021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت قم

طراحی سایت قم؛ برای شهروندان و صاحبان کسب و کار شهر قم این امکان را فراهم می کند که شعبه ای الکترونیک از کسب و کار خود را در فضای مجازی ایجاد کنند. شرکت طراحی سایت پیام آوا خدمات طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن ، سئو و تبلیغات گوگل را با بهترین کیفیت به شما ارائه می کند.

شهر قم یکی از شهرهای مذهبی و از نظر سیاسی شاید مهمترین شهر ایران در بعد از انقلاب محسوب می شود. ساخت و سازهای بسیاری هم از نظر مسکونی و هم از نظر تولیدات صنعتی در طول سه دهه گذشته باعث شده است که شهر قم به یکی از شهرهای پر جمعیت در فلات مرکزی تبدیل شده است. طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران شهر قم تعداد ۱٬۲۰۱٬۱۵۸ نفر جمعیت دارد که بیشتر این جمعیت مهاجرانی از شهری‌های دیگر ایران مثل زنجان و اراک است. با این جمعیت قم در رتبهٔ هفتمین شهر پرجمعیت ایران قرار می‌گیرد. طراحی سایت قم می تواند به ایجاد بستری برای شهر هوشمند قم به شهروندان ساکن در قم کمک بسزایی داشته باشد.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

طراحی سایت قم، معرفی شهر قم

قُمْ پارسی میانه یا به تلفظ قدیمی آن کُنب از کلان‌شهرهای ایران است که در ۱۴۰ کیلومتری جنوب تهران پایتخت ایران واقع شده‌است. این شهر در کنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مرکز استان قم و نیز مرکز شهرستان قم می‌باشد.

این شهر در گذشته به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه ابریشم دارای اهمیت ارتباطی بوده‌است.

طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران شهر قم تعداد ۱٬۲۰۱٬۱۵۸ نفر جمعیت دارد. رشد جمعیت قم ۱٬۲ درصد است که جزء بالاترین نرخ رشد جمعیت در ایران است. بیشتر ساکنان شهر مسلمان و شیعهٔ دوازده امامی هستند و تعدادی از اقلیت‌های دینی زرتشتی و مسیحی نیز در شهر ساکن هستند.

قم در ابتدا محل سکونت اقوامی از زرتشتیان بوده که ممجان (memjan) نامیده می‌شده‌است.

اما نام قم از کجا آمده است؟ شهر قم را، بدین علت قم نامیدند که محل جمع شدن آب‌ها و آب انار بوده‌است و آب در آن جا جمع می‌شده و آن را هیچ منفذ و رهگذری نبوده، در اطراف آن جا علف و گیاهان و نباتات فراوان می‌روییده‌است و در عرب، جمع شدن آب را قم گویند.چوپانان برای چرانیدن گوسفندان خود، برگرد علف زارها خیمه می‌زدند و خانه‌هایی را بنا می‌کردند و خانه‌های ایشان را در فارسی، کومه نامیدند و به مرور زمان کومه تبدیل به کم شد؛ پس آن را معرب گردانیده و قم نامیدند. بنابراین ریشه نام این شهر به «کومه» به معنای اتاقک‌های کلبه‌مانندی که چوپانان برای استراحت می‌ساختند، بازمی‌گردد. به مرور زمان و با الهام از واژه «کومه» این شهر به نام  (کم) (kom) خوانده شد.

شهر قم به مانند اکثر مراکز استان کشور ما به سرعت در حال رشد و توسعه است و در نتیجه با توجه به تحولات عصر دیجیتال لزوم توجه بیشتر کسب و کارها برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک بیش از پیش احساس می شود. شرکت پیام آوا پردازش با یک سابقه ده ساله در زمینه کدنویسی انواع سایت و اپلیکیشن و همچنین ارائه خدمات سئو به شما شهروندان قمی کمک می کند تا به صورت حرفه ای وارد تجارت آنلاین شوید و بازار خود را گسترش دهید.

گسترش توسعه وب سایت در جای جای ایران

خصوصیات شرکت پیام آوا برای طراحی سایت قم

طراحی سایت یک کار بسیار تخصصی است و در نتیجه نمی توان به هر کس یا هر شرکتی که مدعی ارائه خدمات طراحی سایت است اعتماد کنید. در حال حاضر در شهرهای مختلف ایران شرکت های زیادی تاسیس شده اند که مدعی ارائه خدمات طراحی سایت با کیفیت روز جهانی می شوند. کیفیت طراحی سایت در شرکت پیام آوا را می توانید از نمونه کارهای انجام شده قبلی شرکت بفهمید و با اطمینان کامل خدمات طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

سایت های ساخته شده توسط پیام آوا دارای امنیت بالا، سرعت مناسب بارگزاری سایت و لود سریع صفحات، مدیریت پویا و داینامیک و آسان جهت بروز رسانی وب سایت است که این موضوعات باعث می شود تصویری مثبت از برند شما در ذهن کاربران اینترنت ایجاد شود. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *