021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت گرگان

طراحی سایت گرگان به ارائه خدمات طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارهای فعال در شهر گرگان اشاره دارد. شهر گرگان به عنوان مرکز استان گلستان در شمال ایران قرار دارد و در چند دهه گذشته با افزایش جمعیت این شهر شاهد رونق گرفتن کسب و کارهای مختلف خدماتی و صنعتی نیز هستیم. ما در شرکت پیام آوا پردازش خدمات طراحی سایت گرگان، سئو سایت و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز را به شما شهروندان و شرکت های فعال در شهر گرگان ارائه می کنیم تا در کمترین زمان ممکن حضوری قدرتمند و با کیفیت در دنیای اینترنت داشته باشید. بیش از ده سال تجربه در زمینه طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن های موبایل این امکان را به شرکت پیام آوا داده است که در سرتاسر ایران بهترین خدمات این حوزه را به کسب و کارهای مختلف ارائه دهد.

شرکت پیام آوا پردازش با در اختیار داشتن تیم حرفه ای میتوانند برای همشریان گرگانی بصورت اختصاصی طراحی سایت صرافی فراهم آورد.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

معرفی شهر گرگان

شهر گُرگان مرکز استان گلستان و در جانب شرقی شمال کشور ایران است. گرگان کنونی تا سال ۱۳۱۶ «اَستَرآباد» یا «اِستارباد» نام داشت و گرگان قدیمی که به عربی جرجان خوانده می‌شد شهری آباد و مهم بود که در نزدیکی گنبد کاووس امروزی قرار داشته است و اینک ویرانه‌های آن در حوالی امام‌زاده یحیی بن زید قرار دارد. نام فعلی گرگان که جایگزین نام کهنش، استرآباد شده، در واقع، برگرفته از (جرجان) و گرگان قدیم از شهریور ۱۳۱۶ برای این شهر استفاده شد.

به گفته برخی مورخان در زمان زردشت که ایرانیان ستاره‌ها را مظهر نور مقدس می‌دانسته‌اند، این شهر را بنا کرده و به نام شهر ستاره‌ها نامیدند.

بر اساس منابع تاریخی نام این شهر بر گرفته از نام استر همسر یهودی خشایارشا به حساب می آید. خواجه ابوالحسن بیهقی در تاریخ خود از این شهر به لفظ استارباد (estarbad) یاد کرده‌است چنان‌که نام کتاب معروف دکتر منوچهر ستوده یعنی «از آستارا تا استارباد» برگرفته از همین نوشتار بیهقی است.

در زبان پهلوی منطقهٔ گرگان را وُرکان یا وِهرکانه و در زبان یونانی هیرکانیا (Hyrcania) و در زبان عربی جُرجان می‌گفتند.  گرگان از مهم‌ترین منطقه‌ها در زمینه پژوهش‌ها و کاوش‌های باستان‌شناسی است. در کتاب مقدس وندیداد اوستا گرگان به عنوان نهمین سرزمین مقدس که اهورامزدا آفریده، ذکر شده‌است. البته در این نوشتار منظور از نام گرگان همان شهر تاریخی و باستانی جرجان مخروبه است که در نزدیکی گنبدکاووس قرار دارد.

نخستین کاوش‌ها در حدود سال ۱۸۴۱ (میلادی) در زیر تپه‌ای مصنوعی در نزدیک شهر گرگان انجام شد که خزانهٔ معروف استرآباد در آن کشف گردید. کارشناسان برخی از اشیای موجود در آن خزانه را که شباهت بسیار با کشفیات تپه حصار دامغان داشته متعلق به هزارهٔ سوم پیش از میلاد و (نزدیک به ۵ هزار سال پیش) دانسته‌اند.

 

Gorgan website

خصوصیات پیام آوا برای طراحی سایت گرگان

با گسترش و نفوذ اینترنت در ایران شرکت های زیادی هستند که در شهرهای مختلف ایران خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل را ارائه می کنند اما کاملا مشخص است که بسیاری از این شرکت ها به دلیل نداشتن تجربه کافی، توانایی لازم برای این کار را ندارند. یادتان باشد که طراحی یک سایت حرفه ای با اصول سئو سایت و استانداردهای روز دنیا از مهمترین موضوعاتی است که شرکت پیام آوا در پروژه های خود پیگیری می کند.

سایت های ساخته شده توسط پیام آوا دارای امنیت بالا، سرعت مناسب بارگزاری سایت و لود سریع صفحات، مدیریت پویا و داینامیک و آسان جهت بروز رسانی وب سایت است که این موضوعات باعث می شود تصویری مثبت از برند شما در ذهن کاربران اینترنت ایجاد شود.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *