرش مشتری و فاکتورهای سئو دارای امتیاز می‌شوند.

وبلاگ آموزشی

شرکتی که دارای پرتال سازمانی است اگر، اقدام به انتشار مطالب مفید آموزشی در کنار اخبار مهم حوزه کاری خود در قالب یک وبلاگ نماید، در ارائه خدمات خود نسیت به سازمانها مشابه موفق‌تر خواهد بود. افزایش اعتبار در میان مشریان، جذب مخاطبین بیشتر از طریق گوگل، افزایش رتبه صفحات اصلی از امتیازات آتی طراحی سایت سازمانی است.

پنل مدیریت سایت

پنل های مدیریتی مختلفی برای طراحی وب سازمانی وجود دارد. امروزره  ساده ترین وپرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوا وردپرس است و اتفاقا بسیار مناسب برای طراحی سایت سازمانی است. البته انتخاب نوع طراحی به گزینش خود سازمان بوده و شرکت پیام آوا پاسخگوی هر نوع درخواست از سوی سازمان می باشد.

درگاه پرداخت بانکی در سایتهای سازمانی

خود مقایسه کنید سازمانی که شماره کارت یا شماره شبای خود را برای مشتری ارسال می‌کند محبوب است یا سازمان یا شرکتی که مشتری را مستقیما به صفحه درگاه پرداخت آنلاین خود هدایت می نماید .داشتن یک سایت سازمانی خوب مشتریان را از جهات مختلف ساپورت می‌کند.

چرا شرکت پیام آوا پردازش؟

این شرکت با سابقه چندین ساله با بهترین پروژه موفق دولتی و غیر دولتی، داخلی و خارجی توانسته یکی از شرکت های صاحب سبک در ایران باشد. خدمات طراحی سایت سازمانی‌ شرکت پیام آوا شما را با کمترین هزینه وارد بازار رقابت کرده و برای شما به جذب مشتری در اینترنت کمک می کند. ما می توانیم به شما اطمینان دهیم  که با توجه به برنامه ریزی دقیق  این شرکت با ضریب بسیار بالایی شما را به رشد و درآمد دل‌خواهتان خواهیم رساند.

و در آخر

طراحان این شرکت  بسیار خلاق بوده و از جدیدترین تکنولوژی ها برای برنامه نویسی و طراحی استفاده می کنند. طراحی منحصر بفرد و خلاقانه و متداولا تامین امنیت و بهینه سازی  سایت سازمانی خود را  از ما بخواهید.

امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *