021 44342032
راه های افزایش فروش در سایت
زمان مطالعه: 3 دقیقه

چگونه از وب‌سایت خود به‌عنوان ابزارِ فروش استفاده کنید!

همیشه در مورد راه‌هایی صحبت می‌کنند که از طریق آنها، بازدیدکنندگان زیادی را به وب‌سایت خود جذب کنید، اما وب‌سایت شما کارهای بیشتر از این را برای کسب و کارتان انجام می‌دهد. وب‌سایت می‌تواند کاربران وب‌سایت (مشتریان بالقوه) را در طول بازدید از وب‌سایت به مشتری واقعی تبدیل کند. با توجه به این که کووید 19، بسیاری از کسب و کارها را مجبور به برقراری ارتباط مجازی با مشتریان بالقوه کرده، امروزه استفاده از وب‌سایت به‌عنوان ابزار فروش بیشتر از هر زمان دیگری مهم است.

چگونه سایت خود را به فرآیند فروش خود متصل کنید؟

  • کار خود را به نمایش بگذارید.

«تا چیزی رو تجربه نکنی، نمی‌تونی در مورد اون نظر بدی.» مشتری بالقوه دنبال شواهدی است که نه کامل، ولی به‌صورت ذهنی، خدمات و محصولات شما را مجسم کند. بنابراین باید به او اطمینان دهید که تیم شما می‌تواند خدمات یا محصولات خود را ارائه دهد. راه‌های متعددی برای به‌نمایش‌گذاشتن کارهای شما در وب‌سایت وجود دارد:

گالری عکس

نمونه کارها (با گزینه‌های سفارشی‌سازی‌شده از طریق دسته‌بندی‌ها و فیلتربندی‌ها)

عکس‌های قبل و بعد

یک پورتفولیوی سفارشی (بهترین راه برای مشاغلی است که پروژه‌محور هستند و شما می‌توانید مراحل طراحی، ساخت و اجرا را به مشتری نشان دهید). در طراحی سایت فروشگاهی توجه به این نکات بسیار حائز اهمیت است.

  • فرآیند خرید در سایتتان را برجسته کنید.

آموزش مشتری بالقوه یک گام مهم در کسب و کار است. کسب و کارها باید فرآیندهای خود را مدام بازتعریف کنند تا در نهایت به یک توضیح و پیام مختصر و ساده در مورد فرآیند خرید خود برسند. سپس این تعریف ساده به روش‌های مختلف در وب‌سایت گنجانده می‌شود:

  • صفحه خدمات
  • کلیپ تصویری
  • اینفوگرافیک تصوری

به‌اشتراک‌گذاری صفحه وب‌سایت در مورد فرآیند کسب و کار که در فرآیند فروش بسیار ارزشمند است.

افزایش فروش سایت فروشگاهی

  • ارائه مطالعات موردی (Case Study)

مطالعات موردی، ابزار ارزشمندی برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری هستند و باعث کسب اعتبار برای مجموعه می‌شوند. مطالعات موردی می‌توانند در مورد پروژه‌های قبلی و فرآیند تکمیل آنها باشند. در درج مطالعات موردی روی کمیت (تعداد پروژه‌ها) تمرکز نکنید، بلکه روی کیفیت کار کنید. از ویدئو، آکاردئون و میکروانیمیشن‌های کوچک برای نشان‌دادن مطالعات استفاده کنید. در طول فرآیند فروش خود، یک یا دو مورد از مطالعات موردی را که به شرکت مورد نظر یا نیازهای آن مرتبط است، برای مشتری به اشتراک بگذارید.

  • استفاده و اشتراک‌گذاری ویدئوها

ویدئو همیشه استراتژی محبوب و مهمی است. استفاده از ویدئو فقط به بازاریابی محدود نمی‌شود. می‌توانید در حین فروش نیز از آنها استفاده کرده و اشتراک‌گذاری ویدئوها را به روش‌های مختلف تجربه کنید. مثلا برای توضیح فرآیند یا نحوه کار با مشتریان، ویدئو یکی از بهترین گزینه‌هاست. اگر استانداردی از خدمات خود را برای مشتریان در نظر گرفتید، می‌توانید با تهیه ویدئو به آنها نشان دهید. ویدئوها در سایت بارگذاری می‌شوند.

  • در پیگیری‌های مکرر از ویدئو استفاده کنید.

فروش در مرحله پیگیری صورت می‌گیرد. برای داشتن مزیت رقابتی، می‌توانید با ایمیل‌ها و تماس‌های پیگیری، منابع خود را در قالب ویدئو به اشتراک بگذارید. در این ویدئوها می‌توانید نشان دهید که چرا بازار به محصول یا خدمات شما نیاز دارد و چرا تیم شما در این زمینه، متخصص است؟ یا در قالب ویدئو می‌توانید به سوالات رایج مشتریان در مورد محصول یا خدمات صحبت کنید. این ویدئوها را می‌توانید در وب‌سایت خود قرار دهید و از پلتفرم خود استفاده بهینه داشته باشید.

  • تیم خود را معرفی کنید.

اکثر مشتریان تمایل به دیدار با افرادی دارند که در آینده با آنها همکار خواهند شد. امروزه امکان ملاقات حضوری اعضای تیم با هر مشتری دشوار است. اینجاست که وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا تیم خود را در آن در قالب ویدئو، عکس یا متن معرفی کنید. طراحی این صفحه از وب‌سایت باید بسیار جذاب و حرفه‌ای باشد.

به این مقاله امتیاز دهید:
4/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

امنیت سایت راهکارهایی برای بهبود امنیت سایت

زمان مطالعه: 6 دقیقههر سایت یا فروشگاه آنلاین باید همواره اصول امنیتی را رعایت کند، زیرا امنیت نقش حیاتی در پایداری کسب و کار و بهبود تجربه کاربری مشتریان ...

بیشتر بخوانیم
توسعه وب سایت چیست توسعه وب چیست و انواع آن

زمان مطالعه: 5 دقیقهتا به حال، شاید به این سوال برخورده باشید که توسعه وب به چه معناست و چه تفاوت‌هایی بین توسعه‌دهنده Front End و Back End وجود ...

تفاوت بین طراحی سایت و توسعه وب تفاوت بین طراحی سایت و توسعه وب

زمان مطالعه: 14 دقیقهطراحی سایت و توسعه وب دو بخش مکمل در ساخت و توسعه یک وب‌سایت هستند، اما هر یک وظایف و تخصص‌های متفاوتی دارند. ما در این ...

بیشتر بخوانیم

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.