021 44342032

شرکت پیام آوا پردازش به تازگی مفتحر به انجام پروژهای متعدد استارتاپی شده است. مجموعه پیام آوا با داشتن کادر مجرب برنامه نویس حرفه ای ثابت کرده است که میتواند سخترین پروژهارا به مرحله عمل برساند. از تعداد پروژهای که در ده ماه اول سال ۱۳۹۷ به اتمام رسیده است. پروژه بابا سبد این سیستم یک ...

شرکت پیام آوا پردازش به تازگی مفتحر به انجام پروژهای متعدد استارتاپی شده است. مجموعه پیام آوا با داشتن کادر مجرب برنامه نویس حرفه ای ثابت کرده است که میتواند سخترین پروژهارا به مرحله عمل برساند.

از تعداد پروژهای که در ده ماه اول سال ۱۳۹۷ به اتمام رسیده است.

پروژه بابا سبد

این سیستم یک سامانه حرفه ای B2B مواد غذایی میباشد. با توجه به نیاز سوپرمارکت ها به توزیع کنندگان و تولید کننده گان به توزیع کننده گان این پروژه هم اکنون میتواند نقش بسزایی در به حداقل رساندن زمان برای این صنف از بازاریان برساند. پروژه باباسبد اولین سامانه موادغذایی اینترنتی میباشد که میتواند تمام برندهای ریز و درشت ایران را در خود جای دهد و کمک شایانی به صنف موادغذایی در کشور ایفا کند.

Babasanad.com – شهریور ۹۷

پروژه اسکواش تورز

یکی دیگر از سامانه های جدید شرکت پیام اوا برای رشته ورزشی اسکواش میباشد. اسکواش تورز میتواند با توجه به قوانین و چارچوب خاص مسابقات خود را برای رزرو در سایت قرار دهد. با شرکت در کلاس ها و گردهمایی ها و اعلام نتایج این نتایج در سامانه ثبت میشود و رنکینگ بین شرکت کننده گان در رده سنی مختلف مشخص میشود.این پروژه هم اکنون درحال ارتقا میباشد و میتواند تمام ورزش هارا در بربگیرد.ما اینده ای روشن برای این پروجه دیده ایم.

squashtours.com – پاییز ۹۷

پروژه بیمه

طولانی ترین پروژه طراحی سایت در شرکت پیام اوا پروژه سایت استعلام و خرید بیمه انلاین میباشد. سایت حامیتیم که قرار است در اوایل دی ماه ۹۷ لانچ شود یک پروژه کاربردی برای صنف بیمه و اقشار مختلف میباشد چرا که کاربران به سادگی میتوانند تنها با چند کلیک تمام بیمه ها را استعلام بگیرند و بیمه مورد نظر خود را درخواست و بیمه خود را درب منزل دریافت کنند. گروهی از برترین برنامه نویسان شرکت پیام اوا این نرم افزار قدرتمند را در فریم ورک لاراول پیاده سازی کرده اند.

hamitim.com – دی۹۷

 سفارش طراحی سایت در سال ۹۸

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت  طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. همچنین صفحه خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

همچنین سئو سایت برای موتورهای جست و جو و  تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران ،تبلیغات گوگل و سئوسایت را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

به این خبر امتیاز دهید:
4/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.