021 44342032
طراحی سایت در پیام آوا

طراحی سایت اهواز

طراحی سایت اهواز در شرکت پیام آوا به ارائه خدمات طراحی سایت به کسب و کارها و شهروندان عزیز اهوازی اشاره دارد. ما در شرکت پیام آوا تمام تلاش خود را بر روی ارائه خدمات طراحی سایت با کیفیت روز جهانی متمرکز کرده ایم تا از این طریق گامی هر چند کوچک در جهت ارتقا سطح کیفی مشاغل در ایران برداشته باشیم.

شهر اهواز به عنوان مرکز استان پر افتخار خوزستان یک از شهرهای مهم صنعتی و استراتژیک برای ایران به حساب می آید. منابع غنی نفت و گاز، عبور رودخانه های پر آب مانند کارون، خاک حاصل خیز برای کشاورزی و نیروی انسانی متخصص در این شهر باعث شده است که استان خوزستان همه پتانسیل های رشد را در خود داشته باشد. اما متاسفانه در سالهای گذشته آنطور که باید و شاید به این خطه رسیدگی نشده است و امروز شاهد نارضایتی های زیادی در میان مردم این استان هستیم.

حرکت به سمت تکنولوژی های جدید مانند استفاده از زیرساخت های خدمات تحت وب می تواند به بهبود کیفیت زندگی شهروندان در این شهر کمک شایانی داشته باشد. ما در شرکت طراحی سایت پیام آوا در تلاش هستیم که با ارائه خدمات طراحی سایت اهواز به کسب و کارهای فعال در شهر اهواز به شما عزیزان کمک کنیم که حضوری قدرتمند در فضای اینترنت داشته باشید و از این طریق بازار خود را گسترش دهید.

نمونه کارهای منتخب طراحی سایت

کلانشهری به نام اهواز

اهواز یکی از کلان‌شهرهای ایران است، که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد و از سال ۱۳۰۳ تا کنون به‌عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می‌شود. جمعیّت این شهرستان طبق سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ حدود ۱٬۳۰۳٬۰۰۰ نفر می‌باشد (که با احتساب ۴۰۰هزارنفری حاشیهٔ شهر جمعیت این شهر به بالای ۱٬۷۰۰٬۰۰۰نفر می‌رسد). با این آمار اهواز هفتیم شهر بزرگ ایران به حساب می آید. همچنین اهواز در موقعیت جغرافیایی ۳۱ درجه و ۳۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ درجه و ۶۵ دقیقه طول شرقی، در بخش جلگه‌ای خوزستان و با ارتفاع ۱۲ متر از سطح دریا واقع شده‌است.

شهر اهواز با مساحت ۱۸۶۵۰ هکتار، به عنوان یکی از شهرهای وسیع ایران (پنجمین شهر بزرگ ایران)، محسوب می‌شود . همچنین شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت ایران به‌شمار می‌آید، در اهواز مستقر شده است.  شرکت ملی حفاری ایران نیز که بزرگ‌ترین شرکت حفاری کشور محسوب می‌شود در اهواز متمرکز است.  شرکت فولاد خوزستان دیگر تولید کننده بزرگ شهر اهواز است و از بزرگ ترین تولید کنندگان فولاد خام کشور به حساب می آید.

طراحی سایت اهواز برای گسترش تجارت

بنمایه تمدن امروز انسان تجارت و گسترش راهها و حمل و نقل کالا از شهری به شهر دیگر و از کشوری به کشور دیگر است. شرکت ها و کارخانجات مختلف تولیدی در شهر اهواز کالاهای تولید شده در این شهر را از طریق راه ها و گذرگاه های مرزی به کشور های همجوار ایران مانند عراق، کویت، قطر و .. صادر می کنند و از این طریق درآمد های دلاری بین المللی کسب می کنند. با توجه به پتانسیل های ذکر شده در شهر اهواز و کل استان خوزستان انتظار می رود که تجارت الکترونیک در این استان در سال های آینده گسترش چشم گیری داشته باشد.

همانطور که گفتیم شهر اهواز از یک سو تولید کننده صنعتی به حساب می آید و از سوی دیگر استان خوزستان یک قطب کشاورزی در ایران است. بنابراین طراحی سایت اهواز برای فروش محصولات صنعتی و کشاورزی یک فضای با پتانسیل بالا برای شرکت های بازرگانی ایجاد می کند که دفتر مرکزی خود را در شهر اهواز تاسیس کنند. شرکت های بازارگانی و تجاری در شهر اهواز در سالهای گذشته به سمت طراحی سایت های مدرن و استفاده حداکثری از فضای نت در جهت ارتقای بازار خود بوده اند و پیش بینی می شود که این روند در سال های اتی نیز ادامه داشته باشد. اگر شما هم یک شرکت بازرگانی و تجاری در شهر اهواز دارید به شما پیشنهاد می کنیم که هر چه زود تر با طراحی سایت حرفه ای به جمع بازارگانان مدرن شهر اهواز بپیوندید و از این طریق سود شرکت خود را افزایش دهید.

آنچه شرکای تجاری ما از تیم ما می گویند

Mrs.inanlo Cyrus Wheels

As a founder and designer, I've never found a more reliable and professional website development company than Payam Ava Pardazesh Co. We carried out all of our collaboration processes for making our company's websites from A to Z online, which was very helpful ...

Cyrus Wheels
شرکت رنگ یزدی شرکت رنگ یزدی

قبل از هر گونه نظر در رابطه با ظاهر در مرحله ی اول باید از پشتیبانی مناسب و قوی در رابطه با طراحی سایت مان تمجید کنم. در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

شرکت رنگ یزدی
پرویز فتورچی دیجیتال چینج

کار کردن با تیم متخصص پیام آوار بسیار تجربه خوشایندی بود که مطمئنا در پروژه های بعدی هم با آژانس خلاقیت شما کار ...

دیجیتال چینج
امتیاز شما به این برگه:

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *