021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت تبریز

طراحی سایت تبریز خدمات منحصر به فرد شرکت پیام آوا برای کسب و کارهای حاضر در شهر تبریز است. تبریز به عنوان قطب صنعتی شمال غرب کشور یکی از شهرهای تاریخی و مهم ایران از دیر باز به حساب می آید. ما در شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و همچنین تبلیغات گوگل را برای شما شهروندان تبریزی با بهترین کیفیت ارائه می کنیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن حضوری قدرتمند در فضای اینترنت داشته باشید. بیش از ده سال تجربه در زمینه طراحی سایت ارز دیجیتال ، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن های موبایل این امکان را به شرکت پیام آوا داده است که در سرتاسر ایران بهترین خدمات این حوزه را به کسب و کارهای مختلف ارائه دهد.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

طراحی سایت تبریز برای ارتقا کسب و کار شما

خلاقیت و توجه به امکان های مختلف برای گسترش یک تجارت از مهترین شرط های بقای یک کسب و کار در دنیای امروز به حساب می آید. اگر ۲۰ سال پیش شما با اجاره یک حجره در بازار شهر خود می توانستید به تجارت بپردازید امروز این کار با توجه به میل روز افزون مردم برای خرید اینترنتی بسیار کاهش یافته است و در سال های آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت. بستر سازی های دولت برای گسترش فرهنگ شهر هوشمند، حمل و نقل هوشمند و دولت هوشمند الکترونیک باعث شده است که تمام شهروندانی که صاحب کسب و کار سنتی هستند به فکر ایجاد شعبه ای دیگر در فضای مجازی برای خود باشند.

از سوی دیگر طراحی سایت حرفه ای و خاص برای کسب و کاری که شما در آن فعال هستید می تواند یک ارتباط ثمر بخش و مداوم با مشتریان شما ایجاد کند. این موضوع به حدی برای مشاغل مختلف مهم است که بیش از نیمی از سود هر شرکت و واحد تجاری از مشتریان قدیمی و وفادار آن ایجاد می شود. با این حال شما با استفاده از تکنولوژی های دیجیتال می توانید علاوه بر حفظ مشتریان فعلی به فکر گسترش بازار خود در کل شهرتان و یا حتی شهرها و استان های همجوار نیز باشید. طراحی سایت تبریز امکان گسترش بازار در دنیای دیجیتال را به شما هدیه خواهد داد.

طراحی سایت تبریز برای گسترش صنعت گردشگری

صنعت گردشگری یک صنعت بسیار پر سود و رو به رشد در کل جهان است. ایجاد زیرساخت های این صنعت می تواند به شکوفایی اقتصاد یک شهر و کل یک کشور منجر شود. کشورهایی مانند فرانسه، اسپانیا و ایتالیا در دهکده جهانی قرن بیست و یک جزء پیشتازان این صنعت به حساب می آیند و البته کشور ترکیه نیز در همسایگی ایران از مزیت های بسیار زیاد گردشگری به خوبی بهرهمند می شود.

همانطور که اشاره شد صنعت گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت در شهر تبریز امکان رشد بسیاری دارد و تبریز یکی از قطب های این حوزه در کشور به حساب می آید. گردشگری سلامت علاوه بر سودآفرینی برای مراکز درمانی برای مراکز اقامتی و توریستی، هتل ها و رستوران ها نیز بسیار سود آور خواهد بود. مراجعه بیماران از کشورها و شهرهای دیگر به شهر تبریز باعث رونق زنجیره ای از کسب و کارها می شود.

در چنین فضایی کسب و کارهایی که حضوری فعال در اینترنت دارند امکان بیشتر دیده شدن و جذب مشتریان برای آنها بیش از دیگران است. هتل هایی که امکان رزرو آنلاین دارند، رستوران هایی که خدمات آنلاین به مشتریان ارائه می دهند و یا آژانس های مسافرتی که یک سایت فوق حرفه ای برای خود طراحی کرده اند امکان جذب مشتری بیشتری نسبت به رقبا خواهند داشت.

بنابراین طراحی سایت در شهر تبریز یکی از موضوعاتی است که می تواند به گسترش صنعت توریسم نیز کمک کند. ارائه خدمات با کیفیت در حوزه های مختلف کالا و خدمات و همچنین ایجاد سایت های دو یا چند زبانه برای ارتباط بهتر با توریست های خارجی می تواند به بهبود این صنعت کمک کند. شرکت پیام آوا با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت می تواند خدمات طراحی سایت توریستی و اقامتی را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه کند.

امکانات و سرویس های طراحی سایت تبریز

هر سایتی با توجه به نیاز مشتریان طراحی می شود. طراحی وبسایت حرفه ای بستگی به این دارد که شما در چه صنعتی فعالیت می کنید، چه فرآیند هایی در ارائه محصولات یا خدمات خود طی می کنید و مشتریان شما چه نوع سلیقه ای دارند. به طور کلی هر سایت یک مجموعه امکانات را به صورت پیشفرض و به صورت کاملا عمومی دارا هست، برای مثال صفحه درباره ما، نمونه کارها، محصولات و گالری عکس، نظر سنجی و ثبت نام، جست و جو و مقالات از جمله مواردی است که در اکثر وبسایت های فعال می توانید مشاهده کنید. اما بسته به نیاز مشتری برخی سایت ها قابلیت های منحصر به فردی دارند . برای مثال امکان خروجی پی دی اف از صفحات سایت، سیستم فیلترینگ، جست و جوی هوشمند و یا طراحی سیستم امتیاز دهی به مطالب  از جمله قابلیت هایی است که مدیران سایت با توجه به کسب و کار خود این موضوعات را در سایت خود تعبیه می کنند.

خروجی PDF صفحات

برخی از کسب و کارها برای سهولت انتشار مطالب وبسایتشان توسط مشتریان ممکن است امکان خروجی پی دی اف را در سایتشان قرار دهند. وقتی شما کاتالوگ های زیادی دارید، یا مطالب نوشتاری و قراردادههای شما به صورت نوشتار و یا توضیحات محصولاتتان زیاد است می توانید از این قابلیت برای صفحات مختلف سایت استفاده کنید.

امکان پرینت صفحات

در کنار امکان خروجی پی دی اف گرفتن بد نیست که شما قابلیت پرینت را در موارد گفته شده در بالا قرار دهید. بسیاری از کاسبان قدیمی ارتباط بیشتری با کاغذ برقرار می کنند و در نتیجه با ایجاد امکان پرینت می توانید یک واکنش مثبت در ذهن مشتریان ثبت کرده و کار آنها را نیز تسهیل کنید.

پخش کننده اختصاصی صوت و ویدئو

وبسایت های امروز از محتواهای صرفا نوشتاری به سمت تولید محتوای تصویری، عکس ها، ویدئو ها و اینفوگرافیک حرکت کرده اند. شما نیز می توانید قابلیت آپلود ویدئو های منحصر به فرد را در وبسایت خود داشته باشید و یا حتی چنین فضایی را به کاربران خود ایجاد کنید تا آنها نیز عکس ها و ویدئو های خود را در درون وبسایت شما قرار دهند.

سیستم نمایش ساعت و تقویم

ساعت، زمان، تقویم این سه واژه تعیین کننده کل زندگی بشر است. گاهی نشان دادن زمان در برخی از وبسایت ها بسیار حیاتی است. برای مثلا وبسایت های ارائه کننده خدمات بورسی بیش از دیگران نیاز به زمان سنج دارند و کاربران آنها نیز به زمان بیش از دیگران اهمیت می دهند. تقویم برای بررسی زمان تحویل کالا یا بررسی روزهای تعطیل نیز از دیگر قابلیت هایی است که شما در صورت نیاز می توانید در وبسایت خود این قابلیت را داشته باشید.

سیستم مدیریت نظرات

امکان ثبت کامنت و مدیریت آن ها در سایت های شرکتی طراحی شده توسط پیام آوا به شکلی کامل پیاده سازی شده است. کاربران میتوانند در صفحاتی از سایت که توسط مدیر تعیین میشود، اقدام به ثبت نظر و گفتگو کنند. همچنین امکان مدیریت نظرات، تایید، ویرایش و حذف آن ها توسط مدیر سایت فراهم است.

دارای فیلترینگ زیبا و کارامد

استفاده فیلترینگ معمولا در سایت های شرکتی که دارای شعبات ، محصولات ، خدمات مختلفی هستند استفاده می شوپد . کاربران به راحتی می توانند خدمات ارائه شده توسط شرکت شما را با فیلتر کردن برحسب دسته بندی های مختلف و یا فاکتور های دیگری که از طرف مدیر وبسایت در نظر گرفته شده است ، در وب سایت بیابند.

طراحی بر اساس اصول سئو

سئو سایت شاید مهمتر از طراحی سایت برای شما باشد. شما ممکن است یک سایت خلاق، بسیار زیبا از نظر گرافیک و کاملا حرفه ای برای خود داشته باشید اما اگر سایت شما در فضای مجازی و خصوصا در نتایج جست و جوی گوگل و دیگر موتورهای جست و جو دیده نشود عملا هیچ کاربردی برای شما نحواهد داشت. حتی ممکن است سایت های با ظاهر بی کیفیت و نا مناسب نسبت به وبسایت شما سهم بیشتری از مشتریان را به دلیل داشتن سئو قوی از آن خود کنند.

طراحی امتیاز دهی به مطالب

تعامل با مشتریان و مخاطبان در فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که می تواند بر برند شما و میزان فروش اینترنتی شرکت شما تاثیر مثبت داشته باشد. امکان امتیاز دهی به مطالب و محصولات، کامنت گذاری و سیستم های نظر سنجی از جمله موضوعاتی است که می تواند در طراحی سایت شما به ارتباط موثر تر با مشتری کمک کند.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *