021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت زنجان

طراحی سایت زنجان از جمله خدمات شرکت طراحی سایت پیام آوا برای شهروندان ساکن در شهر همدان است تا از این طریق بتوانند شعبه ای از کسب و کار خود را در فضای مجازی تاسیس کنند. شرکت طراحی سایت پیام آوا با بیش از ده سال تجربه در زمینه طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن و خدمات سئو به کسب و کارهای مختلف در ایران کمک کرده است که با ورود به فضای اینترنت بازار خود را گسترش دهند.

زنجان یکی از شهرهای صنعتی و زیبا و همچنین از جمله شهرهای ترانزیتی در محور شرق به غرب ایران به حساب می آید. بنابراین پتانسیل های زیادی در جهت رشد کسب و کارهای فعال در این شهر وجود دارد. این باعث افتخار ماست که در مسیر رشد و توسعه تجارت در شهر زنجان در کنار شما باشیم.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

طراحی سایت زنجان و معرفی شهر زنجان

نام زنجان عربی‌شده واژه زنگان است. مردم منطقه هنوز هم تلفظ زنگان را به کار می‌برند. شهر زنجان در دره زنجان‌چای (از شاخه‌های قزل‌اوزن) قرار گرفته و سر راه شوسه و راه‌آهن تهران به تبریز می‌باشد. صنایع دستی از قبیل ورشوسازی، نقره‌سازی، ملیله کاری، چاروق‌دوزی، چاقوسازی و فرش‌بافی این شهر مشهور است. همچنین براساس آمار منتشر شده این شهر دارای ۵۲۱٬۳۰۲ نفر جمعیت در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بیستمین شهر کشور از لحاظ جمعیت محسوب می‌شود.

از جمله شرایطی که فلسفه وجودی شهر زنجان را در منطقه تبیین و توجیه می‌نماید، وجود راه ارتباطی فلات مرکزی ایران به منطقه آذر بایجان شرقی در منطقه، حاکم بودن شرایط مناسب اوضاع توپوگرافی، وجود اراضی مسطح با شیب ۲٪ در منطقه کوهستانی و بالاخره لزوم مرکز مبادلاتی تولیدات کشاورزی و ارائه خدمات متقابل به روستاهای حوزه نفوذ به ویژه ایالات پنجگانه مستقر در منطقه بوده‌است می‌رساند که این پدیده در شکل‌گیری شهر و محله بندی آن عامل تعیین‌کننده می‌باشد.

حمدالله مستوفی، تاریخ‌نگار نامدار، بنیاد شهر زنجان را از اردشیر بابکان، سردودمان ساسانیان دانسته و نام نخستین این شهر را شهین ذکر کرده‌است. در لغتنامهٔ دهخدا هم در سرواژهٔ شهین چنین نوشته: «شهین نام شهر زنگان است و معرب آن زنجان باشد و گویند این شهر را اردشیر بابکان بنا کرده‌است.».

با ورود به هزاره سوم تحولات عظیمی در سطح جهان و شیوه شهرنشینی، تجارت و سبک زندگی انسان بوجود آمده است. انقلاب موسوب به انقلاب ارتباطات در ده سال گذشته باعث شده است که امروز بیش از ۹۰ درصد مردم ایران از تکنولوژی گوشی های هوشمند و استفاده از اینترنت برای رفع مشکلات روزمره خود استفاده کنند.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:
5/5 - (1 امتیاز)

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *