021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت قزوین

طراحی سایت قزوین؛ شرکت پیام آوا پردازش در راستای ارائه خدمات طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل به کسب و کارهای فعال در شهرهای مختلف ایران خدمات طراحی سایت قزوین را به شهروندان قزوین ارائه کرده است. کسب و کارهای فعال در شهر قزوین می توانند با یک تماس ساده با شرکت پیام آوا در کمترین زمان ممکن یک سایت فوق حرفه ای برای تجارت آنلاین داشته باشند.

همچنین یکی دیگر از خدمات حرفه ای ما طراحی سایت صرافی میباشد که طی سالهای اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

طراحی سایت قزوین و معرفی شهر قزوین

شهر قزوین در ارتفاع ۱۲۷۸ متری از سطح دریا و مرکز استان قزوین است. تاریخچه تاسیس این شهر به دوران امپراطوری ساسانیان باز می گردد و در تاریخ ذکر شده است که در زمان شاپور پادشان ساسانی شهر قزونی رونق بسیار چشمگیری یافته بود.

همچنین این شهر شاه راه اقتصادی در جاده ابریشم قدیم به حساب می آمده است و به همین دلیل سالهای بسیار محل گذر تجار و بازرگانانی بود که از شرق به غرب و بالعکس تجارت می کردند. همچنین شهر قزوین در زمان امپراطوری صفویان به مدت نزدیک به ۶۰ سال پایتخت ایران بود و در نتیجه این دوران شهر قزوین دارای اماکن تاریخی متعددی است که هر گردشگری را به سمت خود جذب می کند. از آثار کهن و باستانی گوناگون شهر قزوین می‌توان به کاروان‌سرای سعدالسلطنه، مسجد جامع قزوین، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، پیغمبریه، کاخ چهل‌ستون، امامزاده حسین اشاره کرد.

طراحی سایت قزوین برای گسترش صنعت گردشگری

یکی دیگر از خصوصیات جذاب شهر قزوین جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی این شهر است. شهر قزوین یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است که در دوران های تاریخی مهمی پایتخت ایران نیز بوده است. جاذبه های تاریخی مانند کاروان‌سرای سعدالسلطنه، مسجد جامع قزوین، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، پیغمبریه، کاخ چهل‌ستون، امامزاده حسین  از جمله مکان هایی است که می تواند برای جذب توریسم به این شهر کافی باشد.

لازم به ذکر است که صنعت توریسم به یکی از ارکان توسعه اقتصادی در بسیاری از کشورهای دنیا تبدیل شده است و برای مثال کشور ترکیه در همسایگی ما نیز به خوبی از پتانسیل های این صنعت برای رونق اقتصاد شهرهای خود استفاده می کند. متاسفانه این صنعت آنطور که باید و شاید در ایران مورد توجه قرار نگرفته است و محدودیت هایی سیاسی و اجتماعی نیز باعث شده که در سالهای گذشته نتوان توسعه این صنعت را در ایران شاهد باشیم.

با این وجود در سال های آینده صنعت توریسم می تواند در ایران رشد چشم گیری داشته باشد و در نتیجه کسب و کارهای مختلفی مانند هتلداری، اقامتگاههای توریستی، آژانس های مسافرتی و آژانس های گردشگری از جمله مشاغلی هستند که می توانند از فضای آنلاین برای توسعه این صنعت استفاده کنند.

شرکت پیام آوا با طراحی سایت هتل ، طراحی سایت گردشگری و طراحی سایت آژانس هواپیمایی و … خدمات منحصر به فرد طراحی سایت در قزوین را برای شما فراهم کرده است. همین امروز با ما تماس بگیرید تا از قافله تجارت آنلاین رو به گسترش در ایران عقب نمانید.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *