021 44342032
social networks
زمان مطالعه: 5 دقیقه

هنگامی که صحبت از افزایش بازدیدکنندگان سایت و بهبود سئو می شود، این محتوای وب سایت شما است که مورد توجه قرار می گیرد و این وظیفه را دارد که کاربران را با کمک جستجوگر های مختلفی  چون گوگل، بینگ یا غیره به سایت شما راهنمایی کند.

سئوگوگل همواره کیفیت را بر کمیت برتر میداند و با این تفکر تلاش می کند تا با الگوریتم های خود بازدیدگنندگان را به سایت های مناسب تری راهنمایی کند. شما نمی توانید فقط با استفاده از کلمات کلیدی گوگل را متقاعد کنید که کاربران را به سایت شما بفرستد. اما اگر طبق گفته خودمان محتوا حرف اول و آخر را در سایت شما می زند ، پس چه باید کرد ؟

برداشت افراد با به وجود آمدن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و … نسبت به تولید محتوا تغییر کرده است. امروزه بیشتر مکالمات افراد به صورت آنلاین و مستقیم صورت می گیرد. افراد فقط تنها با چند کلیک از دنیای واقعی میتوانند به دنیای مجازی سفر کنند و در دنیایی دیگر با دیگران ارتباط برقرار کنند. با به وجود آمدن بخش نظرات، هشتگ ها و به اشتراک گذاری مطالب در این شبکه های اجتماعی محتوا نقش مهمی را ایفا می کند ، اما یک شبکه اجتماعی چگونه می تواند بر سئو سایت شما تاثیر بگذارد؟

پنج دلیل برای ایجاد شبکه اجتماعی و بهبود سئو سایت توسط آن

سئو-شبکه-های-اجتماعی

  1. محتوای خود را برای یافتن در شبکه های اجتماعی توسط کاربران آسان کنید.

زمانی که گوگل تغییرات اساسی در الگوریتم جستجوی خود ایجاد کرد، شدیدا به این موضوع که محتوای شبکه های اجتماعی در جستجوی گوگل تاثیری ندارد اشاره کرد، اما همواره این موضوع ثابت شده است که همه چیز تغییر می کند و افراد یا گوگل تصمیمات خود را تغییر می دهند. با بزرگتر شدن شبکه های اجتماعی و با بیشتر شدن آنها گوگل و دیگر موتور های جستجوگر تلاش بیشتری کردند تا محتوا را به طریقی کاهش دهند تا بتوانند در نشانه گذاری های خود و بهبود جستجوی مطالب تلاش کنند. برای اینکه این موضوع را بتوانند پیاده سازی کنند، موتور های جستجوگر سعی کردند مطلبی که بیشتر از همه به اشتراک گذاشته شده و توسط چه افرادی به اشتراک گذاشته را جستجو میابد و اولین کسی که مطلب و محتوا را پست کرده است را می یابد.

  1. ایجاد اعتبار اجتماعی با بهبود توانایی ها و کیفیت محتوا!

هدف اصلی موتور جستجوگر این است که بهترین پاسخ ها و مرتبط ترین نتایج را با سوالات کاربران پیدا کند. داشتن یک صفحه اجتماعی مناسب که با هدف ایجاد شده و مدیریت می شود می تواند به شما کمک کند که شهرت و اعتباری پیدا کنید. ایجاد شهرت از طریق تعامل واقعی با مخاطبان شما و به اشتراک گذاری مطالب مربوطه  از طریق افراد متعدد نه تنها به گسترش نام تجاری و هویت شما کمک می کند، بلکه باعث می شود که نامی از خود و تجارت خود بسازید و اینچنین مقامی در زمینه کاری خود ایجاد کنید. هنگامی که موتورهای جستجو به  شما عنوان فردی با نفوذ و قابل اعتماد در رسانه های اجتماعی نگاه کنند، واقعا می توانید رتبه بندی محتوا را افزایش دهید.

  1. اشتراک گذاری های شبکه های اجتماعی جدیدترین بک لینک ها هستند !

در خصوص اهمیت بک لینک ها در سئو سایت باید چنین گفت که نزدیک به ۷۰ درصد سئو را می توان به این موضوع ارجاع داد. در گذشته، تعداد لینک هایی که به سایت شما هدایت می شد، عامل تصمیم گیری بود در مورد اینکه آیا سایت شما با موضوع مرتبط و واقعی است یا نه؟ اما افراد می توانستند با استفاده از کلمات کلیدی ساده و درخواست ایجاد لینک های متعدد که به سایت شما ارجاع داده میشد رده های خود را در موتور های جستجو مختلف بالا بیاورند. این روش ها باعث شد که شما مقام واقعی خود را دریافت نکنید و به همین دلیل موتور های جستجوگر تلاش کردند الگوریتم های خود را تغییر دهند. گوگل برای حل این مشکل توجه خود را به این موضوع جلب کرد که یک لینک چند بار در سایت ها به اشتراک گذاشته شده است یا چندین  بار پست های هر فرد در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. با این روش بهترین روش برای بهبود نتایج جستجو های خود را ایجاد کرد.

  1. مکالمات در شبکه های اجتماعی باعث محتوا می شود !

در حالی که وبلاگ نویسی و ارسال مقالات آموزشی یکی از بهترین راه های ایجاد محتوا مفید در سایت شما است، درک آنچه شما چه مطلبی نیاز دارید که در مورد آن بنویسید  این احساس را ایجاد می کند که انگار سعی در پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه دارید. با استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان پلت فرمی در اینترنت برای مکالمه، به تازگی این موضوع را ساده تر کرده است که آنچه مخاطبان شما در مورد آن صحبت می کنند و آنچه که آنها در مورد سوالات دارند، آگاه شوید. میبینید چندین نفر را در مورد نحوه عملکرد یک محصول توضیح می دهند یا در مورد آن بحث میکنند، می توانید مقاله ای در مورد این محصول و عملکرد آن بنویسید تا مخاطبان شما راه دیگری برای یافتن راه حل ها و پاسخ های سوالات خود پیدا کنند.

  1. پلتفرم های شبکه های اجتماعی مختلف از نظر گوگل با هم تفاوت دارند !

شبکه های اجتماعی متعددی وجود دارد و هر کدام دارای  قوانین و پروتکل های منحصر به فردی هستند. این موضوع که در همه آنها کار کنید می تواند زمان زیادی از شما بگیرد، اما هر یک از این شبکه های اجتماعی به رتبه بندی سایت شما به طور متفاوتی کمک می کند، پس مطمئن باشید که ارزشش را دارد. با سهولت حضور شما در شبکه های اجتماعی مختلف و با تغذیه محتوای ارزشمند که مخاطبان و پروتکل های مختلف پلتفرم آنها را به اشتراک می گذارید، بیشتر از آنچه که هر شبکه اجتماعی باید ارائه دهد، از مزایای آنها استفاده کنید.

نکات پایانی

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت  طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. همچنین صفحه خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

همچنین سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران ،تبلیغات گوگل و سئوسایت را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

به این مقاله امتیاز دهید:
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سئو عوامل تاثیرگذار بر هزینه سئو

زمان مطالعه: 11 دقیقهشما عوامل تاثیرگذار بر هزینه سئو را باید با تمام جزئیات آن بشناسید تا بتوانید تصمیم درستی برای انتخاب پکیج مناسب بگیرید. داشتن وب‌سایت با رتبه ...

بیشتر بخوانیم
سئوی وب اپلیکیشن سئوی سایت‌های وب اپلیکیشن

زمان مطالعه: 13 دقیقهسئو (SEO) برای سایت‌ها و وب‌اپلیکیشن‌ها بسیار حیاتی است. شما بهترین وب‌اپلیکیشن‌ها را طراحی کنید، ولی اگر روی سئو کار نکنید، پروژه‌تان محکوم به شکست خواهد ...

بیشتر بخوانیم
اصول سئو در مقاله نویسی اصول سئو در نویسندگی

زمان مطالعه: 17 دقیقهاصول سئو در نویسندگی (SEO Copywriting) یک روش بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجوست که هدف آن جذب مخاطبان هدف و بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در نتایج است. ...

بیشتر بخوانیم

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.