021 44342032
زمان مطالعه: 6 دقیقه

اگر شما اغلب تمایل به ایجاد و توسعه وردپرس هستید، احتمالا از تمام نوشتن کدهای تکراری خسته شده اید، دائما بررسی میزان نشانه گذاری خود را انجام می دهید و همه چیز که واقعا میخواهید انجام دهید تمرکز بر طراحی سایت و ویژگی های خاص پروژه است. پاسخ، یک چارچوب توسعه وردپرس است. یک چارچوب برای سرعت بخشیدن به فرایند طراحی و برنامه نویسی تم وردپرس با به حداقل رساندن وقت خود و متعادل کردن صبر و شکیبایی شما در کد بازگشتی وردپرس است که در هر موضوع تکرار شده است طراحی شده است. این مقاله در مورد پیدا کردن بهترین چارچوب نیست، بلکه در مورد پیدا کردن چارچوب درست است که برای شما کار می کند. اگر شما یک توسعه دهنده باهوش هستید، احتمالا شما برای ویژگی های قدرتمند و ویژگی Rich Thematic یا Carrington بروید، یا اگر تازه کار هستید، می توانید چارچوب Whiteboard را امتحان کنید. کدامیک از شما استفاده می کنید؟

 

موضوعی – چارچوب وردپرس

Thematic  یک چارچوب تمیز وردپرس بسیار خیره کننده است که بر اساس 960 ق.م ساخته شده است. در نگاه اول، Backend  آن ممکن است دلهره آور و پیچیده باشد، اما شما به زودی خواهید فهمید که چطور سازماندهی شده و آسان است. قدرت آن بر اساس انعطاف پذیری و سفارشی سازی ساده آن است. برای شما بسیار سخت می شود برای پیدا کردن یک پروژه که نمیتوانید از چارچوب WP Thematic Wizard استفاده کنید.

 

1 – صفحه اصلی
2 – نمایش نسخه ی نمایشی
3 – چارچوب WP Thematic را دانلود کنید.
4 – انجمن پشتیبانی موضوعی
5 – راهنمای سفارشی موضوعی

 

ویژگی های موضوعی

  1. طرح بندی 2 یا 3 ستون اختیاری
  2. تا 13 ویجت آماده مناطق
  3. CSSمدولار با تنظیم مجدد بسته بندی شده و تایپوگرافی اولیه
  4. بهینه موتور جستجو به طور کامل
  5. می تواند به عنوان آن استفاده می شود، و یا به عنوان تم خالی
  6. کلاسهای پست و بدن پویای آن را برای هنرمندان CSS بیش از حد می بینند
  7. گزینه های وبلاگ های چند نویسنده
  8. پشتیبانی عالی در دسترس از راهنمای سفارشی سازی و انجمن ها
  9. تم های کودک برای ارتقاء تم در دسترس هستند

 

تم (کودک) تم

این موضوع از تم کودک استفاده می کند، اینها اساسا نسخه هایی از یک تم WP کامل را خنثی می کنند، که به چارچوب موضوعی برای عملکرد نیاز دارد. پس از دانلود، Theme با یک موضوع کودک اولیه بسته بندی می شود، اما شما می توانید بسیاری از صفحه اصلی تگ را دانلود کنید. تم های کودک موضوعی را دانلود کنید.

برای فعال کردن یک تم جدید کودک، همه چیزهایی که باید انجام دهید تغییر نام و انتقال کل پوشه به سطح ریشه wp-content / themes در کنار Thematic است و تم جدید Theme Child را مانند هر تم وردپرس دیگر فعال کنید.

 

Carrington – چارچوب تم CMS

Carrington که به شدت قدرتمندترین کلیدهای WP است، با هر دو توسعه دهندگان و کاربران نهایی در نظر گرفته شده است، این بسته کامل WordPress است. پس از دانلود، اولین بار ممکن است کاربر با پیچیدگی بدون شک و ویژگی های بی پایان و گزینه های آن کنار گذاشته شود، اما نمی توان از آن کنار گذاشت. شما باید با این چارچوب پایبند باشید و زمانی که همه مدارک و مطالب را یاد می گیرید (با کمک مستندات و فورمه های آن) شما پاداش های خود را دریافت خواهید کرد، خواهید دید چگونه Carrington می تواند سودمند، پاداش و زمان صرفه جویی کند. همانطور که پیش میآید، ممکن است بهترین کاری باشد که از چرخ و نان بریده شده است.

 

ویژگی های Carrington

سیستم قالب انعطاف پذیر و قدرتمند.
غنی، نشانه گذاری معنایی.
چهار تم آماده ساخته شده.
تایپوگرافی شیک
نظرهای موضوعی
منوهای ناوبری صفحه و دسته بندی.
بارگذاری AJAX پست ها در لیست های بایگانی
بارگیری نظرات AJAX

 

تم رسمی کارینگتون

وبلاگ کارینگتون
Carrington Blog تم تم وبلاگ سبک است با ویژگی های پیشرفته مانند بارگذاری AJAX محتوا، رنگ های قابل تنظیم و تصاویر هدر، اضافه کردن آسان از کد تجزیه و تحلیل، ستون های فرعی وجدید، ویژگی های گالری شیک و غیره. این برای وبلاگ نویسان طراحی شده است که به دنبال تجربه “خارج از جعبه” هستند.

 

متن  Carrington
Carrington  متن سادگی با این طراحی زیبا را در بر میگیرد. متن و محتوا تمرکز اینجا است – اجازه دهید محتوای شما در مرکز قرار بگیرد.

 

Carrington Mobile
Carrington Mobile تم تلفن همراه زیبا با پشتیبانی مرورگرهای لمسی پیشرفته (iPhone، Android، BlackBerry) است و همچنین با دستگاه های قدیمی تر تلفن همراه سازگار است.

 

کارینگتون جم
Carrington JAM یک اسکلت تمثیلی استخوان است. این برای طراحان و طراحان به عنوان نقطه شروع برای ساختن یک موضوع جدید طراحی شده است، برای کاربرانی که به دنبال یک تم وبلاگ است که آماده است، طراحی نشده است.

 

تم ترکیبی

تم ترکیبی طراحی سایت وردپرس چارچوب توسعه یافته توسط جاستین Tadlock است. همانطور که با تمام تم های وردپرس جاستین (تم گزینه عالی)، شما می دانید که شما یک باطن بسیار قدرتمند و همه جانبه دریافت می کنید، اما هنوز هم بسیار آسان برای استفاده و توسعه است. هیبرید موضوع واقعا با سادگی و قدرت در ذهن ساخته شده است.

باشگاه تم دارای دو نوع عضویت، رایگان و منحصر به فرد است. اعضای رایگان می توانند از تم ها به صورت رایگان دانلود و استفاده کنند و در انجمن ها شرکت کنند. برای 25 دلار می توانید به باشگاه منحصر بفرد بپیوندید، که به آموزش ها دسترسی پیدا می کند و شما قادر به ارسال سوالات در انجمن پشتیبانی می باشید.

 

ویژگی های ترکیبی تم طراحی سایت

1 – اقدام پیشرفته و قلاب فیلتر.
2 – پشتیبانی از تم کودک.
3 – هر تم کودک فردی در خود شیک پر از ویژگی های است.
4 – موتور جستجو بهینه سازی شده

5 –  14 صفحه قالب سفارشی

6 –   9 ویجت آماده مناطق

7 – منوی پیشرفته  breadcrumb

8 – پشتیبانی از صفحات دلبستگی.

9 – البته کد معتبر دارد

10 – نظرهای موضوعی

11 – پشتیبانی عالی، بسیاری از آموزش ها و انجمن ها.

موضوع تم کودک ترکیبی

برای همه این تم ها برای کار، ابتدا باید Hybrid را نصب کنید.

ترکیبی
Hybrid یک چارچوب موضوعی بهینه ساز موتور جستجوگر است که شامل 14 صفحه قالب سفارشی و 9 منطقه ویجت آماده است.

کلاژ زندگی
تم کاملا وبلاگ نویسی، دارای بخش های ویجت اضافی، منوهای کشویی، با طراحی براق است.

سخن پایانی

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت  کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. همچنین صفحه خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

به این مقاله امتیاز دهید:
اشتراک گذاری این مطلب
منبع:
منبع:

نظر در مورد “چارچوب توسعه وردپرس در طراحی سایت

  1. سلام
    ممنون از محتوای خوبی که منتشر میکنید.

    ما به همراه یک گروه از متخصصین حوزه وب گروه تلگرامی جامعه وبمستران ایران
    را لانچ کردیم.
    با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال هستید خوشحال می شیم به ما بپیوندید تا تعاملات
    مفیدی باهم داشته باشیم
    لینک گروه خدمتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

امنیت سایت راهکارهایی برای بهبود امنیت سایت

زمان مطالعه: 6 دقیقههر سایت یا فروشگاه آنلاین باید همواره اصول امنیتی را رعایت کند، زیرا امنیت نقش حیاتی در پایداری کسب و کار و بهبود تجربه کاربری مشتریان ...

بیشتر بخوانیم
توسعه وب سایت چیست توسعه وب چیست و انواع آن

زمان مطالعه: 5 دقیقهتا به حال، شاید به این سوال برخورده باشید که توسعه وب به چه معناست و چه تفاوت‌هایی بین توسعه‌دهنده Front End و Back End وجود ...

تفاوت بین طراحی سایت و توسعه وب تفاوت بین طراحی سایت و توسعه وب

زمان مطالعه: 14 دقیقهطراحی سایت و توسعه وب دو بخش مکمل در ساخت و توسعه یک وب‌سایت هستند، اما هر یک وظایف و تخصص‌های متفاوتی دارند. ما در این ...

بیشتر بخوانیم

آماده یک سرمایه گذاری هوشمندانه روی برند خودتان هستید؟

برای مشاوره با ما مشخصات خود را وارد کنید تا تیم پیام آوا در سریعترین زمان با شما تماس بگیرند.